wojtask1989
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wojtask1989
Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Michałowo
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia wojtask1989
0
Reputacja
-
Wymiana rozrządu oraz uszczelnienie cieknącej pompy. Silnik AHU
wojtask1989 odpowiedział(a) na wiwixxx temat w 1.9TDI
Wymieniłem juz trochę kompletnych rozrządów w b5 i jeszcze nigdy nie ustawiłem konta wtrysku i zawsze wszystko było ok. A co do rozrządu polecam pasek contiego a rolka i napinacz zazwyczaj daje ruville i dają radę od wymiany do wymiany przy okazji bym wymienił paski klinowe od kliny i na alternatorze koszt paska contiego kinowego około 30 zł wiec 60 zł więcej a co masz nowe to nowe i nie trzeba potem dwa razy rozbierać -
Dokręcaj ręką mocno ale bez zapierania się to będzie trzymać a klucz dynamometryczny hmmm...dałbym sobie z nim spokój jest niepotrzebny lepiej by się sprawdził przy dokręcaniu śruby na piacie która i tak trzeba bardzo mocno dokrecic. A tu wystarcza ci zwykle klucze nawet dostałeś odemnie zdjęcie potrzebnych narzędzi :-) A co do zamieszczonych filmikow to zapomnij ze tak lekko ci śruby puszcza hehe zresztą widać ze to jest nowy komplet założony i nie dokręcony wiec lekko idzie. Ale to jest tylko film pokazowy :-) A co do zamieszczonych filmikow to zapomnij ze tak lekko ci śruby puszcza hehe zresztą widać ze to jest nowy komplet założony i nie dokręcony wiec lekko idzie. Ale to jest tylko film pokazowy :-)
-
Nie chodziło mi o odręcznie samych sprężyn tylko mcpersona który tak jak mówisz trzyma się na 3 śrubach, a co do odwrotnie założonej śruby na górnym wachaczu to na to bym nie liczył i oczywiście uzbroić się w cierpliwość przy demontowaniu dolnych wachaczy od strony koła. A co do całości do doszły foty z opisem na pocztę ? Sprężyny mają to do siebie że sprężynuja wiec bez skrecenia ich ściągaczem będzie miał ciężko tym bardziej jak nigdy tego nie robił
-
Napisze Ci wszystko w mailu jutro razem ze zdjęciami :-)
-
Kolego kody lakieru masz tak jak pisza powyżej najczęściej w bagażniku kolo koła zapasowego masz tabliczkę lub naklejkę z kodem lakieru i każde auto tak ma
-
W sobotę wiade autkiem na kanał porobić ci zdjęcia i prześle na maila ze szczegółowym opisem i napewno dasz rade jak czegoś nie będziesz wiedział to zawsze możesz przedzwonic. Podaj maila i będziesz miał wszystko na poczcie
-
Ile kosztuje wymiana hmm pewnie tak jak pisza koledzy wcześniej możliwe ze kolo 200 najmniej. Jakbyś był z okolic gostynia lub Leszna to zawsze możemy się dogadać i miałbyś wymienione to w ciągu 3 godzin cały komplet Jak chcesz robić to samemu bo tak wyjdzie najtaniej to zaopatrz się w 2kg młotek i jakaś dłuższą łyżkę monterska żeby wybić dolne wachacze :-)
-
Ja wymieniałem u siebie jakieś 30tkm temu i dałem zakomplecik razem z koncówkami drążkówi łącznikami stabilizatora 700 zł robocizna gratis bo robiłem sam. Jeżeli chodzi o dolne wachacze to pikuś a jeżeli o góre to niestety musisz skręcić sprężyny i odkcić do góry mcpersona i opuścić delikatnie tzw giere na dół bo nie będziesz miał dojścia do jednego górnego wachacza a do tego potrzeba podstawowe klucze jak dobrze pamietam klucz 16 i 18 jakbys miał problem to służe pomocą
-
Audi A4 Avant 1.9 tdi 110 km - Zaczynamy
wojtask1989 odpowiedział(a) na Toskańczyk temat w Audi A4/S4/RS4 B5
co do filtrów mana bym się zastanowił czy nie szkoda kasy bo są prawie 2 razy drozsze od innych a jakościowo to samo -
w moim avancie teoretycznie mam 275000 i smiga aż miło, z tym że jak zacznie coś stukać to na bieżąco wszystko wymieniane dodam że rocznik 1999r, świeżo po wymianie rozrządu pasków klinowych i napinaczy oraz oleju (15W40 Mobil) i kompletu wachaczy wszystko robilem sam więc dobre 5 stówek w kieszeni które normalnie dałbym mechanikowi