Jump to content

Venovsky

Pasjonat
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About Venovsky

Informacje

  • First name
    Patryk
  • Location
    DSW

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

457 profile views
  1. Może jestem jakiś lewy, albo o parę razy za dużo hamowałem z dużych prędkości. Ale mam założony komplet textara przód i po ok 28kkm przy hamowaniu z np. 180-200km/h hamulce puchną jak cholera i kolejne hamowania mocniejsze już nawet z niższych prędkości są dużo mniej efektywne Chyba będę musiał przemyśleć temat swapu na większe heble
  2. Też płaciłem koło tego, wyczyszczenie smoka w 1.8t nie jest takie proste bo jest słaby dostęp do śrub miski przez przednie sanki.
  3. I elektryczne turbo do dolotu A tak na serio, jak nie wsadzisz trochę więcej kasy niż 100zł na filtr stożkowy to nawet nie masz co się bawić. Bez odpowiedniego odgrodzenia filtra od silnika, ten pierwszy będzie łapał ciepłe powietrze i będziesz miał wielkie G. a nie dodatkową moc. A tak już całkowicie realnie patrząc to w wolnossaku tym bardziej 1.6 nie odczujesz nawet jakiegokolwiek przyrostu mocy (o ile w ogóle jakikolwiek będzie).
  4. A może po prostu pompa wspomagania w skrajnych położeniach nie daje rady?
  5. Venovsky

    B6 BEX Smerfetka

  6. Robiłem to, plus przetarłem papierem ściernym klocki bo myślałem, że może przysmażyłem. Tarcze tak samo, nie mam pojęcia o co chodzi, przy hamowaniu z małej prędkości np do świateł gdy lekko naciskam pedał hamulca, wyją jak świniak wiszący do góry nogami na ubicie
  7. Venovsky

    Wałbrzych

    Hej, nie wiem czy temat jeszcze żyje ale kilka tygodni temu w Świebodzicach, widziałem czarnego sedana TDI prawdopodobnie, b6 z wlepką "B6 DIVISION" na DB. Jak z naszego forum to chciałem pozdrowić bo ładna sztuka! Zerkałem jak ze dwa razy przejeżdżałeś Stałem wtedy na myjce koło świateł i pucowałem swoją! Btw, może jakiś spocik grupy z okolic biedaszybów? Widzę, że trochę tutaj ludzi jest
  8. Ja na Twoim miejscu bym się w przetaczanie tarcz nie bawił. Zgłoś się do kolegi Dev, widziałem po forum, że zajmuje się dystrybucją różnych części z układu hamulcowego dla ludzi z forum
  9. Od siebie dodam, że jeśli nie macie noża na gardle to nie bierzcie całego zestawu klocki + tarcze z Textara. Może mi się trafiła wada fabryczna albo coś ale po 18kkm zaczęły popiskiwać już przy lżejszym hamowaniu
  10. Venovsky

    Jaki olej do 1.8 T

    Ja tylko dodam, że po przejściu z Motul X-Cleana 5W30 na X-Cess 5W40, zauważalnie zmieniła się na lepsze praca silnika oraz nieco mniejszy ubytek oleju między wymianami. W tym momencie jest to ok 0,5l na 8/9kkm.
  11. Venovsky

    Jaki olej do 1.8 T

    Ja od siebie powiem, że: 1. Poprzedni właściciel nie lał oleju z jakiejś górnej półki 2. Przez pierwsze 8,5kkm jeździłem na motulu 5W30 X-Clean- wpierniczył 1-1,5ll na 8kkm 3. Zrobiłem płukankę, wyczyściłem smok. 4. Zmieniłem Na Motul 5W40 X-Cess- 2kkm bez ruszenia się stanu oleju na bagnecie. Wniosek prosty prawda? ? Dodam, że w tym momencie jest coś koło 198kkm nalatane. A moje Bexiwo nie ma super lekkiego życia. Wynagradzam mu to częstymi serwisami ❤️
  12. Napisałem post i po dwóch godzinach musiałem wyedytować bo nie w tym dziale napisałem. Jeśli można prosić moderację o usunięcie mojego posta
  13. @loczek4343 myśle, że po kilku „kolejkach” mój żołądek odmówiłby współpracy ze względu na to, że ma wrodzony wstręt do czystej
  14. @trepek o ile będzie czekała na mnie karetka z gotowością do ratowania od zatrucia alkoholem to podejmuję się wyzwania! ?
×
×
  • Create New...