Skocz do zawartości

LukiA4B6

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LukiA4B6

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Trzcianka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    2.6 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia LukiA4B6

1

Reputacja

  1. temat ogarnięty , zamówiłem taka sama pompę a ta co miła pasować oddałem , ona była od 2.4 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. pany jak tak z innej beczki , dostałem dzisiaj pompę wspólny bo moja padła i ta druga jest jakaś mniejsza , inaczej ma wyjścia na węże , szczęście ze dostałem ja z łapa wiec podkręcałem , węże jeden podoginalem , gumowy przedłużyłem , problem zaczął się gdy chciałem przykręcić cewki na swoje miejsce , stelarz cewek nie pasuje , obstawiam ze albo to jest z nowszego 2.6 albo z 2.4 ewentualnie 2.8 , ogarniał ktoś ten temat ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. mozna kodować na 4 lub 6 cylindrów licznik kodujesz zawsze pod swój silnik , zreszta VCDS podaje możliwe opcje kodowania wiem bo sam to robiłem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. i nie musi być od 2.8 może być jakikolwiek nawet 1.6 , jeśli masz fis to ma mieć nowy tez fis , pozniej VCDS i zmieniasz kodowanie licznika dla swojego silnika i tyle ja mam u siebie licznik od 1.8 z Fis Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zawartość dodana 2 minutes later aha i jeśli chodź o VDO masz 3 rodzaje liczników przed lift - zegarek analog bez cyferek mały lift - zegarek analog z cyferkami 3-6-9-12 duży lift - zegarek cyfrowy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Witam , od początku mam problem z centralnym zamkiem , najpierw świrowała sama pompka , wymieniłem i auta z kluczyka zamyka się bez problemów . Problem zaczyna się gdy chcę do tego użyć pilota , kieruje pilot na słupek gdzie jest czujnik podczerwieni i nic się nie dzieje , próbowałem chyba już wszystkich sposobów adaptacji i nic . Auto po zamknięciu z kluczyka ładnie uzbraja się ( sygnalizuje to dioda w guziku przeciwmgielnych ) Ktoś wie gdzie szukać przyczyny ?? Szału dostaje z tym wkładaniem wiecznie kluczyka w zamek . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. silniczek umiera , miałem to samo , wymiana pomogła Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. ja czyściłem i nie pomogło nic a nic Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. uszol jak takiś mądry zapraszam do mnie w to błoto auto sporo obniżone to na pewno bez problemu zmierzysz suwmiarkę Ci dam bo wiszą kolego michcio dzięki bardzo , byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej przy okazji i zmierzyłem 60mm na zewnątrz wymiar a długość ok 15cm Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. zna ktoś wymiary złącza elastycznego ? nie wiem czy to różnica ale mam jednego kata w sumie najbardziej zależy mi na średnicy bo i kata chce wywalić przy okazji Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. witam , troche może z innej beczki ale tez o centralnym , mam w przedlifcie na podczerwień , wymieniłem pompkę bo była w słabej kondycji , wymieniłem baterie i d*pa nie działa nadal centralny z pilota ( dioda w pilocie mruga ) próbowałem przeróżnych możliwości adaptacji piloty , nic nie zadziałało , ktoś coś doradzi ? nie chce zakładać nowego wątku dlatego pisze tutaj , jednak jeśli bedzie trzeba to sie założy pozdrawiam i czekam na jakieś pomysły Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. tak czytam , to dziękuje ze moje ABC lata bez problemu nakulane ma ok 280 tys , ostatnio ponad 800km zrobiła trasę bez ale ale na zapas wynagrodziłem jej bezawaryjność w moich rękach zalewając ja Liqui Moly i dolewając ceratecu , a wcześniej przed wymiana robiłem płukankę . Przed wymiana było słychać jakiś hydropopychacz , dzisiaj cisza Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. nie no ze jest to ja wiem , ale nie w dużych ilościach raczej śladowe ilości są ok , a z EGR nie powinno lecieć , jak leci świadczy to o jego nieszczelności . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. nie wiem ile tego oleju bierze bo to nie moje auto , w rurach IC było dość sporo oleju , olej wycieka rownież przez EGR boczkiem gdzieś w pobliżu klapy gaszącej , a wydaje mi się że nie powinno , przy wymianie walka i regulatorów były wymienione rownież uszczelnienia wszystkie możliwe do wymiany przy ściągniętym wałku . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. bierze oliwę juz , kopci na biało aktualnie , najmocniej z rana , pózniej słabiej ale tez jest widoczne kopcenie swoją droga ten ma prawie 400 nakulane Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. turbulum wyszyszczone i niestety chrobotanie dalej występuje , w dodatku odkryłem znaczny luz poprzeczny oraz minimalny wzdłużny , także chyba czeka mnie regeneracja :/ łopatki oraz obudowy są niemalże w idealnym stanie , na jakie koszta wyceniacie taka regenerację ?? PS . Jeśli ma to jakieś znaczenie rocznie robie ok 5 tys km max Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...