Skocz do zawartości

Przemysław Jankowski

Pasjonat
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemysław Jankowski

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    suwałki

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1009 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Przemysław Jankowski

0

Reputacja

  1. witam wczoraj zapalila mi sie kontrolka silnika tak wiec dzisiaj podpinam kompa no i blad oto taki 1 Fault Found: 5253 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) P0473 00 [175] - Signal too High MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 213648 km Date: 2017.09.08 Time: 12:03:47 Readiness: 1 1 0 0 0 po usunieciu znikla kontrolka,czujnik roznicy cisnien walniety? Ale postanowilem sprawdzic dpf-a,wyszly mi oto takie wartosci ktore mi zupelnie nic nie mowia,moglby ktos przetlumaczyc to? i jakie sa normy? i czy jak cos zle czy to wina czujnika? 072 Particle filter; difference pressure 16 hPa 073 Particle filter; field regeneration lock status 0 074 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 31.72 l 075 Particle filter; kilometers since last regeneration 523311 m 076 Particle filter; offset for differential press. 3 hPa 077 Particle filter; oil ash volume 0.16 l 078 Particle filter; soot mass calculated 14.33 g 079 Particle filter; soot mass measured 14.24 g 080 Particle filter; time since last regeneration 46389 s
  2. troszeczke sie wysuwa ten podlokietnik malo racja,a patent jakis hmm? nie mam pojecia tez jestem ciekaw hehe
  3. Tak jesli wyslales umowe dla ubzp, to za szkody placi nowy nabywca
  4. Mi też się nie wydaje i salon Polska ,tez myślę że chodziło o 50k
  5. U Mnie tak Mniej więcej tututu bum hehe a niekiedy tutuutututu bum
  6. Mowa o sławnym problemie z kolektorem ? Bo mam ori 191k przebiegu to chyba już czas ,dam znać jak odczytam błędy jutro jadę do mechanika by zmienił filtr paliwa bo coś długo zaczęła palić vka ,tzw cały czas tak paliła jak się rozgrzeje to nawet z 2,5sek potrafi kręcić ,a jak u was ?
  7. Ktoś jeszcze może podzielić się opinia na temat palenia swojej 3.0tdi ?
  8. Odczytam błąd i podzielę się z wami ,tylko odzyskam laptopa bo od pół roku uzytkuje auto zrobiłem już prawie 10k i tylko raz takie coś się zdarzylo
  9. Witajcie ostatnio zaswiecila mi się kontrolka świec zdrowych i auto straciło moc ,zgasiłem silnik i odpaliłem wszystko wróciło do normy ,ale martwi mnie co to mogło być 1 raz takie coś mialem,nie mam kompa aby sprawdzić laptop w naprawie ale może ktoś z was miał podobnie czy coś ? Mogła to być 1 razowa akcja ?
  10. Witajcie nie wie. Czy to normalne ale moje ccwa jak dostanie trochę po gazie to dłużej zaczyna kręcić po zgaszeniu no i niekiedy na zimnym też dłużej kręci tak z 1,5 sek ojca 2.0 odpala na 'strzała' czy nasze vki tak mają ?
  11. Nagraj ten dźwięk i wrzuć tutaj więcej poradzimy
  12. witajcie jak sprawdzic ladowanie aku i jak jest naladowany vcdsem? i jakie powinny byc wartosci poprawne? a4b8 3.0tdi
  13. Nic nie było sprawdzone oddałem auto przy okazji do mechanika zebykleme pirptrchnicza zmienic i kazałem przy okazji zmienić i zakodowac aku ,a jak sprawdzić pobór prądu w spoczynku i ladowanie aku?
  14. Witajcie w styczniu wsadziłem nowy aku i wczoraj po 4ch dniach nie opalania auto wyskoczyło na ekranie że low baterry ale odpalił normalnie możliwe że nowy aku już się wyczerpał ? Mmm?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...