Skocz do zawartości

pavelwhitecky

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pavelwhitecky

Osiągnięcia pavelwhitecky

0

Reputacja

  1. Witam Podaj cenę: 1. Tłumik - kolektor wydechechowy- początkowy z siatką i drugi z katalizatorem(atrapą) 2. Zawieszenie - komplet wachaczy przód 3. Tuleje tylnej belki do mojego auta Dzieki
  2. '"zacznij najpierw od najtańszych sposobów, spuść płyn, wyjmij termostat, wsadź palec głęgoko az poczujesz wirnik z pompy i spróbuj nim pokrecić.. jak da rade to wirnik urwany i pompa do wymiany. Jak siedzi sztywno i ani drgnie to można polemizować o uszczelce." Nie wiem czy to do mnie . Termiostat wymienialem ostatnio. Niepokoi mnie to maslo na korku od wlewu oleju. Na bagnecie nie ma
  3. Ile kosztuje robocizna plus czesci?
  4. Mam podobny problem. Właśnie przed chwilą przejechałem 10 km. Zgasiłem auto. Odkreciłem korek wlewu oleju a tam maslany nalot. Co 10 tys km musze dolewac plynu. Z tym że zbiorniczek jest mokry. Wydaje mi sie że jest rozszczelniony albo obejma od weza nie trzyma. Slychac bulgotanie .Temperatura jest tak milmetr przed kreska 90stopni Oleju tez dolewalem ale wiem ze mi uszczelka misy olejowej nie trzyma.Silnik jak jest zimny i go odpale to chodzi jakby " na jednym garze".I szklanki slychac. Auto LPG. Jak sie przekonac czy to uszczelka?
  5. pavelwhitecky

    Wąż do wspomagania

    Witam. Założyłem wąż (używkę) pół roku temu i znowu cieknie. Jest to ten przewód od maglownicy do pompy. Powiedzcie mi czy mogę taki dorobi - jeżeli tak to gdzie we Wrocławiu lub w Legnicy. Ile kosztuje nowy - bo mi w audi powiedzieli że 1000 PLN - Wrocław Karkonoska. Poda mi ktoś numer oryginalny tego węża? Z góry dziękuję
  6. no u mnie tez to samo - musze kupic uzywke . Po wymianie na dorabiany węzyk powyzej 1200 obrotow dopiero dzialalo wspomaganie. Myslalem ze to wina pompy. Wymienilem na druga uzywke a tu klapa jescze gorzej. Dluzej pochodzi pompa i nie ma wspomagania. Spróbuje kupic wąż używke . A wy co o tym sadzicie?
  7. Problem rozwiązany - przynajmniej ten - poduszka (łożysko?, takie gumowe w kształcie talerza) od amora zostało wymienione i jest oki Tylko jest drugi problem- siedzi mi tylne zawieszenie albo przód mam za wysoko. Może być przyczyna to że ktoś wsadził sprężyny od a6 do mojej a4 i dlatego tak wysoko stoi. Mechanik twierdzi ze wina jest przedniego zawieszenia. Porównywaliśmy z inna audi i wychodzi że faktycznie przód jest za wysoko. Zatem powiedzcie mi jeśli już wyjdzie do wymiany sprężyna ewentualnie amorów jakie kupować - jakich firm jakie ceny. Czy może używki org. sprężyny?
  8. Jak w temacie puka mi w prawym kole, zawieszeniu. Wymieniłem komplet wahaczy ale delej mi puka co to moze byc?
  9. Witam. Cieknie mi przewód wspomagania między maglownicą a pompą . Fachowiec powiedział że mi zregeneruje - co wy na to? Czy kupic nowy ? Jak sie będzie sprawował ten dorabiany?
  10. Dzisiaj po tygodniu odpaliłem auto. Pojechałem do Wrocławia. Już w drodze wskazówka od temp była na 87-88 stopni.W korkach zacząła spod maski lecieć para? Nie mogłem stanąc zjechać i zobaczyć czy wentylator chodzi . Ale po ruszeniu i przejechaniu paru kilometrów juz nie leciała para? I teraz może sie wam wydać głupie - być moze ta para wytworzyła się z tego że deszcz padał a maska się nagrzała od chłodnicy ?
  11. Witam. Wymieniłem i zadoptowałem przepustnicę. Nie pokazuje mi żadnuych błedów. Ale obroty nie schodząmi poniżej 900 - zazwyczaj mam tysiąc na jaliowym biegu?
  12. po tych wszystkich naprawach teraz mam problemy z rana z odpalaniem. Odpalam i gaśnie. Dopiero za n - tym razem nie gaśnie. co moze byc?[br]Dopisany: 17 Lipiec 2009, 22:00_________________________________________________Co to za błąd 670 - czyżbym uszkodził przepustnicę?[br]Dopisany: 19 Lipiec 2009, 18:13_________________________________________________Zrobione auto śmiga jak talala. Kuiłem używkę przepustnicę, wyczyściłe, zaadoptowałem i hula.Dzieki wszystkim.
  13. Przy czyszczeniu przepustnicy wykryłem pękniecie odmy więc zdjąłem kolelktor dolotowy i miałem pełny dostep. Nie jest tak źle z dostępem.
  14. Kupowałem w tamtym tygodniu kosztowała mnie 118 PLN w ASO w Lubinie. nie kupuj w sklepach motoryzacyjnych bo po pierwsze podróbka po drugie drozsze sa wołali ode mnie od 130PLN do 200PLN
  15. Powodem falowania obrotów jest pęknieta plastikowa rurka : http://www.wrzuta.pl/obraz/ifZBw7tUAx/p2220188 Gdzie można ją kupić ? Za ile ? Nową czy używkę? Przy jej odkręcaniu kawłki wpadły do tego plastikowego gniazda czy coś się stanie? [br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 20:49_________________________________________________CZy można gdzieś przez neta zamówić tą częśc?[br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 21:07_________________________________________________wymieniłem odmę i dalej to samo.....? Tylko że przepustnica nie chce się zaadoptować , kupić nową czy używke ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...