Skocz do zawartości

Tobiaszmaciej

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tobiaszmaciej

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

288 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tobiaszmaciej

0

Reputacja

  1. Tobiaszmaciej

    Wahacze SKV

    Witam. Również i do mnie dotarły wahacze i w dniu dzisiejszym odebrałem auto od mechanika. Niestety nie załączę zdjęć bo zadanie zrobieniu kilku fot podczas i po montażu przerosło mojego mechanika Zauważyłem, że kierownica nie wraca po skręcie do pozycji 0 myślicie, że zbieżność załatwi sprawę czy mam wracać do mechanika bo coś przedobrzył?
  2. Witam. Poszukuję namiaru na firme lub osobęktóra naprawia przetwornice w okolicach łodzi może ktoś ma namiar na kogoś sprawdzonego? *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Moje Audi - W tym dziale możesz pochwalić się swoim autem." - wątek przeniesiony
  3. Jasna sprawa Dzięki za podjęcie tematu po wykonanym zabiegu dam znać czy trafna diagnoza i czy załatwiła sprawę Temat uważam za zamknięty dzięki wielkie za podpowiedzi. Zmienna geometria była do czyszczenia bo stała teraz śmiga aż miło.
  4. Pojadę do swojego mechanika sprawdzi mi czy turbina ma luzy wzdłużne (bo wg tamtego fachury nie da się tego sprawdzić bez wymontowania turbiny...) i później pojadę żeby mi wyczyścili zmienną geometrię chyba to będzie najlepsza opcja bo jeśli się okaże, że potrzebna jest regeneracja nie będę się z tym bawił tylko kupię używkę w dobrym stanie Okej dzięki wszystkim, którzy się wypowiedzieli zmienna geometria wyczyszczona i ustawiona auto śmiga aż miło. 400 zł mnie to kosztowało. A mały dopływ powietrza od dołu ponieważ łopatki ostro nadpalone i podziurawione jeśli dobrze zrozumiałem i stąd trochę mały dopływ powietrza to tak informacyjnie dla zainteresowanych. Temat uważam za zamknięty
  5. Właśnie logi już robiłem i wrzucałem na forum i jeden z użytkowników od razu powiedział, że czyszczenie turbiny i nikt inny się nie wypowiedział w sprawie analizy tych logów więc założyłem, że czyszczenie trzeba zrobić i dopiero teraz się za to chce wziąć. Tutaj link do tematu który zakładałem z analizą logów: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306295-19-tdi-2003r-spadek-mocy-analiza-logow/ Jakieś sugestie? Gość mówił, że mało powietrza dochodzi z dołu bo ok 1050 a powinno ok 1200 nie pamiętam gdzie na kompie to sprawdzał ale albo w grupie 003 albo 011 co to może oznaczać?
  6. W Łodzi lub okolicach to robią? Podeślij może się przyda bo nie wiem czy się zdecyduję na tego mojego fachowca teoretycznie jestem na poniedziałek umówiony więc mam trochę czasu do namysłu a może ktoś jeszcze coś podpowie
  7. Przewody wszystkie dobre i o dziwo sztanga też ładnie chodzi. Z tą turbiną już się bujam jakiś czas i nikt nie potrafi mi jasno powiedzieć co trzeba zrobić a że kasy nie było to jej nie ruszałem bo w jeździe po mieście mi nie przeszkadzała. No właśnie też mi się wydawało, że drogo bo jak wszedłem w neta to pierwsze wyniki za taki zabieg to koszty sporo niższe niż 1600...
  8. Witam panowie chciałem się poradzić w sprawie naprawy turbiny. Byłem dzisiaj u mechanika żeby wyczyścić turbinę a dokładniej żeby zdiagnozował czy czyszczenie pomoże w zlikwidowaniu problemu z wrzucaniem auta w tryb awaryjny przy ostrym dodaniu w gaz. Wszedł w komputer powiedział, że za mały dopływ powietrza mam z dołu i coś tam jeszcze i że trzeba nastawić geometrię turbiny koszt ok 400 zł. Jest jedno "ale" powiedział, że jeśli okaże się, że turbina ma luzy to będzie trzeba ją regenerować a to już będzie koszt 1600 zł a to dopiero okaże się jak wyjmie turbinę. Chciałem się was poradzić czy koszt ustawiania geometrii oraz ewentualnej regeneracji to nie są jakieś ceny z kosmosu? Dodam, że usługa w Łodzi. Jakbym miał regenerować turbo za 1600 to chyba już taniej będzie kupić nową i wsadzić czy się mylę? Z góry dzięki za pomoc
  9. Tak wgrywana była podobno nowa mapa przez co podniesiona moc o ok 30KM. Tego się obawiałem... Czyli nie jest to wina zaworu N75? Jedyny ratunek to oddać jakiemuś fachowcowi do czyszczenia ( o ile się to opłaca i jest skuteczne? ) czy idzie je jakoś odmulić w inny sposób?
  10. Cześć wszystkim. Jestem tu nowy i chodź audi mam od 2 lat to jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o jakie kolwiek naprawy dlatego proszę o wyrozumiałość jeśli będę zadawał głupie pytania albo nie rozumiał fachowych zwrotów. Problem z a4ką mam już od jakiegoś czasu a mianowicie odcina mi moc po dodaniu gazu w podłogę. Co ciekawe jeśli będę pracował na gazie odpuszczał na chwilę i znowu dawał w podłogę mogę się rozpędzać normalnie. Jakieś pół roku temu wymieniałem rurę ciśnieniową bo była nieszczelna ale problem nie zniknął. Oczywiście co już nie raz było poruszane po tym jak wpadnie w tryb awaryjny wystarczy go zgasić i znowu odpalić żeby moc wróciła. Naczytałem się już dużo tematów i wiem, że problemów może być kilka zrobiłem logi, z których jako laik nic nie mogę odczytać i wysnuć żadnej konkretnej diagnozy dlatego proszę o pomoc kogoś obeznanego w tym temacie. Logi robiłem po raz pierwszy także jeśli coś zrobiłem nie tak albo czegoś brakuje to proszę powiedzieć postaram się jak najszybciej dołączyć brakujące rzeczy. http://vaglog.pl/log_202298.html http://vaglog.pl/log_202297.html Nikt nie pomoże?
  11. Cześć, jestem tu nowy (i kompletnie zielony jeśli chodzi o naprawę auta) posiadam audi a4 1,9 TDI 2003 rocznik i będę Was pewnie czasami zasypywał pytaniami, na które odpowiedź pewnie będzie prosta dla starych wyjadaczy i znawców tematu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...