-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bigMuzzy

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
PL
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Sedan
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Oczywiście nic nie było robione, auto ma niecałe 3 tygodnie. Pomyślałem, że być może ktoś miał podobnie, albo że temat znany, jakiś bug w sofcie czy coś... Jak jeszcze raz mi się przydarzy to nie będę resetował, tylko pojadę tak na serwis.
-
Radio gra (ostatni wybrany kanał), ale nie da się wybrać innego, bo na wirtualnych zegarach jest informacja, że trwa inicjalizacja. To samo dotyczy nawigacji / telefonu na zegarach.
-
Czy u was też tak się czasami zdarza, że wsiadacie, odpalacie zapłon a ekran MMI pozostaje czarny (jakby niewłączony) i jedyny sposób na przywrócenie go do życia to twardy reset?
-
Potwierdzam, sposób GreGoriO działa - sam nie wiem jakim cudem, ale działa
-
W b6 jest jednak inaczej, bo wyjąłem kratkę i nie widzę żadnej blaszki...
-
Ma ktoś może zdjęcie B6 z seryjnymi listwami z B7?
-
Czy osuszanie na ECON powinno się wykonywać za każdym razem, podczas każdej jazdy? Czy raz na jakiś czas, np. co tydzień?
-
Dzięki kolego, nawet wyjaśniło się co to jest zmieniłem tytuł tematu. Pozdrawiam!
-
Jaki jest nr (i ew. cena) tej plastikowej osłony na wykładzinie podłogi, widocznej na dole na zdjęciu? Pytanie dodatkowe, do czego to służy?
-
Gdzieś na tym forum już znalazłem, że ponad 600 PLN.
-
Witam, Ponieważ moja stara pompa paliwa zaczynała już "umierać" (za słabe ciśnienie, auto nie miało siły jeździć) wymieniłem ją na inną, no i zaczęły się kolejne problemy... (jak w temacie). Generalnie przy obrotach do 4 tys. jest wszystko OK - auto nieźle się zbiera, zdecydowanie na + w stosunku do poprzedniej pompy. Niestety powyżej 4 tys. obrotów zaczyna być nieciekawie: autem mocno szarpie (jakby jeździł na 3 cylindry, albo na oparach - brak paliwa), przy czym nie zapala się żadna kontrolka. Oddałem auto do sprawdzenia i komputer nie zwraca żadnych błędów (również kiedy szarpie). Podejrzenie padło natomiast na zawór upustowy turbiny - podobno "jest martwy". Czy zawór przy turbinie rzeczywiście mógłby powodować takie objawy? Rozumiem, że jeśli chciałbym kupić nowy zawór to tylko ASO? Będę wdzięczny za każde wskazówki i opinie dot. problemu. Poczytałem trochę nt. tych zaworów przy turbinie i nie jestem do końca przekonany co do diagnozy... Podejrzewam, że dalej coś nie tak z paliwem (ciśnienie), tylko w takim wypadku chyba wrócił by check dot. ubogiej mieszanki. Druga opcja to skrzynia, już sam nie wiem co mam o tym myśleć.
-
Wyposażenie bagażnika - koło zapasowe, dojazdowe, zestaw naprawczy
bigMuzzy odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Bart-S: widziałem te rozpiski i oznaczenia. Pytanie: czy wkład z avanta (8E9 012 109 C) można przełożyć do sedana (chodzi o pełnowymiarowe koło 16")? -
Wyposażenie bagażnika - koło zapasowe, dojazdowe, zestaw naprawczy
bigMuzzy odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Czy wkład styropianowy do pełnowymiarowego koła zapasowego dla sedana i avanta to jest ta sama część, tylko z innym numerem (czy taki wkład z avanta pasuje również do sedana)? -
Jeśli ktoś sprzedaje komplet (ramka+popielniczka) to wtedy zaznacza czy jest to 1DIN czy 2DIN ze względu na różne popielniczki.
-
Mam ten sam problem. Nie mogę wysunąć uchwytu na napoje z tylnego podłokietnika..