Skocz do zawartości

sbstg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sbstg

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sbstg

1

Reputacja

  1. Do tej operacji trzeba użyć "sprzętu". Wykręcasz wszystkie cewki oraz świece i za pomocą przyrządu do pomiaru ciśnienia sprężania dokonujesz pomiaru na wszystkich cylindrach. Jak się nie mylę, to ten silnik powinien mieć coś w okolicy 10.5:1. Czynność banalnie prosta, wnosi jednak sporo do stanu szczelności pierścieni oraz zaworów. Pojedz z tym do jakiegoś warsztatu, nie musi być autoryzowany. Ważne by wiedzieli o co chodzi i posiadali sprzęt. Olej który wlałeś spełnia normy. Pozdrawiam
  2. Masz zapewne na myśli kompresor Rootsa ... :), i tutaj gdyby nawet to oleju nie ma jak pociągnąć chyba że płyn chłodzący, to już szybciej. Sprawdż stopień kompresji na wszystkich cylindrach. Jakim olejem zalałeś silnik?
  3. Widząc zaawansowanie tematu to raczej nie na miejscu wskazówka, może jednak... adaptowałeś skrzynie? Miałem podobne objawy w kilku autach z s-tronic iem. Po adaptacji było ok
  4. sbstg

    2.0TSI CAEB, CPMB

    Dzięki za odpowiedzi. Wczoraj uruchomiłem CPMB na sterowaniu CPMA (ECU) wszystko działa jak należy.
  5. sbstg

    2.0TSI CAEB, CPMB

    witam Wie ktoś jakie generalnie są różnice w tych silnikach? Czy swap na starszy bądź odwrotnie niesie za sobą konieczność wymiany sterowania? Pozdrawiam
  6. sbstg

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Jeżeli masz skrzynię s-tronic 7 biegową o oznaczeniu ob5 to spokojnie wytrzyma, fabryczne ograniczniki skrzyni to 550Nm. W rzeczywistości wytrzymałość jej jest jeszcze wyższa.
  7. Jutro wrzucę coś ze Slovakiaringu i Poznania
  8. Witam Dorzucę swoje do wątku, lata ktoś może po torze? http://www.directupload.net/file/d/4048/75w4vv29_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4048/qnbijjy2_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4048/okidwgm7_jpg.htm Pozdrawiam
  9. sbstg

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Tak. Kolega ma. Ale nie zna hasła i loginu do konta bo coś zawalili przy rejestracji. Musi napisać do supportu Jeszcze raz to obadam. bez loginu i hasła nie sciągnie się oprogramowania i i nie uaktywni sprzętu. Niech napisze, na 100% rozwiążą jego problemy. Support Magpro jest bardzo dobry. Poza tym jest przedstawiciel w PL, z którym można dużo spraw załatwić.
  10. To co znalazłeś w swoim aucie wpięte w obwód czujnika temperatury paliwa to jeden ze sprzedawanych na jebaju bądź alledrogo chipów rezystorów. Wewnątrz jest tylko jeden rezystor o wartości w okolicach 150 ohm. Celem jest oszukanie wartości czytanej przez ECU tym samym zmienne naliczanie gęstości paliwa i zmiany w wartości sterującej wtryskami. Cel, delikatne podniesienie mocy i momentu metodą oszustwa. Przypuszczam, że nie masz już nic innego. Odnośnie Twojego drugiego pytania to najtańszym sposobem sprawdzenia czy w programie coś dłubano jest zlogowanie auta, kolejnym hamowanie. No i ten który lubię najbardziej (o ile ktoś coś dłubał) zgranie zawartości sterownika i sprawdzenie w odpowiednim programie. Wychodzę jednak z założenia, że jeżeli ktoś u Ciebie dokładał takie "coś" to już więcej zmian nie poczynił.
  11. sbstg

    Chiptuning 2.0TDI CR

    odgrzewam kotleta, w dobrej wierze. X17 robi nowe, a nawet najnowsze sterowniki. Większość zrobi po obd (w opcji połaczenia on-line). Jeżeli nie to boot-mode na stole. o.o Próbowałem tym X17, ale nie łączy się z online Masz oryginał Magpro z aktywną subskrypcją? To że nie ma w wykazie danego silnika nie znaczy że się nie da, wybór w opcjach sprzętu jest również w formie "zaawansowanej", można dokładnie dobrać formę odczytu do konkretnego procesora (odczyty boot mode) W opcji z CJCA siedzi prawdopodobnie EDC17C46, który to Magpro (X17) robi po złaczu bez najmniejszego problemu. Warunek, legalny aktywny sprzęt. Piszę z autopsji, korzystam z tego sprzętu już jakiś czas.
  12. sbstg

    Chiptuning 2.0TDI CR

    odgrzewam kotleta, w dobrej wierze. X17 robi nowe, a nawet najnowsze sterowniki. Większość zrobi po obd (w opcji połaczenia on-line). Jeżeli nie to boot-mode na stole.
  13. Obserwuje dość obszerny temat na zachodnim forum, z doświadczeń bezpośrednich użytkowników wynika, że przy 8.5J najczęściej stosowane jest ET40. Sam wychodzę z założenia, że fajnie jest mieć możliwość regulacji we własnym zakresie dystansem. Czyli zakładasz ET40 z gwarancją powodzenia.
  14. Imię Sławek, auto A4 B8 Pozdrawiam serdecznie Forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...