Witam
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ... Przed około miesiącem moje b7 Quattro stało w warsztacie na wymianę zawieszenia przedniego, mechanik wybijając śrubę górnych wahaczy uszkodził zwrotnice, nawet mi o tym nie powiedzieli, dowiedziałem się przez przypadek jak niespodziewanie pojawiłem się w warsztacie. Załatwili używana zwrotnice i złożyli wszystko do kupy. Minął miesiąc i pojawiły się dziwne dźwięki z prawej strony, wymieniona zwrotnica. Sprawdzałem co się dzieje, padł przegub. Zwrotnica którą mi założyli prawdopodobnie jest od b6 i jest całkiem inna niż oryginalna, bardziej masywna i wygląda na to że gięcie, promień łuku jest dużo większy (jest prostsza). Po stronie z oryginalną zwrotnicą, między oponą a zwrotnicą jest ok 20-25 mm, po stronie z "nową" zwrotnicą opona prawie trze o zwrotnice. Wydaje mi się że z powodu zwrotnicy padł mi przegub.