Skocz do zawartości

Joca

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Joca

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 E
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Joca

0

Reputacja

  1. Rozrząd dał INA/SKF + napinacz hydrauliczny w cenie Znam ten serwis. 2 lata temu padła mi cewka zapłonowa i chłopaki mocno się tam natrudzili, żeby zdiagnozować, że to właśnie ona walnęła. O ile pamiętam auto stało dwa dni w ich serwisie. Sprawiają dobre wrażenie, ale jak na warsztat podający się za znawców grupy VAG, to moim zdaniem trochę za słabo. Poza tym nie wiem czy tak znowu tanio mają. Za cewkę+robocizna+diagnostyka zgarnęli sobie 400 złociszy
  2. Podaję w razie czego telefon: 692 497 482. Okazuje się, że fachman ten pracuje w serwisie Skody u Bieranowskiego, więc faktycznie praktykę i wiedzę o tematach grupy VW ma. Tematy prywatne robi zwykle po godzinach, więc trzeba się raczej umawiać telefonicznie. Trochę kiepsko tam trafić - warsztat jest w ostatnim rzędzie budynków w dużym kompleksie hurtowni na Szajnochach. Powodzenia!
  3. Dzięki za rekomendację tego bishopa bo naprawdę bardzo pozytywnie piszą o tym amerykańskim wynalazku na forach w necie. Jedyny problem to cena, ale jak człowiek chce taniej to może przećwiczyć ścieżkę którą podałeś wyżej przy czyszczeniu układu olejowego. Ja chyba pójdę na łatwiznę dlatego chyba wleję ten preparat przy następnej wymianie oleju w sierpniu, a potem się zobaczy
  4. A w temacie płukanek - trafiłem na usługę płukania całego układu olejowego w sieci serwisowej Feu Wert. Piszą, że mają do tego specjalny preparat i polecają szczególnie po akcjach typu Long Life. Znalazłem też inną gotowiznę: specjalny preparat STP do robienia płukanki silnika. Może więc poza naftą jest to jakaś opcja. Mam w zwiazku z tym pytanie czy macie jakieś doświadczenia z płukankami w tej firmie albo z użyciem środka STP, a jeśli tak, to czy warto było i nie wygenerowały one czasem jakiś problemów?
  5. Witam Wszystkich, Szukałem serwisu aut grupy VAG i chyba udało mi się znaleźć sensowny warsztat w Bydgoszczy (ul. Szajnochy 3), z czym chyba do tej pory był pewien problem na tym forum. Na razie zrobiłem podstawowe sprawy, tj. wymiana rozrządu, filtra paliwa, drobna elektryka itp., ale właściciel warsztatu wydaje się mieć sensowne podejście w kwestii ceny i merytoryki (wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody i wymianą płynu chłodniczego zamyka się u niego w kwocie 800 złociszy). Twierdzi, że ma specjalizację w grupie VW i w sumie było to widać w markach aut stojących na warsztacie, sam zresztą chyba nawet jeździ Skodą Superb. Jak na pierwszą robotę jestem zadowolony i będę dalej korzystał z jego usług. No chyba, że się mylę i są inne doświadczenia u kolegów...
  6. Witam! Chyba jednak przez te sześć lat od postu majkela_majki coś się z tym warsztatem porobiło złego, bo i owszem, po pewnych bólach udało im się zdiagnozować problem z padniętymi obrotami w moim silniku 2.0 ALT - cewka zapłonowa. Ale jak się okazało, nawet tego porządnie nie zrobili, bo po wymianie kostka w tej cewce nie była dobrze podłączona. Słabo Panowie, szczególnie na warsztat, który reklamuje się jako wyspecjalizowany w grupie Audi-VW!!! W każdym razie ja tam więcej już nie pojadę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...