Skocz do zawartości

AudiFan&Seller

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AudiFan&Seller

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CAKA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

606 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AudiFan&Seller

1

Reputacja

  1. Dzięki za sugestię. Czy mógłbyś mi podpowiedzieć, jak to się sprawdza? gdzie i w co wejść? Motul 8100 X-clean+ 5W-30
  2. Miałem uwalone czujniki ESP pod fotelem kierowcy. Wymieniłem. Zrobiłem ok 50 km po mieście i na drugi dzień wszystkie błędy i usterki zniknęły. Nie wiem do dzisiaj co tak naprawdę było bezpośrednią przyczyną tego wszystkiego. Wiele usterek w autach VAG nie ma często bezpośredniej przyczyny, a moje auto jest tego świetnym przykładem.
  3. Zrobilem dopiero 300 km po wymianie oleju i juz musialem dolac 1l oleju bo na fisie wywalilo kontrolke. Tak samo drugi komputer prosil o dolanie oleju. Silnik po przebiegu 56 tys km. Auto więcej stało niż jeździło. Silnik i cały osprzęt był składany od nowa od podstaw. Koncowki wydechu mam cale okopcone ale nie zauważyłem, żeby auto dymiło. Spalanie paliwa jest niepokojące bo najwyższe tutaj na forum. Co może być nie tak? gdzie szukać przyczyny? Pozdro
  4. Miałem dokładnie taką samą b8 jak w twoim opisie . To było moje ulubione i najbardziej komfortowe auto. Do dzisiaj je bardzo miło wspominam. Robiłem u kolegi program przy przebiegu ok. 150 tys km. Nie hamowałem auta więc nie wiem czy to było 220 czy 230 KM ale więcej nie chciałem z uwagi na skrzynie. Różnica po programie jest bardzo wyraźna, szczególnie w trybie "S". Auto jest bardzo dynamiczne i bardzo fajnie przyspiesza. Przed programem miałem problem z osiągnięciem większej prędkości niż 230 km/h. Po programie szedł jak zły do 250 km/h. Więcej nie udało mi się pojechać Na ww. setupie zrobiłem ponad 30 tys km i skrzynia nigdy nie mnie nie zawiodła. Obecny właściciel po kilku latach również nie narzeka. POLECAM BARDZO!
  5. Panowie, co mogą oznaczać takie błędy? Gdzie jeszcze mogę szukać usterki? Co sprawdzić, przejrzeć? Znajomy mechanik sprawdzał już cewki, świece, czujniki wałka rozrządu i położenia wału korbowego i nic. Patrząc na wiązkę silnika nie widać żadnych uszkodzeń. Rozrząd nowy i prawidłowo ustawiony. Lewa głowica po planowaniu i z nowymi częściami. To co zaobserwowałem; żółta kontrolka "EPC", na zimnym silniku falują obroty ale po kilka minutach falowanie ustaje i jest ok, trzęsie/ telepie trochę silnikiem, czyli praca jest nie równa, brak pełnej mocy.
  6. Panowie, jak prawidłowo ustawić rozrząd? Jaki jest prawidłowy kąt synchronizacji? Czy mógłby ktoś zamieścić screena z VCDS z bloków pomiarowych z grupy 004 ? Pozdrawiam
  7. No jasne że nie ma, bo to polift więc ten sterownik "wsadzili" do 09. a 55 odpowiada za ustawienie świateł (poziomowanie, skrętne) - w telegraficznym skrócie. Tak na marginesie. Auto mam z 2011 roku. Dlaczego rok później w polifcie nie zastosowano już takiego sterownika?. Bardzo mnie to ciekawi Jak ten AFS funkcjonuje w polifcie?
  8. Po stronie pasażera pod deską rozdzielczą mam zamontowany sterownik/ moduł świateł AFS o nr. 8H0907357A. Natomiast, kolega w RS4 2013 r. nie ma takiego sterownika. Z tego co zauważyłem w ETCE nowe RS-y nie mają już takich sterowników. Czy, ktoś mi wytłumaczy dlaczego? i za co odpowiada ten sterownik? Pozdrawiam
  9. Dzięki za odp. U mnie też zaraz pęknie 340-350 KM dlatego nowe heble WSKAZANE.
  10. Mam dylemat..... które zaciski są lepsze bo nie wiem, które zamówić: 1. 2 tłoki, tarcza 356 mm od A6 C7 3.0 BiTdi 2. 2 tłoki, tarcza 345 mm od Q5 3.0 TDI Lift
  11. Kupiłem kompletne wnętrze S-Line (gładka skóra+alkantara) do swojej A4. Przednie fotele w pełnej elektryce, podgrzewane oraz podświetlane. >BEZ wentylacji i pamięci.< Fabrycznie auto było wyposażone w manualnie regulowane fotele welurowe typu S-Line z el. regulacją lędźwi i podświetleniem. Klimatyzacja jednostrefowa. Jestem na etapie montażu. Tył już zamontowałem. Teraz chciałbym przejść do montażu przednich foteli. Kupiłem już odpowiedni panel sterowania klimatyzacją (jednostrefowy z podgrz.). Brakuje mi wiązek elektrycznych, żeby to wszystko podłączyć. W związku z tym, iż wątek nie jest uporządkowany jest mi ciężko się połapać co dokładnie teraz potrzebuje do podłączenia swojego ww. zestawu. Mam ogromną prośbę: bardzo proszę o wypunktowanie wtyczek, pinów czy gotowych wiązek, które są mi niezbędne do podłączenia ww. stołków.
  12. Zmieniałeś lampy żarówkowe na LED czy z LED na NEON polift?? Zarowkowe na Led.
  13. Od dwóch dni cieszę oko ledami . Wsio zrobione w nie całe 2 godzinki. U mnie wystarczyło przepinować stare piny do nowych wtyczek w błotnikach i klapie, przepinować stare piny w module komfortu oraz zrobić kodowanie. POTRZEBNE: 2x Wtyczka 8K0 973 705 , 2x Wtyczka 3B0 972 724.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...