AudiFan&Seller 1 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) Zrobilem dopiero 300 km po wymianie oleju i juz musialem dolac 1l oleju bo na fisie wywalilo kontrolke. Tak samo drugi komputer prosil o dolanie oleju. Silnik po przebiegu 56 tys km. Auto więcej stało niż jeździło. Silnik i cały osprzęt był składany od nowa od podstaw. Koncowki wydechu mam cale okopcone ale nie zauważyłem, żeby auto dymiło. Spalanie paliwa jest niepokojące bo najwyższe tutaj na forum. Co może być nie tak? gdzie szukać przyczyny? Pozdro Edytowane 13 Marca 2017 przez AudiFan&Seller Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Ja bym zaczął od obejrzenia turbiny i filtra powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was002 14 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Dnia 3/13/2017 o 22:55, AudiFan&Seller napisał: Silnik i cały osprzęt był składany od nowa od podstaw. a to tak każdy z przebiegiem 56kkm ma silnik "składany" od nowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Binek1.8T 2 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Dziwne.. Te silniki raczej nie biorą oleju, tak wiec musisz szukać przyczyny w osprzęcie. Moze pierścienie przepuszczają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 4 godziny temu, ryku1980 napisał: Ja bym zaczął od obejrzenia turbiny i filtra powietrza. Powiedz gdzie szukać tej turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) Na myśli miałem turbo. No chyba że te twoje TFSI tyrba nie posiada ? Edytowane 18 Marca 2017 przez ryku1980 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello 8 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, ryku1980 napisał: Na myśli miałem turbo. No chyba że te twoje TFSI tyrba nie posiada ? 3.0 tfsi jest doładowane kompresorem a nie turbiną tak jak Ty masz w tdi... Edytowane 18 Marca 2017 przez zabiello Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryku1980 0 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 42 minuty temu, zabiello napisał: 3.0 tfsi jest doładowane kompresorem a nie turbiną tak jak Ty masz w tdi... Ok. Nie wiedziałem o tym i dzięki za pouczającą informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbstg 1 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Dnia 2017-03-18 o 11:13, ryku1980 napisał: Na myśli miałem turbo. No chyba że te twoje TFSI tyrba nie posiada ? Masz zapewne na myśli kompresor Rootsa ... :), i tutaj gdyby nawet to oleju nie ma jak pociągnąć chyba że płyn chłodzący, to już szybciej. Sprawdż stopień kompresji na wszystkich cylindrach. Jakim olejem zalałeś silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiFan&Seller 1 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 18 godzin temu, sbstg napisał: Masz zapewne na myśli kompresor Rootsa ... :), i tutaj gdyby nawet to oleju nie ma jak pociągnąć chyba że płyn chłodzący, to już szybciej. Sprawdż stopień kompresji na wszystkich cylindrach. Jakim olejem zalałeś silnik? Dzięki za sugestię. Czy mógłbyś mi podpowiedzieć, jak to się sprawdza? gdzie i w co wejść? Motul 8100 X-clean+ 5W-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbstg 1 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 7 godzin temu, AudiFan&Seller napisał: Dzięki za sugestię. Czy mógłbyś mi podpowiedzieć, jak to się sprawdza? gdzie i w co wejść? Motul 8100 X-clean+ 5W-30 Do tej operacji trzeba użyć "sprzętu". Wykręcasz wszystkie cewki oraz świece i za pomocą przyrządu do pomiaru ciśnienia sprężania dokonujesz pomiaru na wszystkich cylindrach. Jak się nie mylę, to ten silnik powinien mieć coś w okolicy 10.5:1. Czynność banalnie prosta, wnosi jednak sporo do stanu szczelności pierścieni oraz zaworów. Pojedz z tym do jakiegoś warsztatu, nie musi być autoryzowany. Ważne by wiedzieli o co chodzi i posiadali sprzęt. Olej który wlałeś spełnia normy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekrp90 2 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Przyrządem mierzysz ciśnienie sprężania, a nie stopień. Stopień liczysz na podstawie wymiarów (jest to wartość czystko kalkulacyjna). Ciśnienia podam wieczorem, jeśli nadal są potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się