Skocz do zawartości

tomek1_1001

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek1_1001

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

644 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tomek1_1001

0

Reputacja

  1. Witam Kolegów, jaki najciekawszy zestaw polecicie pod felgę 17" w a4 b6, myślałem o przodzie 6 tłoczek brembo 17z i tył jednotłoczek z T5 lub s4 b6. Jakie tarcze i klocki podejdą? Jakieś ciekawsze alternatywy? Czy jest tutaj ktoś, kto przygotowałby taki pełny set, zregenerowany p&p?
  2. Wielkie dzięki za pomoc! Udało się nareszcie W żadnej instrukcji nie widziałem tego 12345 workshop - chyba to pomoglo, swap zakończony
  3. Udało się przepiąć piny- zaczął działać prędkościomierz. Jednak za nic nie mogę zakodować sterownika abs. Login wchodzi, recode wchodzi, ale po chwili znowu wraca na 0000. W blokach pomiarowych na 005 wartość czujnika skrętu się nie zmienia, jest caly czas 2.5%, a w basic settings na 001 jest napisane LOCKED. Proszę o pomoc
  4. Dzięki, r7adek wrzucił link do schematu, link niestety nieaktywny. Ty wrzuciłeś link do tego tematu. Mam nadzieje, że mechanik dojdzie po podanych numerach pinów, aczkolwiek jak ktoś ma schemat to poproszę. Mam jeszcze problem ze wskaźnikiem paliwa, bak z asna, kostka podpięta wedługk tego co jest napisane w tym temacie, oba pływaki z 1 samochodu, sugestie?
  5. Kodowanie abs znalazłem na youtube, przejrzałem cały temat i nie mogę znaleźć różnicy w podłączeniu pompy quattro a fwd. Pomoże ktoś?
  6. Moglby ktoś powiedzieć jaka jest różnica w podłączeniu pompy abs z quattro a fwd oraz podac kodowanie? Dzieki z góry
  7. Witam, mam a4 b6. Miałem stłuczkę i za pieniążki z odszkodowania wpadł przedni zderzak z czujnikami parkowania, wcześniej nie miałem. Czy jest tu ktoś kto by mi to podłączył? -Lubelskie/Podkarpackie, Interesuje mnie również przygotowanie wiązki pod siedzenia Recaro z elektrycznym sterowaniem - obecnie mam zwykłe podgrzewane.
  8. Po swapie nie załączają się czujniki parkowania po wbiciu wstecznego, jakies sugestie?
  9. Panowie, Panie czy jest tu ktoś z okolic Biłgoraja (lubelskie) kto jezdzi b6 1.8t q? Jestesmy w trakcie swapa na quattro i mamy problem z podłączeniem filtra paliwa ? Mechanik chcialby spojrzeć. Nie za bardzo wiem o co mu chodzi, bo nie jestem na miejscu. Mialem bak z bex ale przewody byly niekompletne, kupilem kompletny z 3.0 asn i mowi ze nie da sie polaczyc przewodami z trzylitrowki baku od 1.8t są podobno 3 przewody z baku a 4 wyjscia od filtra lub na odwrot. Czy wie ktos jaka jest roznica w tych bakach?
  10. Witam, potrzebuje pilnie kogoś w Lubelskim/ podkarpackim kto ogarnie takiego swapa, wszystkie czesci posiadam, zalezy mi na kompletnym montazu. Priv/604542563
  11. Również proszę o pomoc WAUZZZ8E05A088922
  12. Narazie chciałbym odpuścić podnoszenie mocy i przywrócić serię, pomożecie z programem do wgrywania softu?
  13. Witam, posiadam a4 b6 1.8t bex. Przebieg 270k, sam zrobiłem 70k. Auto zaraz po zakupie zagazowane w pewnej firmie w Lublinie, przez 60kkm wszystko pięknie, koszty tylko eksploatacyjne. Regularne serwisy instalacji LPG, dobra współpraca z ww firmą. Pewnego razu niestety poruszony temat chiptuningu, chłopaki z owej firmy zaproponowali, że przeprowadzą taką modyfikację bo hobbystycznie zajmują się tuningiem - niestety się zgodziłem (dzięki za komentarze typu - trzeba było jechać to profesjonalnego zakładu "mądry człowiek po szkodzie"). Przy odbiorze auta poinformowano mnie, że auto niestety nie trzymało serii (176hp) i po sofcie wyszło 198hp. Auto zaczęło jeździć całkiem fajnie, niestety krótko. Po 10kkm pojawiło się wypadanie zapłonu, szarpanie, check engine i padła instalacja lpg. Po wizycie u mechanika okazało się, że są wypalone gniazda zaworowe w głowicy, przy sciąganiu okazało się, że turbo też niedomaga - dziurawa gruszka i ogólnie do regeneracji. Remont silnika za 4k, naprawa instalacji - okazało się, że padł reduktor, zostały wymienione też wtryskiwacze, jednak Panowie uznali, że auto jest niesprawne na benzynie i nic nie wystroją. Okazało się, że zsunął się TIP. Uszczelniłem dolot i dalej auto nie jedzie tak jak powinno - otóż przy wcisnięciu gazu do końca nie ma stałej mocy na pełnym zakresie obrotów, do 3000rmp przyspiesza po czym slychac świst i słabnie, później przyśpiesza mocniej znowu świst i osłabienie i tak parę razy. Mechanik twierdzi, że jest to wina softa napisanego pod zepsute turbo - teraz po regeneracji przeładowuje, a ten świst to upuszczenie ciśnienia przez jakiś zawór. Zrobiłbym logi dynamiczne, ale warunki atmosferyczne nie pozwalają. Chcę wgrać serię i zobaczyć czy problem zniknie. Na dniach ogarnę ori softa od tych "tunerów" - nie chce mi się po to jechać do nich,bo mam tam ok 100km, i tu pojawia się pytanie - jakim programem go wgrać i czy można to zrobić kablem VAG? Jeśli tak to proszę o link do tego programu. Powiedzcie też co myślicie o całej sytuacji, czy remont silnika mógł być spowodowany złym chiptuningiem? Z góry dzięki za odpowiedzi:)
  14. Aktualnie posiadam concert I, ale puszczanie muzyki przez dolozonego auxa już powoli robi się uciążliwe. Jakie radio polecicie spełniające poniższe wymagania: - 1din - BT - kompatybilność z multifunkcją - do 800zl
  15. ogarniał ktoś już takiego swapa w Lubelskim/podkarpackim ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...