Skocz do zawartości

domek92

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O domek92

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    RMI

Auto

  • Model
    A5 8T
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CAKA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1065 wyświetleń profilu
  1. Witam. Razem ze znajomym parę miesięcy temu mieliśmy wypadek (uderzyliśmy w drzewo) jego Audi A5 2.0tdi 190KM stronic quattro. Nam się nic nie stalo, lecz auto dość ucierpiało. Kolega postanowił go naprawić, lecz uderzyliśmy samym środkiem i przesunęło motor, podluznicom nic się nie stało. Musiał wymienić wał, dyfer. I tutaj jest problem, wymienił te rzeczy na używane z demontażu, lecz był sam po części i przy nim rozkrecali z auta o przebiegu 30 tkm. Problem jest taki iż przy ruszaniu na skręconych kołach, czuć zgrzytanie, jakby gryzły się napędy i mniej więcej do 50km/h odczuwalne są wibracje, później mijają. Stwierdził że pół osie, wymienił ale nic nie pomogło, później wymienił na inny wał, lecz też nic nie pomogło. Wiecie koledzy jaki może być powód tej usterki? Może ktoś miał podobny problem. Nie sztuką jest wymienić pół auta i dalej nic nie pomoże. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
  2. szczerze żadnego telefonu podejrzewam że jakby to było 3.0TDI to byłoby większe. Wisi na tym allegro, obniżyłem cene bo remont mieszkania zacząłem ale jakoś się nie nakręcam. Jak nie sprzedam do końca roku, na wiosnę cena wraca do starej kwoty chyba na S5 musi być konkretny klient, który wie czego chcę.
  3. Chyba na 20" rotorach z RS5 wygląda lepiej
  4. nie , tylko założony intercooler od BiTDI. Nie ma co porównywać 3.0 tdi do 3.0 tfsi, zupełnie inna jazda, na korzyść benzyny, natomiast ekonomia na korzyść diesla, coś za coś. Podoba mi się S5, lecz póki co będę zmuszony wrócić chyba do diesla. Jeszcze się zobaczy, ale napewno to nie ostatnie moje mocne tfsi
  5. jestem pełen podziwu, mnie nie stać robić trasy S5
  6. no właśnie, a nie ukrywam S5 służy do zabawy, w trasę nią nie jeżdżę i chyba wrócę do diesla bo robię tych tras trochę i już jazda Multivanem mnie trochę męczy, bo mam dość ciężką nogę.
  7. Wystawiłem z ciekawości co się będzie działo ale coś martwo, może na wiosnę wznowie a co do następnego auta to nie mogę przejść obojętnie obok A7/S7, kusi mnie bardziej S7 ale nie wiem czy nie skończy się na A7 3.0 BiTDI
  8. przecież napisałem wyżej, że tamte koła sprzedałem. A na pustakach nie postawie, założyłem to co miałem w garażu
  9. dzięki wielkie o to chodzi że ja lubię oryginalne koła, podobało mi się to koło, które jest w pierwszej serii zdjęć ale je sprzedałem. Z nie oryginalnych podobają mi się tylko vosseny poza tym założe to co mam, nie będę już inwestował, zresztą ja się nie zaprzyjaźniam z autem zbyt długi czas bo mi się szybko nudzą
  10. Założę chyba 20" ROTOR
  11. odrobine mniejsze koło, dziewczyna mnie gani za tą felgę
  12. edraven podpowiedział mi żebym podgrzal opalarką końcówkę z tworzywa i wtedy swobodnie się przekręci tak aby spasowała gałka od polifta
  13. Wpadła gałka od polifta
  14. co to za dokładka zderzaka? I mam pytanie pierwszą osłonę pod silnikiem (a dokładnie pod chłodnicami) posiadasz z RS5?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...