Skocz do zawartości

bigMuzzy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bigMuzzy

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bigMuzzy

0

Reputacja

  1. bigMuzzy

    Czarny ekran MMI

    Oczywiście nic nie było robione, auto ma niecałe 3 tygodnie. Pomyślałem, że być może ktoś miał podobnie, albo że temat znany, jakiś bug w sofcie czy coś... Jak jeszcze raz mi się przydarzy to nie będę resetował, tylko pojadę tak na serwis.
  2. bigMuzzy

    Czarny ekran MMI

    Radio gra (ostatni wybrany kanał), ale nie da się wybrać innego, bo na wirtualnych zegarach jest informacja, że trwa inicjalizacja. To samo dotyczy nawigacji / telefonu na zegarach.
  3. bigMuzzy

    Czarny ekran MMI

    Czy u was też tak się czasami zdarza, że wsiadacie, odpalacie zapłon a ekran MMI pozostaje czarny (jakby niewłączony) i jedyny sposób na przywrócenie go do życia to twardy reset?
  4. Potwierdzam, sposób GreGoriO działa - sam nie wiem jakim cudem, ale działa
  5. W b6 jest jednak inaczej, bo wyjąłem kratkę i nie widzę żadnej blaszki...
  6. Ma ktoś może zdjęcie B6 z seryjnymi listwami z B7?
  7. Czy osuszanie na ECON powinno się wykonywać za każdym razem, podczas każdej jazdy? Czy raz na jakiś czas, np. co tydzień?
  8. Dzięki kolego, nawet wyjaśniło się co to jest zmieniłem tytuł tematu. Pozdrawiam!
  9. Jaki jest nr (i ew. cena) tej plastikowej osłony na wykładzinie podłogi, widocznej na dole na zdjęciu? Pytanie dodatkowe, do czego to służy?
  10. Gdzieś na tym forum już znalazłem, że ponad 600 PLN.
  11. Witam, Ponieważ moja stara pompa paliwa zaczynała już "umierać" (za słabe ciśnienie, auto nie miało siły jeździć) wymieniłem ją na inną, no i zaczęły się kolejne problemy... (jak w temacie). Generalnie przy obrotach do 4 tys. jest wszystko OK - auto nieźle się zbiera, zdecydowanie na + w stosunku do poprzedniej pompy. Niestety powyżej 4 tys. obrotów zaczyna być nieciekawie: autem mocno szarpie (jakby jeździł na 3 cylindry, albo na oparach - brak paliwa), przy czym nie zapala się żadna kontrolka. Oddałem auto do sprawdzenia i komputer nie zwraca żadnych błędów (również kiedy szarpie). Podejrzenie padło natomiast na zawór upustowy turbiny - podobno "jest martwy". Czy zawór przy turbinie rzeczywiście mógłby powodować takie objawy? Rozumiem, że jeśli chciałbym kupić nowy zawór to tylko ASO? Będę wdzięczny za każde wskazówki i opinie dot. problemu. Poczytałem trochę nt. tych zaworów przy turbinie i nie jestem do końca przekonany co do diagnozy... Podejrzewam, że dalej coś nie tak z paliwem (ciśnienie), tylko w takim wypadku chyba wrócił by check dot. ubogiej mieszanki. Druga opcja to skrzynia, już sam nie wiem co mam o tym myśleć.
  12. Bart-S: widziałem te rozpiski i oznaczenia. Pytanie: czy wkład z avanta (8E9 012 109 C) można przełożyć do sedana (chodzi o pełnowymiarowe koło 16")?
  13. Czy wkład styropianowy do pełnowymiarowego koła zapasowego dla sedana i avanta to jest ta sama część, tylko z innym numerem (czy taki wkład z avanta pasuje również do sedana)?
  14. Jeśli ktoś sprzedaje komplet (ramka+popielniczka) to wtedy zaznacza czy jest to 1DIN czy 2DIN ze względu na różne popielniczki.
  15. Mam ten sam problem. Nie mogę wysunąć uchwytu na napoje z tylnego podłokietnika..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...