Skocz do zawartości

mikrus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mikrus

Informacje

  • Imię
    Mikołaj
  • Miasto
    Ostrów/Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia mikrus

0

Reputacja

  1. Dzięki za przekierowanie nitroo. Problem rozwiązany! Okazało się, że panel jest jeszcze z B6 (chociaż z 2004 roku) i wystarczyło zmienić tylko kodowanie z cabrio na kombi/sedan i po sprawie
  2. Właśnie wyprowadziłem mój klimatronik (8E0 820 043 AB H13/S23) z przekonania, że jest w kabriolecie i zgłaszał błąd połączenia z sommerdachem. I voilla: tylna szyba w końcu grzeje! Mam nadzieję, że lusterka też Aha, jakby co to mój klimatronik jest z 2004 roku i chłodzi już od 16 stopni. Dzięki koledzy!
  3. Odświeżam temat. Mam wymieniony panel climatronic z 2004 roku (regulacja od 16 stopni) i kontrolka gaśnie zaraz po zwolnieniu przycisku grzania tylnej szyby. Lusterka też są zimne ;/ Słyszałem, że potrzebna jest jakaś modyfikacja podłączenia panelu, bo zmienili coś w instalacji Proszę o wskazówki.
  4. Po rozebraniu zacinającej się turbiny okazało się, że dostawał się do niej olej i ma uszkodzone elementy. Jutro jadę po zregenerowaną turbinę z turbo-oscar.pl na wymianę i dam znać co i jak. Czas na update: ponad 2 tygodnie póżniej i ponad 1000zł mniej temat został załatwiony na dobre. Turbina po regeneracji śmiga bez zarzutu, zawór N75 wymieniony na nowy (od Pierburga) i wyczyszczony EGR. Dla porównania załączam nowe logi w tych samych zakresach. 003 BS 011 BS 003 dynamic 011 dynamic Off top: dzisiaj dodatkowo wymieniłem side crash sensor i pozbyłem się wrednej kontrolki od airbag Zostało jeszcze podgrzewanie tylnej szyby/lusterek, ale to już temat na inny dział..
  5. Witam wszystkich forumowiczów i zaczynam kolejny pewnie już temat związany z przeładowaną turbiną (Charge Pressure Control: Positive Deviation). Chętnie poznam Wasze wskazówki do poniższych logów z grupy 003 i 011 w BS i DYN. Mam nadzieję, że na początek wystarczy 003 BS 011 BS 003 dynamic 011 dynamic Wiem, że wyniki nie są ciekawe, turbo chyba dwukrotnie podczas dynamicznego testu przestawało ciagnąć. Obserwowałem też ruch cięgna z gruchy i skok wydaje się w spory. Dodam, że auto mam od miesiąca a problem ze świstami z turbiny i błędem zaczął się po wymianie oleju, wszystkich filtrów i uszczelnieniu pompy tandemowej (wyciek oleju). W międzyczasie obniżyła siętemperatura na dworze. A olej dalej wycieka, ale gdzieś niżej..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...