
mikel
Pasjonat-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mikel

-
Chcę kupić tarcze i klocki na przód A4 1.6 B5 ADP ale nie wiem, które pasują. Wezmę TRW bo ATE trochę droższe. Katalog TRW i np. intercars podają 2 rodzaje tarcz i klocków. Sprawdzilem we wlepce kod 1LA i takie też oznaczone są poniższe tarcze i klocki. Jedyne co mnie martwi to informacja: Do numeru podwozia 8DV169695 (rozumiem ze chodzi o VIN, chyba ze jest jeszcze jakis inny dla podwozia? - ja mam 8DZSA13.....) Cz te tarcze i klocki e beda ok? Bo ydaj emi się zę ten numer sie nie lapie -tarcze: DF2730 -klocki GDB826
-
Dzięki, ale Kolorów chyba się nie doszukam bez zdjęcia sprężyny to . Zerkne.ale nawet jeśli znajdę to zamawiając sprezyne nie wiem jaki ma kolor bo w katalogach raczej nie podają. Musze sprawdzić w katalogu bo zamawiam od znajomego po numerze...
-
Witam, strzelila mi jedna sprężyna z przodu i będzie wymiana :/ zastanawiam sie nad: LESJOFORS 40 042 17 SACHS 997 520 Naczytałem i nasłuchałem sie, że ze spręzynami nie wiadomo, że będzie stał jak na szczudlach itp. itd. dlatego może ktoś z doświadczenia wie czy podane symbole sa ok dla B5 1.6 ADP, manualna skrzynia, z klimą. Może ktos ma takie sprężyny w tym silniku? Co sądzicie o lesjofors? Akceptowalne czy lepiej brac te sachsy (prawie o połowę droższe)? BTW. Wymienie tez amortyzatory - odboje, osłony, poduszka amortyzatora - cos jeszcze warto wymienić przy tej okazji?
-
OK, dzięki wszystkim za odpowiedzi, faktycznie śruby można kupić osobno, wolę nowe niż stare więc dokupię.
-
poki co widzę, że jedną z tych śrub można kupić osobno: 27658-01 ciekawe jak z tą drugą... jak nie bedzie to pewnie stare pójdą :/
-
Witam, kupiłem gorne wahacze lemfordera do przodu i mam pewien problem - przy jednym z nich (13720 02) brakowalo srub... Z przyczyn pewnych nie za bardzo mogę je teraz zareklamować. Stąd pytanie: - czy można dokupić same śruby np. w ASO albo ewentualnie użyć starych śrub? A może ktoś z forumowiczów miałby takie w nadmiarze Pozdrawiam
-
Może zapłon? Tez miewałem problemy z odpaleniem podczas wilgotnej pogody zwłaszcza gdy samochód stał 1 dzień nieużywany. Jak odpalił też się dławił, a po nagrzaniu było OK. Nie pomogla wymiana swiec i kabli wysokiego napięcia. Dopiero po wyczyszczeniu palca rozdzielacza wszystkie problemy zniknęły
-
OK, dzieki. Wezme chyba w ogole ze skody, 20 zl za litr, podczas gdy w audi chca 46 za 1,5. Roznia sie pojemnoscia opakowania i na plynie ze skody nie ma znaczka audi/vw/seat ale to chyba to samo?
-
Pozwole sobie odwiezyc temat. Jak to jest w ztymi plynami - w sam naprawiam wlasnie widze ze w moim przypadku (95r.) stosowany byl G11. Jaki teraz powinienem zastosowac bo w ASO pojawil sie chyba kolejny tym razem z dwoma plusami... Mamy wiec G12, G12+ i G12++ (czy wszystkie sa dostepne w ASO czy tylko ten ++)?
-
witam, czy moglby ktos poratowac numerkiem katalogowym chłodnicy do B5 1.6 ADP 95r wersja z klima, manual. Mam nadzieje, ze te dane wystarcza do jednoznacznego wskazania tego numerka. Ps. Czy jesli taki sam model jest dostepny w skodzie albo w VW to mozna to brac czy moga sie zdarzyc jakies drobne roznice? A jesli chodzi o zamienniki to jakich firm polecacie? Co jest w oryginale? z gory bardzo dziekuje [br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 20:35_________________________________________________Chyba musze sobie sam odpowiedziec: Wydaje mi sie ze to to: 8D0 121 251 P a z valeo to bedzie chyba to: 732361
-
yyy, to bylo pytanie retoryczne... Bardziej chodziło mi o to czy alternator, ktory jest w 1.6 (ja mam np. 90A) rzeczywiscie nie da rady doładować 62Ah akumulatora?
-
za duży. do ADR musi być akku 220 A (44 Ah). 220A rozruchowy oczywiscie wg DIN (czyli ok 400A EN). Kupisz za duzy i bedzie niedoladowany - szybko padnie. Od czego zalezy to czy bedzie doladowany czy nie? Od alternatora chyba, nie? Czemu centra w swoich tabelach do 1.6 zaleca zaleca az CA640(futura 64Ah) lub CB620(centra plus 62 Ah)? Pozdr.
-
Zazwyczaj mowi sie, ze jak bedzie za duzy to bedzie nie doladowany... Myslicie ze przy 55 bedzie ok z ladowaniem? Co do tego 77 to w katalogu boscha przy silniku 1.6 podaja od 45-77 (nie wiem po co takie bydle).[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2009, 21:35_________________________________________________odgrzewajac temat: W ASO dokladnie do tego silnika daja teraz 44Ah, natomiast Centra podaje: future 64Ah, plusa 62Ah standard 55Ah...
-
Co do falujacych obrotow po wrzuceniu na luz - to przepustnica do wyczyszczenia. Jesli chcesz sie zajac nia samemu to gdzies na forum znajdziesz info jak to zrobic. (ale to chyba nie rozwiaze problemu z szarpnieciami) Moze przewody zaplonowe do wymiany?
-
Za duzo cos. Mi pali 11 po miescie przy standardowej jezdzie (ani emerycka ani but w podlodze). Na trasie 110-130 ok. 7l