Skocz do zawartości

rafix445

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafix445

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Krotoszyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia rafix445

0

Reputacja

  1. rafix445

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    A jaka jest różnica między olejem motul x-cess od x-clean?bo różnie leją.
  2. rafix445

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    kolego kodzak!A nie terkocze ci przy odpalaniu?Ja zazwyczaj wymieniałem olej na półsyntetyk i prawie zawsze mi terkocze przy odpalaniu.Ktoś wcześniej pisał,że jak zmienił olej na półsyntetyk to mu teraz terkocze jak odpala,a wcześniej miał pełensyntetyk i był spokój.
  3. rafix445

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    A stosował ktoś może olej 10W60?czytałem,że niby zmniejsza pobór oleju.
  4. W sumie to chyba najlepszy patent na znikający olej! Kolego Dajmon! decydując się na remont silnika to trzeba się z tym liczyć,że to droga operacja,a w dodatku nie koniecznie skuteczna!
  5. Witaj!Zrobiłem podobnie jak xsebo1 i Attis3 bo też zastosowałem przerobiony czwórnik,z tym,że wlot do gruchy dałem niżej,tak jak zalecałeś xsebo1.Pozdro witaj Kizior. ja osobiście wymieniłem czwórnik bo pociło mi się kolo uszczelki. dolot był suchy i jest do tej pory. wymieniłem ostatnio odmę tą gruszkę i zrobiłem jak narazie 200 km i ciężko mi się wypowiedzieć jaki bedzie efekt, jak narazie kontrolka na fisie o niskim stanie poziomu oleju nie pojawia sie. a jakie masz problemy z alt swoim. ile ci żre oleju na 1000 km.?? Witam. Ile żre to nie wiem, kupiłem miasiąc temu, pojeździłem 3 tygodnie, jakieś 30km/dziennie. Było około połowy na bagnecie, około ponieważ miarka na tym bagnecie to porażka. Po tym okrecie sprawdzam i jest minimum. Nie dolewałem nic tylko od razu pojechałem na wymianę. Dziś zalany 5W40 Valvoline SynPower. Zobacze w jakim okrecie wypije 1l. Kolega w TFSI 2.0 dolewa 2-2,5l na 10k, jeździ tylko po mieście. Co do czwórnika to nie wiem co z tym robić, wymienić czy od razu separator. Czwórnik mokry w miejscu wyjścia na dolot kolektora ssącego. Kolego tak jak wcześniej ci pisałem to w moim przypadku nic to nie dało,dolot dalej miałem zachlapany olejem.Co do gruchy to jeśli nie masz pękniętej to też nie warto wymieniać,bo wielu wymieniło i nic im to niedało.Tymbardziej,że to nie są małe koszta,bo grucha kosztuje ok.180zł,a czwórnik ok.45zł. kolego zastosuj to co napisałem Kolego ja sitka też stosowałem,a i tak olej miałem w dolocie. Dla posiadaczy altków powinny być stosowane ulgi olejowe!
  6. Witaj!Zrobiłem podobnie jak xsebo1 i Attis3 bo też zastosowałem przerobiony czwórnik,z tym,że wlot do gruchy dałem niżej,tak jak zalecałeś xsebo1.Pozdro witaj Kizior. ja osobiście wymieniłem czwórnik bo pociło mi się kolo uszczelki. dolot był suchy i jest do tej pory. wymieniłem ostatnio odmę tą gruszkę i zrobiłem jak narazie 200 km i ciężko mi się wypowiedzieć jaki bedzie efekt, jak narazie kontrolka na fisie o niskim stanie poziomu oleju nie pojawia sie. a jakie masz problemy z alt swoim. ile ci żre oleju na 1000 km.?? Witam. Ile żre to nie wiem, kupiłem miasiąc temu, pojeździłem 3 tygodnie, jakieś 30km/dziennie. Było około połowy na bagnecie, około ponieważ miarka na tym bagnecie to porażka. Po tym okrecie sprawdzam i jest minimum. Nie dolewałem nic tylko od razu pojechałem na wymianę. Dziś zalany 5W40 Valvoline SynPower. Zobacze w jakim okrecie wypije 1l. Kolega w TFSI 2.0 dolewa 2-2,5l na 10k, jeździ tylko po mieście. Co do czwórnika to nie wiem co z tym robić, wymienić czy od razu separator. Czwórnik mokry w miejscu wyjścia na dolot kolektora ssącego. Kolego tak jak wcześniej ci pisałem to w moim przypadku nic to nie dało,dolot dalej miałem zachlapany olejem.Co do gruchy to jeśli nie masz pękniętej to też nie warto wymieniać,bo wielu wymieniło i nic im to niedało.Tymbardziej,że to nie są małe koszta,bo grucha kosztuje ok.180zł,a czwórnik ok.45zł.
  7. kolego Kizior!Nic ci to nieda.Ja też wymieniałem czwórnik bo w starym membrana,która jest w środku się rozleciała i olej wlatywał w dolot.Po wymianie było tak samo.Wczoraj zrobiłem sobie moda odmy wedłóg xsebo1,może to coś pomoże z ubytkiem oleju,jeśli nie to trudno,ale chociaż dolot będzie suchy.
  8. kolego Xsebo1 ja mam zalany właśnie tym olejem i nic nadzwyczajnego w nim niema!No chyba,że w połonczeniu z modifikiem będzie lepszy efekt.
  9. Kolego xsebo1 nieźle to wszystko opisałeś!Mam nadzieje,że chociaż trochę zmniejszy ci się pobór oleju.
  10. kolego xsebo1 a z naftą też kombinowałeś?
  11. Xebo1 daj później znać jak u ciebie sprawdza się ta modyfikacja.Jak będzie gitara to też przerobie.
  12. kolego marcelinio301 mógłbyś jeszce raz krok po kroku opisać jak u siebie zrobiłeś tego moda odmy?bo z tego co rozumiem to wąż idący od pokrywy wsadziłeś w gruchę w wywierconą dziurę,a drugi wąż podłączyłeś w dolot,a drugą stronę węża w oryginalny wąż idący od gruchy,czy w inne miejsce?bo tego nie kumam
  13. Koledzy!Ja w swoim autku zmieniłem olej na motul 10W40 zrobiłem też płukankę,filtr manna i olej nadal ubywa 0,5 co ok 600km.W dodatku terkot na zimnym silniku.Kolega mechanik namawia mnie żebym zmienił olej na castrol 0W 30 podobno zmienił swojemu teściowi na ten właśnie olej,a on też ma ALT-ka i ubytek i terkot znikł.Mam książke serwisową od tego auta i podobno od nowości wlany był właśnie 0W30.
  14. rafix445

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Ja wcześniej miałem Mobil 10W40 i musiałem dolewać 0,5l co 600-800km.Nie dawno zmieniłem olej na Motul 10W40 6100S+ zrobiłem też płukankę i niestety jest podobnie Kolego Vikingis,a kiedy wlałeś mu ten preparat?dzieje się coś z silnikiem?Ile tego wlałeś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...