Skocz do zawartości

Kamil_01

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamil_01

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Górzyca

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Kamil_01

0

Reputacja

  1. Jeszcze jedna ciekawostka, dla tych którzy biorą się za wymianę tej pompy, sugerowałbym zaglądnięcie do tego wężyka pod pompą lub od razu jego wymianę. zobaczcie co siedziało w moim w serwisie za ten przewód zapłaciłem ok 70 - 80 zł tylko na zamówienie. pozdrawiam i życzę powodzenia
  2. Już po temacie, pompa wymieniona na nowy model BOSCH`a. Chciałbym jeszcze uzupełnić pierwszy post, ponieważ ktoś napisał, że na 100% pasuje do naszych AWX`ów model 038 145 209 Q i N, ja miałem oryginalnie LUK 038 145 209 E i podmieniłem na BOSCH`a 038 145 209 C. Wszystko działa jak należy. Dziękuje wszystkim za zaangażowanie i pomoc. pozdrawiam Kamil.
  3. Czy ktoś może mi powiedzieć czy ta pompa jest już z nowym króćcem ? http://allegro.pl/vw-skoda-1-9-tdi-pompa-vacum-luk-038145209n-i6457293371.html#imglayer
  4. Witajcie ! Panowie, a może i Panie Otóż mam małą zagwozdkę, zobaczcie proszę zdjęcia które jak sądzę udało mi się w końcu wrzucić i powiedzcie co sądzicie o tych "rysach", których jest pełno wokół całej obudowy. Przy niektórych widać charakterystyczny żółty osad... ropa ?? Pompę zdemontowałem, ponieważ hamulec robił się przy drugim naciśnięciu "twardy" i luźny był króciec od podciśnienia - chciałem skleić. Wokół całej pompy, nawet na skrzyni znajdował się tłusty osad, który jak dla mnie nie powstał przez ostatni miesiąc, a znacznie dłużej... tutaj dobrze widać jak w oddali nawet skrzynia upaprana. Swoją drogą zastanawia mnie od jakiego czasu coś musiało się lać na ten wąż, żeby tak spuchł Ale do rzeczy, oprócz wspomnianych hamulców z autem nic się nie działo, silnik startował super chodził i przyspieszał też bardzo dobrze. Właściwie nie wiem co teraz robić... 1) szukać nowej pompy ? 2) kupić używkę i uszczelnić ? 3) założyć tą starą z nową uszczelką ? poradźcie coś może te "rysy" zostały po procesie produkcji zły odlew z formy ? pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź. Kamil.
  5. hej, które grupy zlogować ?
  6. Witam, problem jak w temacie do 120 130 idzie gites, później jest odcięcie brak mocy, EGR wyczyściłem i zaślepiłem (lepiej zbiera się do 100 km/h) zawór n75 przeczyściłem, lecz bez zmian. Teraz pytanie do Was moi drodzy jakie grupy zlogować i w jakich warunkach, żeby coś się wyjaśniło ? z góry dziękuje za pomoc Kamil. ps. sztangą od turbiny da radę ruszyć ręką. ---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:13 ---------- przepraszam nie w tym dziale zamieściłem post, nie mam zielonego pojęcia jak to się stało, proszę administratora o przeniesienie wątku. jeszcze raz przepraszam.
  7. napisałem,że termostat do wymiany, na tym jest nieosiągalne 80 a co dopiero 90, co do podciśnień nie wiem jak sprawdzić, może ktoś podpowie :/ nie wymieniałem węży od EGR, a widać że wierzchnia warstwa, ta z materiału poprzecierana w większej części. Co znaczy brak ciśnienia ? turbo nie pracuje czy jakiś osprzęt walnięty ? co do dziury, łącznik - harmonijka do filtra powietrza jest przetarty...
  8. zrobiłem logi, grupy logowane to: 003 EGR 010 AIR SYSTEM 011 MANIFOLD AIR PRESURE Logowałem dynamicznie, tj. 3 bieg 1500 RPM do 4500 RPM, wszystkie trzy, dodam, że nie odcięło mi mocy podczas testów, co do temp. płynu termostat jest do wymiany, temp. oscylowała w granicy 60 - 70 stopni, gdy odcina moc przy ok 130 - 140 km/h wyskakuje błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 1. grupa 003 Log (0 - 003) 2. grupa 010 Log (0 - 010) 3. grupa 011 Log (0 - 011) ps nie wiem jak dodać plik z logami :/ ok już wiem
  9. dziękuję za zainteresowanie, pytanie moje brzmi które śruby odkręcacie żeby to zeszło. Co do podciśnienia nie wiem czy jest nie sprawdziłem bo nie wiem jak, a logi zrobię jak dorwę laptopa który trzyma baterie dłużej niż 5 min logować grupę 010 i 011 ? Dynamicznie czy statycznie pozdrawiam Kamil
  10. Witam, wszystkich ostatnio robię duży przegląd w mojej audi, wymiana przegubów, wachaczy, tarcz klocków, rurek hamulcowych giętkich jak i tych miedzianych wszystko zakończyo się sukcesem jak do tej pory. Ale tknęlo mnie żeby sprawdzić dlaczego autko jadąc 130 km/h (oczywiście autostradą ) zwalnia i traci moc, doczytalem na forum, że przyczyn może być wiele, tak więc zdiagnozowalem to i owo, przeplywomierz ok, zawór N75 "cyka" zmostkowalem dwa wężyki niebieski i czerwony omijając tym samym w/w zawór, a gruszka ani drgnie, sprawdzalem ręcznie czy sztanga się przesuwa, byla zapieczona ale suwa się, gruszka nie chodzi dalej, chcialem ją zdemontować, ale że bylo późno i ma ona "dobre" dojście do śrub dalem spokój. Teraz moje pytanie Czy z uszkodzonym sterowaniem można bezpiecznie jeździć nie narażając silnika ani osprzętu ? Czy da radę zregenerować te ustrojstwo i na koniec pytanie które bardzo mnie nurtuje, czy można to wykręcić bez zwalania turbiny. na koniec dodam, że wymieniem na nowe te trzy wężyki ps. przepraszam za literkę Ł klawiatura jej nie ogarnia. pozdrawiam Kamil
  11. Witam wszystkich klubowiczów Dlaczego mam zablokowane forum techniczne ;(
  12. nie mogę znaleźć może jakiś odsyłacz pliss [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2008, 12:54 _________________________________________________pomoże ktoś :gwizdanie:
  13. Witam, mianowicie problem jest taki że zamek centralny, raz zamyka wszystko, a raz tylko drzwi kierowcy i wtedy nie słychać wogóle czy działa co możę być przyczyną, prosze pomożcie to strasznie uciążliwe pzdr. Kamil
  14. Cześć, witka dla wszystkich, chciałbym zadać wam pytanie, jak wymienić żarówki w tablicy zegarów, jak i w pokrętłach od nawiewu (manualne sterowanie bez klimy), nie mogę tego rozgryźć serdeczne dzięki za pomoc którzy udzielą się w tym poście pozdr. Kamil
  15. Cześć, jestem Kamil :> witam wszystkich forumowiczów, ciesze się że moge do Was dołaczyć. Obecnie posiadam Audi A4 1.9 TDI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...