ryku1980

Pasjonat
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O ryku1980

    Informacje

    • Imię
      Ryszard
    • Lokalizacja
      Finlandia

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    263 wyświetleń profilu
    1. ryku1980

      Spotkałem się kiedyś z takim przypadkiem i powodem mogą być trochę zasyfione wtryski. Wlej do banku coś na przeczyszczenie wtryskow (STP) lub coś podobnego i może coś pomoże na pewno nie zaszkodzi.
    2. ryku1980

      Nie czujnik ciśnienia co jest przy filtrze oleju ma winę tylko ten czujnik z przodu silnika. Czujnik regulacji ciśnienia oleju o takim nr.59115243
    3. ryku1980

      Podepni kompa i odczytaj błędy. Ja miałem do wymiany czujnik regulacji ciśnienia oleju.
    4. ryku1980

      Przy ostatniej wymianie filtra paliwa nie używałem komputera i nie rozkręcałem "listwy" żeby odpowietrzyć układ paliwowy. Zamontowałem nowy filtr i parę razy włożyłem kluczyk żeby pompa podała ropę do filtra.
    5. ryku1980

      U mnie w CCWA znajduje się od spodu samochodu od strony pasażera. Wymienisz go sam do odkręcenia osłona podwozia i filtra. Później tylko 2 opaski i montujesz nowy. Nic nie trzeba odpowietrzać samo to się zrobi. Po pierwszym odpaleniu samochód zgaśnie i za następnym razem możesz trochę dużej kręcić rozrusznikiem. Oczywiście montujesz strzałkami do przodu.
    6. ryku1980

      U mnie czy zimą czy latem zawsze odpala prawie od strzału. Nigdy nie zdążyło mi się żeby kręcił długo rozrusznikiem (nie mierzyłem czasu czy to sekunda czy dwie).
    7. ryku1980

      Mrugającą kontrolka tak zwana spirala sygnalizuje błąd sinika i tu mogą być różne przyczyny. Odczytaj błędy i wszystko będzie wiadomo. Np. U mnie ta kontrolka sygnalizowała awarie przełącznika ciśnienia oleju.
    8. ryku1980

      Czujnik wymieniony i myślę że pomogło. Tydzień jazdy i nic się nie pojawia.
    9. ryku1980

      Ok. Nie wiedziałem o tym i dzięki za pouczającą informację.
    10. ryku1980

      Na myśli miałem turbo. No chyba że te twoje TFSI tyrba nie posiada
    11. ryku1980

      Czujnik wymieniam w następnym tygodniu 059115243B regulator ciśnienia oleju. Wyczytałem że osoby już borykały się z tym problemem z silnikami 1,8 tfsi. Wymienili tą część i było wszystko OK. Jak wymienię zaraz napisze czy pomogło.
    12. ryku1980

      Ja bym zaczął od obejrzenia turbiny i filtra powietrza.
    13. ryku1980

      Witam. Dzisiaj pojawił się ten sam problem "mrugająca kontrolka od podgrzewania świec i informacja ograniczenie obrotów silnika do 2500/min. Jechałem dzisiaj autostradą w Finlandii 120 km/h około 40 kilometrów i po zjeżdzie z autostrady zwolniłem , wrzuciłem 3 bieg i przyspieszałem i wyskoczył ten problem. Błąd na pewno ten sam P164B00. Jak pisałem wyżej olej wymieniony na LM top tec 4200 i czujnik (przełącznik) ciśnienia oleju wymieniony. Może ktoś ma jakiś pomysł i dobrze doradzi. Dodam jeszcze że błąd P164B00 (przełącznik ciśnienia oleju) przyczyny -nieprawidłowy poziom oleju -Błąd ciśnienia paliwa oraz uszkodzony czujnik. No i doczytałem się jeszcze błędu P164E00 (zawór regulujący ciśnienie paliwa) Funkcja: zawór elektromagnetyczny reguluje ciśnienie oleju w obwodzie. No i teraz pytanie czy przyczyną może być ten błąd dotyczący paliwa , a nie problem z olejem. Silnik chodzi cichutko spaliny jak w najlepszym pożądku 176 co2, odpala bez żadnego problemu i na 1 i 2 nieraz 3 biegu ciągnie do odcięcia nieraz na 3 biegu wpierniczy się to ograniczenie obrotów.Co wy na to.
    14. ryku1980

      Witam. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z turbiną ponieważ błąd na diagnostyce wyskakuje taki (P164B00 Przełącznik ciśnienia oleju. Usterka sporadyczna).Wymieniłem czujnik, przepłukałem silnik i zalałem olejem LIQUI MOLY Top Tec 4200 5w30. Jak narazie nic się nie dzieje silnik na tym oleju pracuje chyba lepiej.
    15. ryku1980

      Witam Uporałeś się z tym problemem? Pytam bo mam to samo tylko w 3.0 TDI 2009 rok też mi wyskakuje błąd dotyczący ciśnienia oleju ( nierówne sporadyczne) i to jak trochę go przeciągnę na 4-5 biegu samochód wchodzi w tryb awaryjny z informacją o ograniczeniu obrotów.Już mechanicy coś tam grzebali,czyścili jakieś przewody i nic to nie dało. Może ty coś podpowiesz na ten temat jak borykałeś się z takim samym problemem.