Skocz do zawartości

wojtask1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtask1989

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Michałowo

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia wojtask1989

0

Reputacja

  1. Wymieniłem juz trochę kompletnych rozrządów w b5 i jeszcze nigdy nie ustawiłem konta wtrysku i zawsze wszystko było ok. A co do rozrządu polecam pasek contiego a rolka i napinacz zazwyczaj daje ruville i dają radę od wymiany do wymiany przy okazji bym wymienił paski klinowe od kliny i na alternatorze koszt paska contiego kinowego około 30 zł wiec 60 zł więcej a co masz nowe to nowe i nie trzeba potem dwa razy rozbierać
  2. Dokręcaj ręką mocno ale bez zapierania się to będzie trzymać a klucz dynamometryczny hmmm...dałbym sobie z nim spokój jest niepotrzebny lepiej by się sprawdził przy dokręcaniu śruby na piacie która i tak trzeba bardzo mocno dokrecic. A tu wystarcza ci zwykle klucze nawet dostałeś odemnie zdjęcie potrzebnych narzędzi :-) A co do zamieszczonych filmikow to zapomnij ze tak lekko ci śruby puszcza hehe zresztą widać ze to jest nowy komplet założony i nie dokręcony wiec lekko idzie. Ale to jest tylko film pokazowy :-) A co do zamieszczonych filmikow to zapomnij ze tak lekko ci śruby puszcza hehe zresztą widać ze to jest nowy komplet założony i nie dokręcony wiec lekko idzie. Ale to jest tylko film pokazowy :-)
  3. Nie chodziło mi o odręcznie samych sprężyn tylko mcpersona który tak jak mówisz trzyma się na 3 śrubach, a co do odwrotnie założonej śruby na górnym wachaczu to na to bym nie liczył i oczywiście uzbroić się w cierpliwość przy demontowaniu dolnych wachaczy od strony koła. A co do całości do doszły foty z opisem na pocztę ? Sprężyny mają to do siebie że sprężynuja wiec bez skrecenia ich ściągaczem będzie miał ciężko tym bardziej jak nigdy tego nie robił
  4. Napisze Ci wszystko w mailu jutro razem ze zdjęciami :-)
  5. Kolego kody lakieru masz tak jak pisza powyżej najczęściej w bagażniku kolo koła zapasowego masz tabliczkę lub naklejkę z kodem lakieru i każde auto tak ma
  6. W sobotę wiade autkiem na kanał porobić ci zdjęcia i prześle na maila ze szczegółowym opisem i napewno dasz rade jak czegoś nie będziesz wiedział to zawsze możesz przedzwonic. Podaj maila i będziesz miał wszystko na poczcie
  7. Ile kosztuje wymiana hmm pewnie tak jak pisza koledzy wcześniej możliwe ze kolo 200 najmniej. Jakbyś był z okolic gostynia lub Leszna to zawsze możemy się dogadać i miałbyś wymienione to w ciągu 3 godzin cały komplet Jak chcesz robić to samemu bo tak wyjdzie najtaniej to zaopatrz się w 2kg młotek i jakaś dłuższą łyżkę monterska żeby wybić dolne wachacze :-)
  8. Ja wymieniałem u siebie jakieś 30tkm temu i dałem zakomplecik razem z koncówkami drążkówi łącznikami stabilizatora 700 zł robocizna gratis bo robiłem sam. Jeżeli chodzi o dolne wachacze to pikuś a jeżeli o góre to niestety musisz skręcić sprężyny i odkcić do góry mcpersona i opuścić delikatnie tzw giere na dół bo nie będziesz miał dojścia do jednego górnego wachacza a do tego potrzeba podstawowe klucze jak dobrze pamietam klucz 16 i 18 jakbys miał problem to służe pomocą
  9. co do filtrów mana bym się zastanowił czy nie szkoda kasy bo są prawie 2 razy drozsze od innych a jakościowo to samo
  10. w moim avancie teoretycznie mam 275000 i smiga aż miło, z tym że jak zacznie coś stukać to na bieżąco wszystko wymieniane dodam że rocznik 1999r, świeżo po wymianie rozrządu pasków klinowych i napinaczy oraz oleju (15W40 Mobil) i kompletu wachaczy wszystko robilem sam więc dobre 5 stówek w kieszeni które normalnie dałbym mechanikowi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...