Skocz do zawartości

orskiba83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O orskiba83

Informacje

  • Imię
    Rafal
  • Miasto
    nowy sacz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

269 wyświetleń profilu

Osiągnięcia orskiba83

0

Reputacja

  1. Nareszcie usunołem ten problem z niegrzaniem na wolnych obrotach. Mechanik u którego robiłem rozrząd nie umie odpowietrzać układu. (ostatni raz tam byłem) Byłem u kolegi mechanika maniaka samochodowego i tylko wyciągnoł rurkę u góry wychodzącą z podszybia i mówi patrz tu płyn wogóle nie dochodzi. Wziął kompresor przepchał płyn wkładając koncówke pistoletu do węża. kazał przygazować i płyn zaraz zaczoł płynąć. Aha na wężu na górnej części jest dziurka do odpowietrzania. wyciągasz trochę węża tak aby z dziurki sykało powietrze. jak dojdzie płyn zakładasz. przegoniłem go troche na wyższych obrotach i git narazie. A mysli już były ku termostat, uszczelka pod głowicą. a tu tylko to. myśle że komuś pomogłem pozdrawiam
  2. witam Również miałem problem z ogrzewaniem na wolnych obrotach A4 b6 2002r benzyna 1,8t 150km Problem pojawił się po wymianie rozrządu pompy i płynu Auto poprostu nie grzało na wolnych obrotach. Temperature 90c łapie normalnie. termostat wyglądał na ok. Dodając lekko gazu odrazu leciało ciepło z nadmuchu a na czerwonym świetne zimno jak z klimy. Myślałem że to pompa nie wyrabia na niskich obr. bo mechanik mówił że ten model na duży obieg i chłodzenie turbiny itp. kupił pompę wody taką za 130 zł magnetic czy jakoś tak. Wróciłem do mechanika nast. dnia i kazałem wymienic na taką samą skf jak była wczesniej. Niestety nie pomogło. To samo. Poczytałem i stwierdziłem ze wymiana termostatu tez nie pomoże i miałem racje. Kupiłem preparat do czyszczenia i odkamieniania układu chłodzenia przypuszczając że nagrzewnica jakimś cudem zapchała się nagle po wymianie płynu. Preparat K2 RADIATOR FLUSH Płyn do płukania chłodnic 400ml nie jestem miłośnikiem firmy K2 ale postanowiłem spróbować. Odpaliłem auto i wlałem cały preparat do pojemnika z płynem chłodzącym. Zakręcamy i lecimy w trase bo żyłowanie na parkingu poprostu był nie zniósł Mam automata więc biegi na manual i kręcimy nawet do 5 tyś. obr. zatrzymałem się na parkingu i zostawiłem auto zapalone przez 15 min. Przejechałem 25 km i już był efekt, auto zaczeło grzać na postoju. Czy to preparat czy zapowietrzona chłodnica i po pogonieniu auta nagle się odpowietrzyła nie wiem do dziś ale pomogło. Oczywiście zlewamy płyn zmieszany z preparatem z układu i zalewamy nowym czystym. Myślę że jak ktoś ma podobny problem jak ja to spróbować czyścić nagrzewnice preparatem nie octem!!! bo wymiana nagrzewnicy to kupa roboty. pozdr
  3. witam Również miałem problem z ogrzewaniem na wolnych obrotach A4 b6 2002r benzyna 1,8t 150km Problem pojawił się po wymianie rozrządu pompy i płynu Auto poprostu nie grzało na wolnych obrotach. Temperature 90c łapie normalnie. termostat wyglądał na ok. Dodając lekko gazu od razu leciało ciepło z nadmuchu a na czerwonym świetne zimno jak z klimy. Myślałem że to pompa nie wyrabia na niskich obr. bo mechanik mówił że ten model na duży obieg i chłodzenie turbiny itp. kupił pompę wody taką za 130 zł magnetic czy jakoś tak. Wróciłem do mechanika nast. dnia i kazałem wymienić na taką samą skf jak była wczesniej. Niestety nie pomogło. To samo. Poczytałem i stwierdziłem ze wymiana termostatu tez nie pomoże i miałem racje. Kupiłem preparat do czyszczenia i odkamieniania układu chłodzenia przypuszczając że nagrzewnica jakimś cudem zapchała się nagle po wymianie płynu. Preparat K2 RADIATOR FLUSH. Nie jestem miłośnikiem firmy K2 ale postanowiłem spróbować. Odpaliłem auto i wlałem cały preparat do pojemnika z płynem chłodzącym. Zakręcamy i lecimy w trasę bo żyłowanie na parkingu poprostu był nie zniósł Mam automata więc biegi na manual i kręcimy nawet do 5 tyś. obr. zatrzymałem się na parkingu i zostawiłem auto zapalone przez 15 min. Przejechałem 25 km i już był efekt, auto zaczęło grzać na postoju. Czy to preparat czy zapowietrzona chłodnica i po pogonieniu auta nagle się odpowietrzyła nie wiem do dziś ale pomogło. Oczywiście zlewamy płyn zmieszany z preparatem z układu i zalewamy nowym czystym. Myślę że jak ktoś ma podobny problem jak ja to spróbować czyścić nagrzewnice preparatem nie octem!!! bo wymiana nagrzewnicy to kupa roboty. pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...