Skocz do zawartości

mikel

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mikel

  1. Chcę kupić tarcze i klocki na przód A4 1.6 B5 ADP ale nie wiem, które pasują. Wezmę TRW bo ATE trochę droższe. Katalog TRW i np. intercars podają 2 rodzaje tarcz i klocków. Sprawdzilem we wlepce kod 1LA i takie też oznaczone są poniższe tarcze i klocki. Jedyne co mnie martwi to informacja: Do numeru podwozia 8DV169695 (rozumiem ze chodzi o VIN, chyba ze jest jeszcze jakis inny dla podwozia? - ja mam 8DZSA13.....) Cz te tarcze i klocki e beda ok? Bo ydaj emi się zę ten numer sie nie lapie -tarcze: DF2730 -klocki GDB826
  2. Dzięki, ale Kolorów chyba się nie doszukam bez zdjęcia sprężyny to . Zerkne.ale nawet jeśli znajdę to zamawiając sprezyne nie wiem jaki ma kolor bo w katalogach raczej nie podają. Musze sprawdzić w katalogu bo zamawiam od znajomego po numerze...
  3. Witam, strzelila mi jedna sprężyna z przodu i będzie wymiana :/ zastanawiam sie nad: LESJOFORS 40 042 17 SACHS 997 520 Naczytałem i nasłuchałem sie, że ze spręzynami nie wiadomo, że będzie stał jak na szczudlach itp. itd. dlatego może ktoś z doświadczenia wie czy podane symbole sa ok dla B5 1.6 ADP, manualna skrzynia, z klimą. Może ktos ma takie sprężyny w tym silniku? Co sądzicie o lesjofors? Akceptowalne czy lepiej brac te sachsy (prawie o połowę droższe)? BTW. Wymienie tez amortyzatory - odboje, osłony, poduszka amortyzatora - cos jeszcze warto wymienić przy tej okazji?
  4. mikel

    nowy wahacz a stare śruby

    OK, dzięki wszystkim za odpowiedzi, faktycznie śruby można kupić osobno, wolę nowe niż stare więc dokupię.
  5. mikel

    nowy wahacz a stare śruby

    poki co widzę, że jedną z tych śrub można kupić osobno: 27658-01 ciekawe jak z tą drugą... jak nie bedzie to pewnie stare pójdą :/
  6. mikel

    nowy wahacz a stare śruby

    Witam, kupiłem gorne wahacze lemfordera do przodu i mam pewien problem - przy jednym z nich (13720 02) brakowalo srub... Z przyczyn pewnych nie za bardzo mogę je teraz zareklamować. Stąd pytanie: - czy można dokupić same śruby np. w ASO albo ewentualnie użyć starych śrub? A może ktoś z forumowiczów miałby takie w nadmiarze Pozdrawiam
  7. Może zapłon? Tez miewałem problemy z odpaleniem podczas wilgotnej pogody zwłaszcza gdy samochód stał 1 dzień nieużywany. Jak odpalił też się dławił, a po nagrzaniu było OK. Nie pomogla wymiana swiec i kabli wysokiego napięcia. Dopiero po wyczyszczeniu palca rozdzielacza wszystkie problemy zniknęły
  8. mikel

    [ALL] G12 - płyn do chłodnic

    OK, dzieki. Wezme chyba w ogole ze skody, 20 zl za litr, podczas gdy w audi chca 46 za 1,5. Roznia sie pojemnoscia opakowania i na plynie ze skody nie ma znaczka audi/vw/seat ale to chyba to samo?
  9. mikel

    [ALL] G12 - płyn do chłodnic

    Pozwole sobie odwiezyc temat. Jak to jest w ztymi plynami - w sam naprawiam wlasnie widze ze w moim przypadku (95r.) stosowany byl G11. Jaki teraz powinienem zastosowac bo w ASO pojawil sie chyba kolejny tym razem z dwoma plusami... Mamy wiec G12, G12+ i G12++ (czy wszystkie sa dostepne w ASO czy tylko ten ++)?
  10. witam, czy moglby ktos poratowac numerkiem katalogowym chłodnicy do B5 1.6 ADP 95r wersja z klima, manual. Mam nadzieje, ze te dane wystarcza do jednoznacznego wskazania tego numerka. Ps. Czy jesli taki sam model jest dostepny w skodzie albo w VW to mozna to brac czy moga sie zdarzyc jakies drobne roznice? A jesli chodzi o zamienniki to jakich firm polecacie? Co jest w oryginale? z gory bardzo dziekuje [br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 20:35_________________________________________________Chyba musze sobie sam odpowiedziec: Wydaje mi sie ze to to: 8D0 121 251 P a z valeo to bedzie chyba to: 732361
  11. yyy, to bylo pytanie retoryczne... Bardziej chodziło mi o to czy alternator, ktory jest w 1.6 (ja mam np. 90A) rzeczywiscie nie da rady doładować 62Ah akumulatora?
  12. za duży. do ADR musi być akku 220 A (44 Ah). 220A rozruchowy oczywiscie wg DIN (czyli ok 400A EN). Kupisz za duzy i bedzie niedoladowany - szybko padnie. Od czego zalezy to czy bedzie doladowany czy nie? Od alternatora chyba, nie? Czemu centra w swoich tabelach do 1.6 zaleca zaleca az CA640(futura 64Ah) lub CB620(centra plus 62 Ah)? Pozdr.
  13. Zazwyczaj mowi sie, ze jak bedzie za duzy to bedzie nie doladowany... Myslicie ze przy 55 bedzie ok z ladowaniem? Co do tego 77 to w katalogu boscha przy silniku 1.6 podaja od 45-77 (nie wiem po co takie bydle).[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2009, 21:35_________________________________________________odgrzewajac temat: W ASO dokladnie do tego silnika daja teraz 44Ah, natomiast Centra podaje: future 64Ah, plusa 62Ah standard 55Ah...
  14. Co do falujacych obrotow po wrzuceniu na luz - to przepustnica do wyczyszczenia. Jesli chcesz sie zajac nia samemu to gdzies na forum znajdziesz info jak to zrobic. (ale to chyba nie rozwiaze problemu z szarpnieciami) Moze przewody zaplonowe do wymiany?
  15. Za duzo cos. Mi pali 11 po miescie przy standardowej jezdzie (ani emerycka ani but w podlodze). Na trasie 110-130 ok. 7l
×
×
  • Dodaj nową pozycję...