-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O AudiFan&Seller

Informacje
-
Imię
Norbert
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
S4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Kod silnika
CAKA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
674 wyświetleń profilu
-
Bierze olej w rekordowych ilosciach. WTF?
AudiFan&Seller odpowiedział(a) na AudiFan&Seller temat w 3.0TFSI
Dzięki za sugestię. Czy mógłbyś mi podpowiedzieć, jak to się sprawdza? gdzie i w co wejść? Motul 8100 X-clean+ 5W-30 -
Wypadanie zapłonów, wyłączenie cylindra
AudiFan&Seller odpowiedział(a) na AudiFan&Seller temat w Audi A4 B8
Miałem uwalone czujniki ESP pod fotelem kierowcy. Wymieniłem. Zrobiłem ok 50 km po mieście i na drugi dzień wszystkie błędy i usterki zniknęły. Nie wiem do dzisiaj co tak naprawdę było bezpośrednią przyczyną tego wszystkiego. Wiele usterek w autach VAG nie ma często bezpośredniej przyczyny, a moje auto jest tego świetnym przykładem. -
Wypadanie zapłonów, wyłączenie cylindra
AudiFan&Seller odpowiedział(a) na AudiFan&Seller temat w Audi A4 B8
TEMAT NIEAKTUALNY. Usterki usunięte. -
Zrobilem dopiero 300 km po wymianie oleju i juz musialem dolac 1l oleju bo na fisie wywalilo kontrolke. Tak samo drugi komputer prosil o dolanie oleju. Silnik po przebiegu 56 tys km. Auto więcej stało niż jeździło. Silnik i cały osprzęt był składany od nowa od podstaw. Koncowki wydechu mam cale okopcone ale nie zauważyłem, żeby auto dymiło. Spalanie paliwa jest niepokojące bo najwyższe tutaj na forum. Co może być nie tak? gdzie szukać przyczyny? Pozdro
-
Miałem dokładnie taką samą b8 jak w twoim opisie . To było moje ulubione i najbardziej komfortowe auto. Do dzisiaj je bardzo miło wspominam. Robiłem u kolegi program przy przebiegu ok. 150 tys km. Nie hamowałem auta więc nie wiem czy to było 220 czy 230 KM ale więcej nie chciałem z uwagi na skrzynie. Różnica po programie jest bardzo wyraźna, szczególnie w trybie "S". Auto jest bardzo dynamiczne i bardzo fajnie przyspiesza. Przed programem miałem problem z osiągnięciem większej prędkości niż 230 km/h. Po programie szedł jak zły do 250 km/h. Więcej nie udało mi się pojechać Na ww. setupie zrobiłem ponad 30 tys km i skrzynia nigdy nie mnie nie zawiodła. Obecny właściciel po kilku latach również nie narzeka. POLECAM BARDZO!
-
AudiFan&Seller zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Panowie, co mogą oznaczać takie błędy? Gdzie jeszcze mogę szukać usterki? Co sprawdzić, przejrzeć? Znajomy mechanik sprawdzał już cewki, świece, czujniki wałka rozrządu i położenia wału korbowego i nic. Patrząc na wiązkę silnika nie widać żadnych uszkodzeń. Rozrząd nowy i prawidłowo ustawiony. Lewa głowica po planowaniu i z nowymi częściami. To co zaobserwowałem; żółta kontrolka "EPC", na zimnym silniku falują obroty ale po kilka minutach falowanie ustaje i jest ok, trzęsie/ telepie trochę silnikiem, czyli praca jest nie równa, brak pełnej mocy.
-
Jak ustawić rozrząd i jaki jest prawidłowy kąt synchronizacji?
AudiFan&Seller opublikował(a) temat w 3.0TFSI
Panowie, jak prawidłowo ustawić rozrząd? Jaki jest prawidłowy kąt synchronizacji? Czy mógłby ktoś zamieścić screena z VCDS z bloków pomiarowych z grupy 004 ? Pozdrawiam -
No jasne że nie ma, bo to polift więc ten sterownik "wsadzili" do 09. a 55 odpowiada za ustawienie świateł (poziomowanie, skrętne) - w telegraficznym skrócie. Tak na marginesie. Auto mam z 2011 roku. Dlaczego rok później w polifcie nie zastosowano już takiego sterownika?. Bardzo mnie to ciekawi Jak ten AFS funkcjonuje w polifcie?
-
Po stronie pasażera pod deską rozdzielczą mam zamontowany sterownik/ moduł świateł AFS o nr. 8H0907357A. Natomiast, kolega w RS4 2013 r. nie ma takiego sterownika. Z tego co zauważyłem w ETCE nowe RS-y nie mają już takich sterowników. Czy, ktoś mi wytłumaczy dlaczego? i za co odpowiada ten sterownik? Pozdrawiam
-
Dzięki za odp. U mnie też zaraz pęknie 340-350 KM dlatego nowe heble WSKAZANE.
-
Mam dylemat..... które zaciski są lepsze bo nie wiem, które zamówić: 1. 2 tłoki, tarcza 356 mm od A6 C7 3.0 BiTdi 2. 2 tłoki, tarcza 345 mm od Q5 3.0 TDI Lift
-
Montaż wentylowanych siedzeń w Audi A4 B8 2007-2011
AudiFan&Seller odpowiedział(a) na darecy temat w Audi A4 B8
Kupiłem kompletne wnętrze S-Line (gładka skóra+alkantara) do swojej A4. Przednie fotele w pełnej elektryce, podgrzewane oraz podświetlane. >BEZ wentylacji i pamięci.< Fabrycznie auto było wyposażone w manualnie regulowane fotele welurowe typu S-Line z el. regulacją lędźwi i podświetleniem. Klimatyzacja jednostrefowa. Jestem na etapie montażu. Tył już zamontowałem. Teraz chciałbym przejść do montażu przednich foteli. Kupiłem już odpowiedni panel sterowania klimatyzacją (jednostrefowy z podgrz.). Brakuje mi wiązek elektrycznych, żeby to wszystko podłączyć. W związku z tym, iż wątek nie jest uporządkowany jest mi ciężko się połapać co dokładnie teraz potrzebuje do podłączenia swojego ww. zestawu. Mam ogromną prośbę: bardzo proszę o wypunktowanie wtyczek, pinów czy gotowych wiązek, które są mi niezbędne do podłączenia ww. stołków. -
Poszukuje sprawdzonego tapicera z Warszawy lub okolic
AudiFan&Seller opublikował(a) temat w Mazowieckie
jak w temacie. -
Zmieniałeś lampy żarówkowe na LED czy z LED na NEON polift?? Zarowkowe na Led.
-
Od dwóch dni cieszę oko ledami . Wsio zrobione w nie całe 2 godzinki. U mnie wystarczyło przepinować stare piny do nowych wtyczek w błotnikach i klapie, przepinować stare piny w module komfortu oraz zrobić kodowanie. POTRZEBNE: 2x Wtyczka 8K0 973 705 , 2x Wtyczka 3B0 972 724.