Skocz do zawartości

wierzba68

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wierzba68

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    BAU

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

313 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wierzba68

0

Reputacja

  1. Cześć, mam do wymiany tarcze i klocki w a4 b5 8D2 ADR 1.8 96'. mam tarcze niewentylowane, zaciski ATE. Chcę wymienić zaciski i jarzma na tarcze went, używki z allegro. Znalazłem coś takiego: ZACISK HAMULCOWY LEWY PRZÓD PASSAT B5 1.8T 8888398749 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 10 zł - ZACISK HAMULCOWY LEWY PRZÓD PASSAT B5 1.8T (8888398749). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! ZACISK HAMULCOWY PRAWY PRZÓD PASSAT B5 1.8T 8888399673 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 15 zł - ZACISK HAMULCOWY PRAWY PRZÓD PASSAT B5 1.8T (8888399673). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Czy będą pasowały pod tarcze 288x25 wenty? ewentualnie na której aukcji mogę coś takiego odnaleźć. mój vin WAUZZZ8DZTA161461 - kody z nalepki - 1AC 1G2 1LH 1BA Pomóżcie P.S. Gość z aukcji napisał że zaciski są od tarczy wentylowanych, ale nie zna średnicy, pomoże ktoś?
  2. ok, jutro jadę ustawiać zbieżność. A czy takie buczenie kół w miarę przyspieszania (nieciągłe, jakby klocki ocierały o tarcze) może być spowodowane złym ustawieniem zbieżności? Ewentualnie może oponami, bo mam już łysawe.
  3. Dzięki za odpowiedź. Ale czy jest wogóle możliwa regulacja kąta nachylenia kół w tym zawieszeniu? Nie chce żeby ustawili tylko zbieżność i zdarli ze mnie jak za kompleksową usługę 3D.
  4. Witam, po wymianie kompletnego zawieszenia przód (+ łączniki + końcówki drążka) mechanik na oko (metodą sznurka i patyka) ustawił zbieżność. Mówił że jeżeli coś będzie nie tak, to jechać na trzęsawki ustawić. Wspomniał jeszcze że w tych Audi nie ma możliwości ustawienia geometrii kół (dokładniej kąta nachylenia). Czy miał rację? Pytam, bo po przejechaniu ok. 100 km od wymiany coś buczy z przodu w miarę przyspieszania. Najgłośniej słychać to przy 40km/h. Guza w oponie nie mam, koła wyważone i proste.
  5. Siemka, zamówiłem zestaw wahaczy MS. Nurtuje mnie jedno pytanie - w dolnych tylnych wahaczach (bananach) jest luz na sworzniu - mogę główką sworznia ruszać na boki bez użycia większej siły. W reszcie wahaczy sworzeń ani drgnie. Czy to normalne? Czy mam reklamować produkt?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...