Skocz do zawartości

Seba7901

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Seba7901

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Grudziądz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Witam Panowie Przed około miesiącem wymieniłem amorki przód na KYB, teraz żałuje i szykuje się ponownie do wymiany, KYB to porażka, strasznie miękkie, przy każdym hamowaniu auto nurkuje (takie mam wrażenie), w porównaniu do oryginałów katastrofa. Nie polecam, wręcz odradzam, no chyba że ktoś w audi chce się czuć jak renault lagunie. Pozdrawiam
  2. u mnie oryginalne są zwykle prawdopodobnie, oryginalna jest smuklejsza, cieńsza od tej wymienionej. co do promienia łuku nie mam pewności, ale widzę że jest różnica w odległości od opony. Letnich nawet nie będę próbował zakładać bo nie ma miejsca na nią. Czeka mnie znowu wymiana na oryginalna, ale teraz będę stał przy samochodzie i patrzył tym specjalistom na ręce.
  3. Witam Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ... Przed około miesiącem moje b7 Quattro stało w warsztacie na wymianę zawieszenia przedniego, mechanik wybijając śrubę górnych wahaczy uszkodził zwrotnice, nawet mi o tym nie powiedzieli, dowiedziałem się przez przypadek jak niespodziewanie pojawiłem się w warsztacie. Załatwili używana zwrotnice i złożyli wszystko do kupy. Minął miesiąc i pojawiły się dziwne dźwięki z prawej strony, wymieniona zwrotnica. Sprawdzałem co się dzieje, padł przegub. Zwrotnica którą mi założyli prawdopodobnie jest od b6 i jest całkiem inna niż oryginalna, bardziej masywna i wygląda na to że gięcie, promień łuku jest dużo większy (jest prostsza). Po stronie z oryginalną zwrotnicą, między oponą a zwrotnicą jest ok 20-25 mm, po stronie z "nową" zwrotnicą opona prawie trze o zwrotnice. Wydaje mi się że z powodu zwrotnicy padł mi przegub.
  4. Witam po dwoch tygodniach jazdy moja B7 quattro zaobserwowalem dzis dziwny problem, mianowicie po wyjsciu z prawego zakretu i dodaniu gazu slychac dziwne dzwieki z tylu z prawej strony, a moze po prostu z tylnego napedu i auto dziwnie poszarpuje dwa moze trzy razy po czym jest normalnie. rozmawialem z mechanikiem i twierdzi ze prawdopodobnie padlo lozysko prawego kola i stad te objawy. Dodam ze z tym lozyskiem moze i jest prawda bo cos dziwnie, nie wiem jak to napisac, wyje z prawej strony, nie jest to glosno, ale slychac ze cos jest nie tak jak sie dobrze przysluchac. Mial ktos moze podobny problem? Pozdrawiam Seba
  5. Witam forumowiczow, od wczoraj jestem w posiadaniu A4, wiec czas poznać to auto trochę :-) Pozdrawiam Seba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...