Skocz do zawartości

arturstrzala

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arturstrzala

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia arturstrzala

0

Reputacja

  1. Jakiś czas temu wymieniłem baterie w pilocie ponieważ coraz gorzej działał i trzeba było bardzo blisko podejść do auta żeby je otworzyć/ zamknąć. Po wymianie baterii auto w ogóle nie reaguje. Prawdopodobnie pilot się rozkodował. Próbowałem już różnych sposobów znalezionych na różnych forach i nic nie działa. To nie jest oryginalny pilot tylko dorabiany, był już z autem kiedy je kupiłem. Może ma ktoś pomysł co można z tym zrobić. W necie nie ma żadnych instrukcji do tego chińskiego wynalazku - BCS-Y81 transmitter. Na tej stronie go znalazłem tylko Zhongshan BCS Electronics Co.,LTD WWW.ZSBCS.COM Zhongshan BCS Electronics Co.,LTD
  2. Sprawa wyjaśniona, przy czyszczeniu się okazało, że wtryski już nie domagają. Wymiana na nowe YETI rozwiązała problem.
  3. Niestety nie pomogła zmiana ustawień podgrzewania wtrysków. Nie odczułem żadnej różnicy :/ Próbuje teraz czyszczenia wtrysków, jeżeli to nie pomoże to wymiana. Polecacie jakieś w dobrej cenie?
  4. Zrobiłem test. Podgrzałem wtryski suszarką i gaz załączył się praktycznie od razu. Gazownik zmienił ustawienia podgrzewania wtrysków na maks. Jutro rano okaże się czy wtryski do wymiany czy wystarczyło ustawienia podgrzewania zmienić.
  5. a jak to sprawdzić najszybciej ?? gdzieś czytałem żeby podgrzać suszarką albo farelką wtryski przed odpaleniem silnika, jak się objawy nie pojawią to wtedy wtryski do wymiany ?
  6. Też myślałem o układzie chłodzenia dlatego był wymieniony płyn i cały układ "przepłukany" odpowiednimi środkami. Gdzieś czytałem, że nagrzewnica się może zapowietrzyć ( u mnie dosyć słabo grzeje) a reduktor też jest chyba ogrzewany z małego obiegu, więc może tu jest problem
  7. sterownik był diagnozowany na postoju i w trakcie jazdy - wszystko podobno jest idealnie, komputer żadnych błędów nie pokazuje
  8. Reduktor był zmieniony na nowy prawdopodobnie ten model: http://allegro.pl/zavoli-zeta-n-reduktor-parownik-kme-stag-150km-i6693422712.html ostatni gazownik stwierdził, że mocno średnia jakość Sterownik 4Gas II - też gazownik wątpi w jego jakosć Wtryski Hana - nie wiem dokładnie które ale tu gazownik był pozytywnie zaskoczony (prawdopodobnie "zielone")
  9. Instalacja gazowa była założona w 2012 roku, 2 lata przed tym jak kupiłem auto pierwsze objawy pojawiły się jakoś na początku listopada jakieś 2 tygodnie po wymianie reduktora i filtrów - reduktor był wymieniony ponieważ wcześniej LPG się rozłączało przy mocniejszym "depnieciu" koło 5 tys. obrotów (podobno słabe ciśnienie było)
  10. Witam mam taki problem. Auto po przełączeniu na gaz (w trakcie jazdy) stopniowo traci moc i w konsekwencji gaśnie. Jeżeli przełączy się na LPG na postoju chwile "poszarpie" i gaśnie. Dzieje się tak po dłuższym postoju (np po nocy, albo po 8 godzinach w pracy). Nawet po przejechaniu 20 km gaz nie działa prawidłowo mimo,że temperatura silnika już dawno wskazuje 90 stopni. Wystarczy, że auto po przejechaniu jakiegoś krótkiego odcinka postoi chwile (15 min) gaz załącza się bez problemu. Nawet jeżeli stoi dłużej i temp. silnika spadnie poniżej 60 stopni gaz działa idealnie. Macie jakieś pomysły co to może być? U gazownika byłem 4 razy: wymienił świece zmieniał temp przełączenia na LPG przejrzał całą instalację Twierdzi, że od strony gazowej wszystko jest ok i prawdopodobnie jest jakaś inna przyczyna. Informację, które mogą być przydatne przy diagnozowaniu na forum na benzynie wszystko działa idealnie jak się przełączy już na LPG - wszystko jest idealnie, żadnych braków mocy itp. wymieniłem płyn chłodniczy + czyszczenie całego układu płukankami reduktor + filtry był wymieniony jakieś 2 tygodnie przed wystąpieniem objawów ( może jakiś błąd w montażu? chociaż jak się już przełączy to wszystko jest OK) Gazownik odsyła mnie do mechanika a mechanik do gazownika. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Lub chociaż nakieruję mnie na co trzeba zwrócić uwagę ? Może reduktor się za wolno rozgrzewa ?
  11. Witam wszystkich forumowiczów. Artur aktualnie Wrocław.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...