Skocz do zawartości

maciekcie1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciekcie1

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

232 wyświetleń profilu

Osiągnięcia maciekcie1

0

Reputacja

  1. Witam Serdecznie! Na wstępie, przepraszam jeśli odpowiedź na moje pytanie była gdzieś zamieszczona, jednak sporo szukałem na forum i nie znalazłem jasnej odpowiedzi. Przymierzam się do montażu zakupionego uniwersalnego modułu DRL (H7 z długich) w mojej A4 B6, mam MCE w wersji High, bi xenony, fotochrom, czujnik zmierzchu, włącznik świateł z AUTO, oraz oryginalny CLH. Jako że nie chciałbym wymieniać mojego przełącznika 8E1 919 094 B na ten podwójny DRL/CLH (dodatkowe koszty i ograniczona dostępność), chciałbym sterować dziennymi przy pomocy włącznika świateł: 0 - nic się nie świeci, AUTO - w ciągu dnia zapalają się dzienne i gasną po automatycznym właczeniu mijania). Jak to rozgryźć? Macie jakiś schemat podłączenia? Może obejdzie się bez przekaźnika? Jedyne co mi przychodzi do głowy wykorzystując włącznik świateł i przekaźnik: Pin 85 - stała masa, Pin 86 - podłączenie do pinu 7 włącznika świateł (+ po włączeniu funkcji AUTO), Pin 30 - podłączenie do + po stacyjce, bądź bezpiecznika 5 (pojawia się tam napięcie po odpaleniu silnika???), Pin 87 - zasilanie modułu, tylko jest pewne ALE... Chciałbym nie wyłączać za każdym razem świateł tylko zostawiać na pozycji AUTO, a według powyższego podłączenia przekaźnik będzie cały czas zwarty, stąd pytanie czy to jest dla niego zdrowe, i po dłuższym czasie czy nie spali mi się coś? (mierzyłem, że przekaźnik pobiera jakies 0,08A prądu, i lekko się nagrzewa). Czy źle kombinuję?? A jeżeli nie da się tak to pozostanie takie rozwiązanie(??): Podłączenie przez przełącznik CLH i Przekaźnik: Pin 85 - pin 7 przełącznika CLH (masa w pozycji 1) Pin 86 - + po stacyjce Pin 30 - stały + do śruby koło pedałów Pin 87 - zasilanie modułu i to wszystko, Czy o czymś zapomniałem? Można tak podłączyć i nie będzie szwankował fabryczny CLH? Proszę o jakąś poradę, osobiście wolałbym pierwsze rozwiązanie, gdyż było by najbardziej zautomatyzowane i logiczne - w pozycji 0 faktycznie nic by się nie świeciło, a nie trzeba by dodatkowo przekręcać pokrętła CLH. Jeśli nie da rady rozwiązać tego na żaden z powyższych sposobów, pewnie podłącze tymczasowo do jakiegoś ukrytego włącznika (chcę mieć możliwość wyłączenia dziennych w razie czego), a kiedyś jak trafi się w bardziej okazyjnej cenie przełącznik DRL/CLH to się go wrzuci . Z góry dzięki za zainteresowanie i poświęconą chwile, Pozdrawiam! Zdecydowałem się podłączyć moduł drugim sposobem, generalnie prawie wszystko działa, z tym że teraz nie mogę wyłączyć tym pokrętełkiem funkcji CLH, gdy samochód jest odpalony, przełącznik działa poprawnie( odpowiednio podswietla literki), natomiast gdy zgaszę samochód i chcę wyłączyć funkcję CLH to po przekręceniu na 0, podświetlenie 1 nie gaśnie (świecą się obie literki), i halogeny również nie gasną - musi być jakieś zwarcie. Gdy odłączę przekaźnik to wszystko działa poprawnie. Mógłby ktoś przeanalizować to jak podłączyłem? Pin 85 - do pinu 7 przełącznika CLH (biały przewód wchodzący do 24 pinu gniazda C w MCE) Pin 86 - + po odpaleniu (bodajże 28 bezpiecznik od pompy paliwowej) Pin 30 - stały + do śruby koło pedałów Pin 87 - zasilanie modułu Czy coś jest nie tak?? Proszę o pomoc
  2. Racja szeryf, po tym jak ostatnio napisałeś, że concert potrzebuje stałego napiecia na dwóch pinach, popróbowałem i uruchomiło się! Dziwi mnie, że takich rzeczy nie wiedzieli dwaj elektronicy u których byłem. Pinu K-line narazie nie przekładałem, spróbuje znaleźć wątek, poczytać i dowiedzieć się co daje ta zmiana. Sorki, trochę szukałem, ale pewnie pod złymi hasłami. Jeszcze raz dzięki za pomoc! Pozdrawiam:) Jak nie przełożysz pinu k to nie zakodujesz radia. Ten pin słuzy do połaczenia radia z programem do kodowania, więc raczej odrazu go przełóż bo będziesz musiał zakodować radio pod swoje wyposażenie. A co mogę jeszcze zakodować? Z tego co zauważyłem to raczej wszystko mi teraz działa, info na fisie, sterowanie z kierownicy, bluetooth, automatyczne włączanie radia itd...
  3. Racja szeryf, po tym jak ostatnio napisałeś, że concert potrzebuje stałego napiecia na dwóch pinach, popróbowałem i uruchomiło się! Dziwi mnie, że takich rzeczy nie wiedzieli dwaj elektronicy u których byłem. Pinu K-line narazie nie przekładałem, spróbuje znaleźć wątek, poczytać i dowiedzieć się co daje ta zmiana. Sorki, trochę szukałem, ale pewnie pod złymi hasłami. Jeszcze raz dzięki za pomoc! Pozdrawiam:)
  4. Kilka postów wyżej pisałem - Na poczatku było RNS-E ale ukradli, pózniej chwile miałem chińczyka na androidzie, a teraz chciałem włożyć concerta. Jutro sprawdzę jak z tym zasilaniem na 15 i 16 pinie. A jakie powinny być napięcia na przewodach CanL i CanH ? Jeśli chodzi o numery to jest napisane ze pochodzi z B7, poniżej dorzucam zdjęcia
  5. No i niespodzianka... Kupiłem concerta III wymontowanego z audi a4 b7, podłączam u siebie i ...nic. Radio kompletnie nie reaguje, ani na stacyjkę, ani na żadne guziki, a i vcds nie wykrywa go w ogóle. Pomyślałem, że dałem się zrobić w "balona" i gościu wysłał uszkodzone radio, jednak gdy wpiąłem je do podobnego rocznika Audi A3 8P znajomego ( gdyż do niego miałem dostęp), Radyjko odrazu po włączeniu poprosiło jakby nigdy nic kod pin. Po wielu bezskutecznych próbach zdecydowałem się pojechać z tym do dobrego(??) mechanika zajmującego się głównie elektroniką samochodową. Po jego diagnozie, jednoznacznie stwierdził ze to radio nie będzie działać gdyż jest za stare do tego modelu Twierdzi że było ono montowane w rocznikach do 2004 czyli rozumiem, że w b6. Totalnie zgłupiałem, i nie miałem wystarczającej wiedzy aby móc udowadniać swoją rację. Stąd pytanie do Was, czy to możliwe? Jakie radia były w takim razie montowane w końcówce produkcji B7, prócz RNS-E?? Które numery na obudowie radia mówią nam o roku produkcji?
  6. Witam, i jak odbierają stacje? Piszę, ponieważ mam podobny dylemat z wyborem radia - jakiś czas temu pozbyłem się nawigacji RNS-E wraz z szybą kierowcy. Zdecydowałem się na dedykowanego do audi a4 chińczyka (pełno bajerów, android, dotykowy ekran, praktycznie nieograniczone możliwości), jednak tragicznie odbierało ono stacje radiowe. Pomimo wielu prób z innymi antenami, wzmacniaczami, separatorami nie przyniosły one zadowalających rezultatów i nawigacje oddałem wraz ze zwrotem pieniędzy. Teraz zastanawiam się nad kupnem Concert III i stąd pytanie, jak będzie współgrało z wbudowanym modułem bluetooth, sterowaniem w kierownicy i wyświetlaniem informacji z radia na wyświetlaczu między zegarami? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...