
Tobiaszmaciej
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Tobiaszmaciej

Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
Audi
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
326 wyświetleń profilu
-
Witam. Również i do mnie dotarły wahacze i w dniu dzisiejszym odebrałem auto od mechanika. Niestety nie załączę zdjęć bo zadanie zrobieniu kilku fot podczas i po montażu przerosło mojego mechanika Zauważyłem, że kierownica nie wraca po skręcie do pozycji 0 myślicie, że zbieżność załatwi sprawę czy mam wracać do mechanika bo coś przedobrzył?
-
Witam. Poszukuję namiaru na firme lub osobęktóra naprawia przetwornice w okolicach łodzi może ktoś ma namiar na kogoś sprawdzonego? *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Moje Audi - W tym dziale możesz pochwalić się swoim autem." - wątek przeniesiony
-
1.9 TDI 2003r. Spadek mocy analiza logów
Tobiaszmaciej odpowiedział(a) na Tobiaszmaciej temat w Audi A4 B6/B7
Jasna sprawa Dzięki za podjęcie tematu po wykonanym zabiegu dam znać czy trafna diagnoza i czy załatwiła sprawę Temat uważam za zamknięty dzięki wielkie za podpowiedzi. Zmienna geometria była do czyszczenia bo stała teraz śmiga aż miło. -
Pojadę do swojego mechanika sprawdzi mi czy turbina ma luzy wzdłużne (bo wg tamtego fachury nie da się tego sprawdzić bez wymontowania turbiny...) i później pojadę żeby mi wyczyścili zmienną geometrię chyba to będzie najlepsza opcja bo jeśli się okaże, że potrzebna jest regeneracja nie będę się z tym bawił tylko kupię używkę w dobrym stanie Okej dzięki wszystkim, którzy się wypowiedzieli zmienna geometria wyczyszczona i ustawiona auto śmiga aż miło. 400 zł mnie to kosztowało. A mały dopływ powietrza od dołu ponieważ łopatki ostro nadpalone i podziurawione jeśli dobrze zrozumiałem i stąd trochę mały dopływ powietrza to tak informacyjnie dla zainteresowanych. Temat uważam za zamknięty
-
Właśnie logi już robiłem i wrzucałem na forum i jeden z użytkowników od razu powiedział, że czyszczenie turbiny i nikt inny się nie wypowiedział w sprawie analizy tych logów więc założyłem, że czyszczenie trzeba zrobić i dopiero teraz się za to chce wziąć. Tutaj link do tematu który zakładałem z analizą logów: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306295-19-tdi-2003r-spadek-mocy-analiza-logow/ Jakieś sugestie? Gość mówił, że mało powietrza dochodzi z dołu bo ok 1050 a powinno ok 1200 nie pamiętam gdzie na kompie to sprawdzał ale albo w grupie 003 albo 011 co to może oznaczać?
-
W Łodzi lub okolicach to robią? Podeślij może się przyda bo nie wiem czy się zdecyduję na tego mojego fachowca teoretycznie jestem na poniedziałek umówiony więc mam trochę czasu do namysłu a może ktoś jeszcze coś podpowie
-
Przewody wszystkie dobre i o dziwo sztanga też ładnie chodzi. Z tą turbiną już się bujam jakiś czas i nikt nie potrafi mi jasno powiedzieć co trzeba zrobić a że kasy nie było to jej nie ruszałem bo w jeździe po mieście mi nie przeszkadzała. No właśnie też mi się wydawało, że drogo bo jak wszedłem w neta to pierwsze wyniki za taki zabieg to koszty sporo niższe niż 1600...
-
Witam panowie chciałem się poradzić w sprawie naprawy turbiny. Byłem dzisiaj u mechanika żeby wyczyścić turbinę a dokładniej żeby zdiagnozował czy czyszczenie pomoże w zlikwidowaniu problemu z wrzucaniem auta w tryb awaryjny przy ostrym dodaniu w gaz. Wszedł w komputer powiedział, że za mały dopływ powietrza mam z dołu i coś tam jeszcze i że trzeba nastawić geometrię turbiny koszt ok 400 zł. Jest jedno "ale" powiedział, że jeśli okaże się, że turbina ma luzy to będzie trzeba ją regenerować a to już będzie koszt 1600 zł a to dopiero okaże się jak wyjmie turbinę. Chciałem się was poradzić czy koszt ustawiania geometrii oraz ewentualnej regeneracji to nie są jakieś ceny z kosmosu? Dodam, że usługa w Łodzi. Jakbym miał regenerować turbo za 1600 to chyba już taniej będzie kupić nową i wsadzić czy się mylę? Z góry dzięki za pomoc
-
1.9 TDI 2003r. Spadek mocy analiza logów
Tobiaszmaciej odpowiedział(a) na Tobiaszmaciej temat w Audi A4 B6/B7
Tak wgrywana była podobno nowa mapa przez co podniesiona moc o ok 30KM. Tego się obawiałem... Czyli nie jest to wina zaworu N75? Jedyny ratunek to oddać jakiemuś fachowcowi do czyszczenia ( o ile się to opłaca i jest skuteczne? ) czy idzie je jakoś odmulić w inny sposób? -
Cześć wszystkim. Jestem tu nowy i chodź audi mam od 2 lat to jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o jakie kolwiek naprawy dlatego proszę o wyrozumiałość jeśli będę zadawał głupie pytania albo nie rozumiał fachowych zwrotów. Problem z a4ką mam już od jakiegoś czasu a mianowicie odcina mi moc po dodaniu gazu w podłogę. Co ciekawe jeśli będę pracował na gazie odpuszczał na chwilę i znowu dawał w podłogę mogę się rozpędzać normalnie. Jakieś pół roku temu wymieniałem rurę ciśnieniową bo była nieszczelna ale problem nie zniknął. Oczywiście co już nie raz było poruszane po tym jak wpadnie w tryb awaryjny wystarczy go zgasić i znowu odpalić żeby moc wróciła. Naczytałem się już dużo tematów i wiem, że problemów może być kilka zrobiłem logi, z których jako laik nic nie mogę odczytać i wysnuć żadnej konkretnej diagnozy dlatego proszę o pomoc kogoś obeznanego w tym temacie. Logi robiłem po raz pierwszy także jeśli coś zrobiłem nie tak albo czegoś brakuje to proszę powiedzieć postaram się jak najszybciej dołączyć brakujące rzeczy. http://vaglog.pl/log_202298.html http://vaglog.pl/log_202297.html Nikt nie pomoże?
-
Cześć, jestem tu nowy (i kompletnie zielony jeśli chodzi o naprawę auta) posiadam audi a4 1,9 TDI 2003 rocznik i będę Was pewnie czasami zasypywał pytaniami, na które odpowiedź pewnie będzie prosta dla starych wyjadaczy i znawców tematu