Skocz do zawartości

Slawek093

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Slawek093

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Radłów

Auto

  • Model
    A7
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CGQB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

361 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Slawek093

0

Reputacja

  1. No te wężyki to właśnie idą od odpowietrzników.. u mnie wszystko sprawdzone, czyszczone i nadal to samo? Po jezdzie w deszczu, podnioslem maske do góry i lampa jest mokra tylko w miejscu regulacji przy błotniku więc według mnie może tam jest gdzies "pies pogrzebany"?
  2. Dlatego wiem że to nie wina regeneracji bo regeneracja jest wykonana wedlug mnie bardzo dobrze. Chodzi mi o to czy miał ktoś kiedyś taki problem, gdzie szukać bo już nie mam pomysłu..
  3. Witam. Mam problem z parowaniem lamp w s4 b8 lift.. Czy miał ktoś z was kiedyś taki problem i czy udało sie go jakoś rozwiazać? Dodam że problem ten praktycznie nie występuje w lecie, podczas intensywnych opadów deszczu i czasem po myjni najbardziej parują... 3 dni temu lampy przyszly z regeneracji, czyszczenia środków i uszczelniania na nowo?
  4. Czytając te wszystkie posty o problemach z ciśnieniem oleju myślę że to bedzie to co pisze kolega"borsukh". W takim razie w niedlugim czasie muszę się za to zabrać i wyczyścić dół silnika. Możecie mi dac jakie rady co i jak robic?? Czy najpierw wlać plukanke i pozniej spucic olej i zdzierac miskę czy spucic olej, wyczyscic miske i zalac stary olej z pluklanka(ten olej ma jakies 2500tys km. Co powiecie o oleju-LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W40?
  5. Ciśnienie zmierzone. Na mocno rozgranym silniku przy wolnych obrotach 1,7bar a przy 2 tys 4.8bar. Olej to mobil1 ESP 5w30.
  6. Czujnik podobno oryginal... ale gdy czujnik mi padl to zaswiecil check a teraz samo cisnienie.
  7. Witam wszystkich. Mam problem z moim 1.8T BEX. Po dzisiejszej trasie autostrada na dystanie 300km przy srdnich predkosciach 180-200km/h zaczela mi sie zaswiecac na fisie kontrolka od cisnienia oleju i po chwili gasla, zatrzymalem sie silnik chodzil normalnie cichutko bez żadnych niepokojących stuków itd. Dodam że autko jest po wymianie oleju na Mobil full syntetyk, filtra oleju, czujnika cisnienia oleju(dodam że miesiąc temu już tak mialem i okazalo sie że to uwalony czujnik ciśnienia więc go wymienilem i bylo ok), na wolnych obrotach slychac troszke chyba łancuszek po cos szumi z tylu silnika u góry. Pytanko, co może go boleć? Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdro
  8. Witam wszystkich, mam na imię Sławek jestem z Radłowa/k. Tarnowa mam 21lat, od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B6 sedan 1.8T BEX 2004;) Pozdrawiam;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...