pavelwhitecky 0 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Pojechałem dzisiaj do miasta ok 40 km . Zajechałem pod market, zrobiłem zakupy odpaliłem auto przejechał sto metrów i ........auto zgasło. Próbowałem odpalić ale nawet nie zaskoczył silnik.Tylko w pewnym momencie zagadał na sek tak jakby na 1 gazrze i padł . Nie moge go odpalić. Kompa nie podepnę . Co o o tym sądzicie ? Acha wcześniej falował mi na chwileę na wolnych obrotach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogumił 0 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 A jak później próbowałeś odpalać to miałeś wrażenie, że cały czas tylko jeden gar pali? Czy tylko kręci jedynie rozrusznik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomcio1600 1 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 A czy nie świeci czasami kontrolka imo ?? częsty przypadek.. włąsnie wtedy przy probie odpalenia silnik zagada i gaśnie odrazu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcm 0 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 obawiam się czy to nie pasek rozrządu [br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 00:02_________________________________________________może przeskoczył, albo klin zerwało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogumił 0 Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Że tak powiem, nieśmiało się przychylam do stwierdzenia mcm00, na forum niedawno pojawił się taki problem i okazało się właśnie, że został zerwany klin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelwhitecky 0 Posted July 4, 2009 Author Share Posted July 4, 2009 Immo gaśnie i sie nie swieci.To chyba nie on. Załapuje na ułamek sekundy. Mogą być przyczyną świece albo przewody. Kupiłem audi w styczniu ale nie wymieniłem świec ani przewodów. Jade zaraz kupić. Tylko mi polećcie jakie? [br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 07:13_________________________________________________Zerwany klin - sam to zrobię czy mechanik musi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 za bardzo to niewiadomo,co sie stalo-najlepszy bylby Vag,wtedy moznaby cos zdiagnozowac,a ta to tylko przypuszczenia,przyczyn moze byc kilka-wspomniany rozrzad,cewki,pompa paliwowa,moze elektronika siadla...za duzo do zgadywania,a szklanej kuli tu nikt nie ma,posprawdzaj wszystkie kostki,zdejmij oslone z pasa rozrzadu,jak bedziesz wymienial swiece,to sprobuj przekrecic kolo i zobacz,czy wszystko w porzadku Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelwhitecky 0 Posted July 4, 2009 Author Share Posted July 4, 2009 Jakie swiece i jakie kable kupic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogumił 0 Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Zerwanego klinu to ja Tobie nie życzę, musisz liczyć się z tym, że przy tej "usterce" mogły zostać uszkodzone zawory. Jeżeli coś takiego się stało to raczej samą wymianą w/w elementu się nie skończy, jeśli nie jesteś mechanikiem albo nigdy nie robiłeś przy rozrządzie to możesz mieć dość duży problem z naprawą.[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 07:41_________________________________________________Gdy chodzi o świece to będzie tak: 1. świece NGK o symbolu: BKUR 6 ET-10 2. świece Bosch o symbolu: F7 LTCR I oby problem leżał po stronie świec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 możesz mieć dość duży problem z naprawą. ja powiem wiecej-jesli nie masz o tym pojecia,to zostaw to mechanikowi,a swiece -jedz do sklepu i zapytaj sie o odpowiednie do tego silnika-Bosh,lub NGK,albo zobacz,czy na kablach jest napisane i kup takie same Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelwhitecky 0 Posted July 4, 2009 Author Share Posted July 4, 2009 Ile jest tych świec . I jeszce jedna szwankowała mi wcześniej przepustnica czy to moze byc problemem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcm 0 Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Ile jest tych świec . I jeszce jedna szwankowała mi wcześniej przepustnica czy to moze byc problemem? świec chłopie jest 4 , a przepustnica raczej nie za bardzo wpływa na to żeby auto nie chciało odpalić Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Pawel-z calym szacunkiem-jesli nie wiesz ile jest swiec i gdzie one sa w silniku(nie wpadles na to,zeby sprawdzic ile ich jest) zaholuj auto do mechanika,albo laweta-tak bedzie lepiej dla Ciebie i auta,bo nie majac pojecia o silniku-mozna samemu duzo rzeczy popsuc bardziej,niz sa popsute juz... na Forum mozemy Ci tylko dac wskazowki-ale jesli zdecydujesz sie sam naprawiac- ja tez tak zaczynalem,ale jesli juz-zrob to z kims,kto sie na tym choc troszke zna... swiec masz cztery pod plastikowa oslona na silniku,po kablach dojdziesz do cewek,ale to moze duzo kosztowac,bo wlasciwie nie wiadomo co jest przyczyna-moze nie swiece i cewki zobacz kostke przy przepustnicy-moze sie poluzowala przepustnica raczej nie za bardzo wpływa na to żeby auto nie chciało odpalić nie koniecznie Marcin,w przepustnicy jest modol wolnych obrotow-jesli cos nie laczy,lub po prostu odlaczysz kostke od przepustnicy-odpali i zgasnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcm 0 Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Pawel-z calym szacunkiem-jesli nie wiesz ile jest swiec i gdzie one sa w silniku(nie wpadles na to,zeby sprawdzic ile ich jest) zaholuj auto do mechanika,albo laweta-tak bedzie lepiej dla Ciebie i auta,bo nie majac pojecia o silniku-mozna samemu duzo rzeczy popsuc bardziej,niz sa popsute juz... na Forum mozemy Ci tylko dac wskazowki-ale jesli zdecydujesz sie sam naprawiac- ja tez tak zaczynalem,ale jesli juz-zrob to z kims,kto sie na tym choc troszke zna... swiec masz cztery pod plastikowa oslona na silniku,po kablach dojdziesz do cewek,ale to moze duzo kosztowac,bo wlasciwie nie wiadomo co jest przyczyna-moze nie swiece i cewki zobacz kostke przy przepustnicy-moze sie poluzowala przepustnica raczej nie za bardzo wpływa na to żeby auto nie chciało odpalić nie koniecznie Marcin,w przepustnicy jest modol wolnych obrotow-jesli cos nie laczy,lub po prostu odlaczysz kostke od przepustnicy-odpali i zgasnie... dlatego napisałem raczej Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 dlatego napisałem raczej ...przecierz wiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelwhitecky 0 Posted July 4, 2009 Author Share Posted July 4, 2009 Trochę się znam nie jestem do końca laikiem. Swiece wiem dzie są tylko chciałem się upewnić .Zaraz podpinam vaga.[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 10:18_________________________________________________wyszły błedy 561 dopasowanie (ustalenie) składu mieszanki nie osiągnieta wartosc adaptacji-dodawanie 17978 MoDuł sterujący zablokowany brak osprzetu/ nie zwiazany ze sprzetem - BŁAD SPORADYCZNY[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 11:14_________________________________________________wytłumaczy mi ktos te błedy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 po wykasowaniu bledow mozna odpalic auto-bo bledy sa sporadyczne sklad mieszanki-tutaj szukalbym powiazan z sonda lamda,ale na pewno nie jest glowna przyczyna zgasniecia silnika 17978 P1570 Contr.Module Locked -takie oznaczenie w sterowniku caly czas -wskazuje na uszkodzenie sterownika,a tutaj jest sporadyczne-wiec cos sie moglo odlaczyc-posprawdzaj wszystkie kostki i podociskaj je,lub wypnij,przeczysc jakims plynem i wtedy zobaczymy dalej,czy odpali Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelwhitecky 0 Posted July 5, 2009 Author Share Posted July 5, 2009 ten pierwszy bład to nie wina przepustnicy ? Wczesniej po puszczeniu na wolne obroty przez chwile falowały i po chwili stabilizowały sie Ten drugi bład to nie wina tego, ze próbując odpalic roxładował się akumulator. Po wykasowaniu błędów i podłaczeniu dobrego aku nie ma tego drugiego błędu?[br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 17:24_________________________________________________czy jak pompa paliwa padła to pokaże mi to w Vagu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 tak [br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 23:33_________________________________________________wszystko,co jest polaczone elektrycznie,czy elektronicznie(jak kto woli) jesli nie dziala -skutkuje tym,ze inna rzecz nie dziala i vag to pokazuje w postaci jakiegos bledu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelwhitecky 0 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 Podpowie mi ktoś dokładnie jak się dostać do pompki paliwa żeby ją sprawdzic? Jak sprawdzić błędy przepustnicy vagiem bo nie wiem czy dobrze sprawdziłem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Podpowie mi ktoś dokładnie jak się dostać do pompki paliwa żeby ją sprawdzic? wbagazniku,podnies mate,tak,jakbys wyjmowal zapasowke i pod mata-blizej tylnych siedzen-jest pokrywa-chyba na trzy sruby-pod spodem masz pompe paliwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelwhitecky 0 Posted July 8, 2009 Author Share Posted July 8, 2009 Podłaczyłem akumulator probowałem zadoptowac przepustnice poczekałem 1 minutę wyłaczyłem zapłon właczyłem ponwonie i porobowałem odpalić i nic. Za każdym razem jak przekręce zapłon to mi wyje cos przy przepustnicy co to? 2. W pompce paliwa w bagażniku sa cztery piny pod ktorymi powinno byc napięcie po przekręceniu zapłonu? Ma moze ktoś opis pinów?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Podłaczyłem akumulator probowałem zadoptowac przepustnice poczekałem 1 minutę wyłaczyłem zapłon właczyłem ponwonie i porobowałem odpalić i nic. Za każdym razem jak przekręce zapłon to mi wyje cos przy przepustnicy co to? 2. W pompce paliwa w bagażniku sa cztery piny pod ktorymi powinno byc napięcie po przekręceniu zapłonu? Ma moze ktoś opis pinów?? za kazdym razem,kiedy przekrecisz kluczyk-przepustnica otrzyma sygnal od ECU i to powoduje reakcje modolu wolnych obrotow-nie powinno to wydawac zadnych niepokojacych dzwiekow,powinno byc cos jakby ciche tyrkniecie,ale nie wycie.... co do pompy-po przekreceniu zaplonu powinienes slyszec,jak zaczyna pompowac paliwo na start i przestaje,zaczyna ponownie dopiero w momencie uruchomienia silnika-jesli przy starcie nic nie slyszysz-moze byc wina pompy-choc w AHLu,jak mi walnal modol wolnych obrotow-tez nie moglem odpalic,ale do tego obroty,jak juz odpalil-same wzrastaly nawet do 3-4 tys- u nie po wymianie calej przepustnicy-wrocilo do normy-sprawdz pompe najpierw,wskocz do bagaznika i ktos niechprzekreci kluczyk,bedziesz slyszec,czy ruszyla,czy nie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelwhitecky 0 Posted July 9, 2009 Author Share Posted July 9, 2009 ODPAlił. Powód - zasniedziałe styki wtyczki pompy paliwa. Wyczyściłem i pali. TYlko ze przepustnica wyje po każdym przekręceniu kluczyka. W sobotę przeczyszczę i spróbuję zrobić autoadaptację. Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 wykrec tez modol-tam,gdzie jest gniazdo wtyczki na przepustnicy i tez dobrze wyczysc Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelwhitecky 0 Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 Powodem falowania obrotów jest pęknieta plastikowa rurka : http://www.wrzuta.pl/obraz/ifZBw7tUAx/p2220188 Gdzie można ją kupić ? Za ile ? Nową czy używkę? Przy jej odkręcaniu kawłki wpadły do tego plastikowego gniazda czy coś się stanie? [br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 20:49_________________________________________________CZy można gdzieś przez neta zamówić tą częśc?[br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 21:07_________________________________________________wymieniłem odmę i dalej to samo.....? Tylko że przepustnica nie chce się zaadoptować , kupić nową czy używke ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 ja kupowalem nowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelwhitecky 0 Posted July 21, 2009 Author Share Posted July 21, 2009 po tych wszystkich naprawach teraz mam problemy z rana z odpalaniem. Odpalam i gaśnie. Dopiero za n - tym razem nie gaśnie. co moze byc?[br]Dopisany: 17 Lipiec 2009, 22:00_________________________________________________Co to za błąd 670 - czyżbym uszkodził przepustnicę?[br]Dopisany: 19 Lipiec 2009, 18:13_________________________________________________Zrobione auto śmiga jak talala. Kuiłem używkę przepustnicę, wyczyściłe, zaadoptowałem i hula.Dzieki wszystkim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now