Skocz do zawartości

Rincew

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rincew

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Łomża/Ostrołęka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

354 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rincew

0

Reputacja

  1. dziwna sprawa: zawór n75 został podmieniony. Bez rezultatów. na innym zaworze to samo. samochód faluje podczas przyśpieszania.. założyłem z powrotem swój nowy n75. przejechałem sie i o dziwno wszystko elegancko ? jak to możliwe. nie robiłem nic wiecej prócz sprawdzenia tego zaworu pod 12v (cykał tak jak powinien). teraz samochód zbiera sie tak jak powinien. zastanawia mnie tylko co sie stało co pomogło ? sam jestem zdziwiony.
  2. podmienie jutro jezcze zawór n75. chociaz był wkładany nowy. jesli to nie pomoże to robie logi. jest gdzies instrukcja jak to dobrze zrobić ?
  3. no i wymieniony pekniety wąż i zawór zwrotny nr 6 (na zdjęciu). Samochód jezdzi lepiej, ale to nie jest to co powinno być. odcina mu turbinę jak dodam więcej gazu.(zaraz traci moc, i pomaga ponowne włączenie silnika) ogolnie ma moc ale coś jest nadal nie tak... słychać w pewnym momencie jakis swist z pod maski, ale tez nie zawsze. czyżby jakaś inna nieszczelność ? jutro wykonam test bo dziś nie było czasu. Szczelność sprawdzona. Nie widać poważniejszej nieszczelności. Samochód jeździ jakby chciał a nie mógł. Ma falujjace przyspieszenie, raz lepiej raz gorzej. Wgrany oryginalny soft i to samo. Musi być jakieś uszkodzenie mechaniczne. Tylko co...
  4. Ona jest bardziej z boku. Nir wiem czy jest sens to ruszać
  5. ok dzieki. w tygodniu zabieram sie za rozbiórke dolotu. wymienie zaworek nr 6 i pekniety wąż, powinno byc o niebo lepiej. ale nadmucham dolot jeszcze raz dla pewnosci. W końcu szczelnosc w 1.8t to podstawa jakieś rady przy zdejmowaniu kolektora ? czy powinno pojsc gładko?
  6. To mówicie że ten plastikowy grzybek (nie dv) powinien trzymać jakieś ciśnienie? Tak jak mówiłem, wykrecilem go i dmuchalem ustami z dwóch stron i żadnego oporu. Powinno tak być?
  7. Dzieki za odpowiedzi. #kawowy19 czy ty nie mówisz przypadkiem o zaworze dv ? https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTvWEYKIXs6v30Mk1h8QFAm90nSpqqjZlQG304ruFm-ua65gSwt6g A co do odmy. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSsvDWe3vgdwlu9zi5FT-3h1Ynlhfc6PvZwVT3KvKbDSXss4nWHkA mógłby ktoś sprawdzić u siebie po wykreceniu jej. Czy dmuchając ustami przepuszcza w obie strony ? Zobaczył bym jak jest u was. Byłbym wdzieczny. Znalazłem tez potecjalna usterke dlaczego jak pompuje tu ucieka mi przez odme. przed odmą jest zawór zwrotny i prawdopodobnie moze on przepuszczać jest to numer 6 na tym obrazku: http://static.flickr.com/58/154185797_09d751fed3_o.jpg co o tym myslicie ?
  8. Witam. z braku mocy na wyższych obrotach, Dziś sprawdzałem szczelność układu dolotowego. i mam kilka pytań, bo nie wpelni ogarniam temat. (zobaczcie czy wgl dobrze to zrobiłem) .Zacząłem od zaslepienia tipa od strony filtra powietrza: Zippyshare.com - FB_IMG_1435418243247.jpg .potem zaslepiłem jeden przewód idący do odmy ( ten od dołu) : Zippyshare.com - FB_IMG_1435418275500.jpg . zacząłem dmuchać kompresorem w wentyl, ale nie udało mi sie uzyskac chodzby małego cisnienia bo powietrze uciekało przez otwór w odmie (ten otwór co był w nim przewód). zatykając palcem odme, słychać było też za silnikiem jakies syczenie. i teraz pytania: 1. czy powietrze powinno uciekać przez odme ? (ten czarny plastikowy grzybek) tak wogole zauważyłem po odkreceniu całkowitym odmy, ze przepuszcza ona w obydwie strony(dmuchając ustami, bez zadnego oporu) 2. odkreciłem korek wlewu oleju i zauwazyłem ze z tamtąd tez słychać syczenie powietrza. powinno tak być ? 3. Czy wgl poprawnie przeprowadziłem test szczelnosci dolotu. Znalazłem nieszczelnośc pod kolektorem. Oby to był winowajca. Pęknięty przewód . Zdjęcie http://www72.zippyshare.com/v/rV4r7uli/file.htm
  9. dobra jest, kabel i program mam. Zrobić logi dynamiczne czy statyczne ?
  10. dodam jeszcze ze zamiast kata mam downpipe wstawiony.. a co do logów. Z wielką chęcią zrobiłbym tylko jakas instrukcje szybką jak to zrobić ?
  11. no tak zgadza się. tylko że te 193,5km to jest skalkulowane przez jakieś amerykańskie normy. Podobno to mało miarodajne jest. Ale też mogę sie mylić.
  12. Witam. Chciałbym prosić was o pomoc w ocenie wykresu z hamowni. Chciałbym dowiedzieć sie czy wszystko z nim wporządku. Jedyne co sam zauwazyłem to znaczny spadek momentu przy 2600-2700 obr. może to być normalne ,ale jestem laikem w tym temacie. Dodam że auto to a4 b6 1.8t BEX 190km Quattro. Hamowane było na szerokich 19' Z czego sie dowiedziałem to wg europejskich norm wypluło niecałe 184. Nie za mało ? chodź jest na 19' .. prosiłbym o wasze opinie. Pozdrawiam wykres: http://zapodaj.net/14fa85e7d8e2d.jpg.html
  13. Witam. Od niedawna jestem właścicielem audi a4 b6 1.8t BEX. No i jeszcze wszystkiego nie rozgryzlem, mam do was pytanie odnośnie wyświetlacza fis. Chodzi mi o to że jeśli nawet Mam mało płynu od spryskiwaczy czy chłodniczego nie pokazuje mi żadnego komunikatu. To samo jest ze zepsuta żarówka. Przy sprawdzaniu recznym pokazuje dużymi literami "OK". Nawet jeśli jestem pewny że jest mało któregoś płynu czy jest spalona żarówka. Niewiem czy ktoś tam wcześniej grzebal... Moze spotkał się ktoś z tym? Dodam ze mam pełny Fis, rocznik auta 2003.
  14. wystepuje to jak dodam sporo gazu(przy przyspieszaniu) ogolnie groźne to jest ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...