Skocz do zawartości

21cannabis21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 21cannabis21

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Przemyśl

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

272 wyświetleń profilu

Osiągnięcia 21cannabis21

0

Reputacja

  1. Ale jak odebralem turbine z regeneracji to mozna bylo ruszac sztange reka i nie chodzila tak przy dole jak na filmiku i bylo wszystko w porzadku.
  2. Witam, mam problem z turbina w afn, ponad rok temu turbina byla w regeneracji i bylo wszystko w porzadku ale od pewnego czasu auto stracilo na mocy. Postanowalem sprawdzic jak pracuje sztanga turbiny i jest cos nie tak, zobaczcie na filmiku. Gdy dochodzi do dolu czuc opor taki jakby guma o gume tarla i nagle przeskakuje a wyzej sztanga chodzi dobrze
  3. Witam mam problem z hamulcem ręcznym, otóz po kupnie zauwazylem ze ręczny wogóle nie bierze na jedno koło, po wejsciu do kanału zauwazylem ze ta dzwignia od recznego przy zacisku jest naciagnieta do konca a linka jest luźna. Na co mam sie przygotować, dodam ze przy zacisku nie ma wyciekow a hamulec nozny dziala poprawnie.
  4. Witam. odświeżam temat, mam identyczny problem co kolega wyżej, mam takie same przekaźniki jak on i nigdzie nie mogę znaleść przekaźnika tylnej wycieraczki, niech ktoś pomoże.
  5. Samochód poskręcany, ale nie ma oszałamiającej różnicy, myślałem że bedzie lepiej, wywaliłem kata, zaślepiłem egr, kolektor wyczyszczony, turbo po regeneracji, dolot szczelny a auto ciągnie dopiero po przekroczeniu 2 tys i ciagnie fajnie do 3 tys a potem tak jakby spadało doladowanie, jak obserwowałem sztange turbiny to rusza się po dodaniu gazu, przepływomierz odpinałem i nie było żadnej odczuwalnej roznicy, jedyna różnica jest taka że wczesniej auto miało przyspieszenie na odpiętym wężyku od pompy vacum a na podpiętym gwizdało i nie chciało jechać, a teraz na podpiętym jakoś jedzie a jak odepne to wtedy gwizdze i nie jedzie. Jakieś propozycje ?
  6. Nie, nie było żadnych blach, egr był tak zawalony sadzą że przelot był calkiem zabity.
  7. Wąż od egr ten metalowy jest podpięty tylko wężyk podcisnienia od egr był uciety i była wkręcona śrubka w wężyk ten co idzie od n18 do egr, wężyk od pompy vacum do trójnika też był odpiety i po jego podpięciu auto gwizdało i nie chciało jechać, dzisiaj odkręciłem kol dolotowy i ukazał mi się osad oleju na jakieś 4mm dookoła w głowicy to samo ale udało mi się to dobrze wyczyścić, czekam jeszcze na uszczelke od kolektora do turbiny i jutro będę to składał do kupy. Zawór egr wyczyściłem ładnie i narazie go zakręce i podłącze wszystko tak jak ma być i zobacze co z tego wyjdzie. Sorki za składnie ale jestem już dość podchmielony
  8. Witam, mam pewien problem, otóż od kąd kupiłem samochód nieraz silnik wchodził w tryb awaryjny i nie było doładowania, parę razy go przegoniłem i dość rzadko mi odcinało ale auto i tak nie miało mocy tyle co powinno. Postanowiłem się za to zabrać, posprawdzałem podcisnienia i zauważyłem że jest odpięty wężyk ten co idzie od pompy vacum do trójnika i z niego na n18 i dalej na n75, po podpięciu auto gwiżdze i już całkiem muł, wąż od egr był ucięty i zaślepiony od strony n18. Porozbierałem to wszystko i tak, egr jak odkręciłem to było tyle sadzy że w ogóle całkiem był zatkany, w wężach od turba troszke oleju, turbina miała luzy że minimalnie wirnik tarł o obudowe i do tego bylo coś kręcone przy gruszce bo nakrętka kontrująca byłą ok 5mm niżej od zamalowanego miejsca, węże posprawdzałem i nie są dziurawe, wyciąłem katalizator przez który już prawie nic nie było widać,wymieniłem wężyki podcisnienia, turbo poszło do regeneracji no i zobaczymy co to będzie. Moje pytanie brzmi dlaczego ktoś tak nakombinował, i czy to raczej wskazuje na uszkodzenie któregoś z zaworków ?
  9. Nie mam teraz takiej możliwośći ponieważ siedzę w domu i nie mam kasy na takie wydatki a mam sporo wolnego czasu, to jak poradzicie coś ? Nie muszę robić wszystkiego na raz, będę starał się robić dokładnie i poświęcac sporo czasu na jeden element.
  10. Witam, przymierzam się do przywrócenia blasku lakierowi, i mam parę pytań: 1. Czy są jakieś domowe sposoby do dokładnego oczyszczenia lakieru zamiast glinki ? 2. Mam w domu pastę farecla g3 i będę haratał ręcznie (wiem, wiem że to nie profesjonalnie, ale nie jestem jakoś strasznie wymagający), plan mam taki najpierw pasta farecla g3 na mokro mikrofibra (chyba że jest coś lepszego do recznej polerki) i jazda, potem wytrzeć tą pastę suchą mikrofibrą i następnie mleczko g10 albo menzerna sf4000, i tu pytanie które z tych dwóch lepsze i czy przy pascie g10 tez trzeba używać wody 3. Czy pomiędzy g3 a g10 trzeba myć auto oraz czy po g10 przed woskiem tez trzeba myć czy tylko dobrze wytrzeć i na to wosk Może coś jeszcze doradzicie ?
  11. No jeżeli bezpiecznik od wycieraczki to nr 27 to jest dobry, zresztą wszystkie mam dobre bo sprawdzałem, niech ktoś popatrzy na zdjęcia może ktoś wie który to. edit. Witam, w książce "sam naprawiam audi a4" nie znalazłem nic o przekaźniku 377, z ksiązki wynika że od wycieraczki przedniej i tylnej jest jeden przekaźnik, ten co u mnie na zdjęciu 229, rozebrałem go i nic tam nie było podejrzanego, a przednie wycieraczki działają ok, może wyłącznik koło kierownicy, jak myślicie ?
  12. Problem jest taki że nie ma prądu od sterowania silniczkiem, idą 4 kable, dwa boczne grube to stały plus i minus cały czas po zapłonie, a te dwa w środku to jeden od spryskiwacza bo jak dam żarówkę to leje się płyn a drugi od sterowania silniczkiem i tutaj właśnie nie ma prądu wcale. Mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat tego przekaźnika gdzie jest albo gdzie powinien być bo na podszybiu też nie ma 377, może jakiś inny numer ma ?
  13. Witam, mam pewien problem, otóż w moim avancie z 1997 roku nie działa tylna wycieraczka, a więc rozebrałem wszystko, wyjąłem silniczek, pomijam fakt że strasznie namęczyłem się żeby zdjąć ramie wycieraczki ze stożka, ale dobra, rozkręciłem silniczek, ten bolec musiałem wybijać młotkiem ponieważ strasznie zardzewiały był i ledwo co wyszedł, wszystko wyczysciłem, nasmarowałem i chodzi leciutko, następny problem napotkałem ze szczotkami których nie mogłem nigdzie dostać dopiero przerabiałem z jakichś innych. Silniczek skręcony, podłączam na ostro pod aku działa ok, podłączam pod auto nie działa, i tutaj pojawia się moje pytanie: dlaczego ? Szukałem i czytałem po internecie i wyczytałem że przekaźnik 377, no ale u mnie takiego nie ma, po podpięciu silniczka do auta to tylko drgnie, jak sprawdzałem prubówką na te dwa boczne styki to się świeci. Powiedzcie mi gdzie może być albo gdzie powinien być ten przekaźnik. Audi z 1997 roku 1.9 afn http://zapodaj.net/7a04f742ba6d6.jpg.html http://zapodaj.net/86d6c56980255.jpg.html I jeszcze jedno pytanie jak wyjąć tą rurkę od spryskiwacza z tego bolca ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...