Skocz do zawartości

kruszyna8989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kruszyna8989

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

151 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kruszyna8989

0

Reputacja

  1. Witam ,wiec tak nagrzewnica nie dokonca byla wyczyszczona przez to znikalo ogrzewanie i wyciagnieta zostala pompa wody i zalozylem druga 3mm wyzsza niz byla wymieniana z rozrzadem zalany nowy plyn i test 200 km zrobione i jak narazie jest ok nie bulgota mi plyn i nie robi sie tak ogromne cisnienie .stwierdzilem ze pompa nie dawala rady jak zostal wstawiony gaz i ma dodatkowy obieg do przepchniecia .zobaczymy czy nic sie nie bd dzialo w trakcie jazdy teraz .dziekuje wam za porady i pomoc wszystkie wskazowki pomogly rozwiazac problem .
  2. ok bd kombinowac jeszcze dziekuje za wskazówki odpowietrzałem tak jak pisałeś ale na rozgrzanym jak popuszcze korek to wywala mi płyn a z rurki od nagrzewnicy para płyn para płyn po chwili sam płyn ale i tak tylko na chwile mam ogrzewanie ... nie wiem co juz z tym zrobic przerasta to mnie juz .....
  3. nie nie chodzi mi od gazu reduktor fachowo to sie nazywa bo powiem tak od wstawienia gazu zaczeła sie walka z cisnieniem i mysle juz po woli ze moze zle sie gdzies wpieli ....ale oni i tak twierdza ze jest wszystko ok .
  4. To podjade na stacje i sprawdze zawartość spalin i kompresje ale mały obieg jest ok po trasie górny wąż jest gorący i twardy a jak odkrece korek od zbiorniczka to cofa płyn i wywala dolnym odpowietrznikiem tym przelewowy . To podjade na stacje i sprawdze zawartość spalin i kompresje ale mały obieg jest ok po trasie górny wąż jest gorący i twardy a jak odkrece korek od zbiorniczka to cofa płyn i wywala dolnym odpowietrznikiem tym przelewowy . a popmpa wymieniana z rozrządem ok 3 miesiace temu . na stacji stwierdzili ze kompresje ma i w płynie spalin nie ma wiec nie wiem co jest nie tak cos gdzies blokuje tylko nie wiem co ....a parownik gdzie powinien byc prawidłowo podpiety?? moze to przez parownik cos zle działa
  5. Witam wszystkich mam taki problemAudi a4 b5 1.8 ADR na początku nie grzała mi nagrzewnica zlałem płyn i nalałem nowy odpowietrzałem tak jak tu na stronie tez piszecie z tymi rurkami z dziurka no i po tym niby było wszystko ok temperatura była na 90 stopni po czasie otworzył mi się termostat i było dalej ok ale po przejechaniu trasy tak jak by się zapowietrzył znowu ale ogrzewanie jest ale trzyma duże ciśnienie od zbiorniczka do chłodnicy i nie wiem czy wymieniać chłodnice czy jest coś jeszcze nie tak .termostat wymieniałem i jest ok .płynu nie gubi ani nie przybywa tylko robi się taki duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym pomoze ktoś z góry dziękuje .zbiorniczek z korkiem tez wymieniłem . Dodam jeszcze że po trasie na postoju na wolnych obrotach dochodzi czasem do 100 stopni co jest nie tak zrobione ??
  6. kruszyna8989

    szarpanie na LPG

    Sprawdzałem błędy skasowałem i podłączyłem jeszcze raz i wyświetliło mi o takie błędy . 00561-Dopasowanie składu mieszanki 12-00 wartość skrajna adaptacji przekroczona (przy obciążeniu) 16514-Zespół 1;sonda 1 P0130-35-10 usterka elektryczna w pbwodzie .
  7. kruszyna8989

    szarpanie na LPG

    Witam instalacje zakładałem 2 miesiące temu STAGE4 .sekfencja .na Pb jak jade i zatrzymam auto to za faluja obroty tak to jest ok na LPG za to szarpie podczas jazdy jak dodaję gazu to ma takie szarpniecia bardzo wyczuwalnie przy zmianie biegu tez to jest.A jeżeli chodzi o płym to gazuje duze ciśnienie sie robi jak po trasie nawet małej gasze auto i po chwili odkrecam korek to jest pss i słychac jak gdzieś sie przelewa płyn .a jak bym odkrecił tak szybciej to wywala mi na dole zbiorniczka .powiem szczera prawde ze jak instalacji LPG nie miałem tak sie nie działo z płynem bo dośc często odkrecałem korek profilaktycznie tak zeby sprawdzić ze wszystko jest ok . Pozdrawiam
  8. kruszyna8989

    szarpanie na LPG

    a jak to sprawdzić jaki kod silnika ?? nie bardzo wszystko wiem dla tego pytam .wiem tyle ze ADR 8d0 cos takiego a podpowiesz mi jak zrobić adaptacje przepustnicy
  9. kruszyna8989

    szarpanie na LPG

    byłem na sprawdzeniu i wykryło mi /dopadowanie składu mieszanki wartość skrajna adaptacji /zasilanie napieciowe zacisku 30/ jednostka sterujaca przepustnicy .Coś takiego .i nie wiem od czego zaczynać ....
  10. kruszyna8989

    szarpanie na LPG

    Witam mam taki problem jak jade na gazie to poszarpuje mi autem .po zamontowaniu gazu tez mam problem z płynem strasznie gazuje ale nie ubywa ani nie przybywa mi płynu jak jest rozgrzany np. po trasie odkrece to słychać pssss i tak jak by bulgotało i delikatnie płyn sie podnosi w zbiorniczku jak ostygnie to jest normalnie stan płynu w zbiorniczku sie zgadza . płyn zmieniałem juz i termostat tez auto trzyma temperature normalnie na 90 stopni cały układ płukałem dokładnie bo myślałem ze jest zasyfiony i gdzieś sie blokuje .Brardzo prosze o pomoc co najlepiej zrobić .Pozdrawiam
  11. witam wszystkich jestem z olsztyna posiadaczem a4 b5 1.8 ADR 96r jest swieżo po instalacji LPG i mysle ze bd potrzebował pomocy . Witam i Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...