Skocz do zawartości

maksuss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maksuss

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

306 wyświetleń profilu

Osiągnięcia maksuss

0

Reputacja

  1. WItam Jak odkręcić koło wałka zaworów i wymienić simmering? Przy okazji wymieniam rozrząd proszę o pomoc Pozdrawiam
  2. Witam, panowie wytłumaczcie mi jak wyjąć prowadnice zaglowkow w tylnym nie dzielonym oparciu . Mecze się już 2 dzień po pracy i nie chcą wyjść. Dorobiłem sobie haczyk, próbowałem śrubokrętemi nic...
  3. Witam Padł mi silnik i muszę go wymienić. W moim starym silnik ALT było wyjście w głowicy na zawór EGR, niestety w nowo nabytym silniku nie ma tego wyjścia. Są trzy otwory gwintowane lecz nie ma otworu wylotowego z głowicy. Czy jak nei zamontuje tego EGR czy będą jakieś problemy?
  4. ok dobrze wiedzieć, dzięki kolego:) a jaka jest różnica miedzy 140KM a 143KM?
  5. bez sensu że samochód takiej klasy ma w 90% przypadków klimatyzacje 1 strefową
  6. Witam Napotkałem się na ofertę auta z silnikiem 2.0TDi 140KM oraz na stronie autocentrum z danymi technicznymi również widnieje 140KM czy ten silnik jest jeszcze na pompowtryskach?. Z tego co mi wiadomo w 2008r w Passat-ach B6 było przejście z PD na CR. Jak to wygląda w AUDI?
  7. Witam wszystkich:) Jak na razie jestem w trakcie poszukiwania swojej wymarzone a4 B8:) pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...