Adek-Audi Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 Witam mam problem z silnikiem w mojej audi a 4 b 5 1996 2.6 v6 ABC Z silnika dochodza bardzo głośne stuki . A dokladniej z prawej strony stojac od przodu auta. Samochodz jezdzil normalnie do czasu wystapienia awari bez wiekszych problemow . Auto odpala bez najmniejszego problemu zimne czy cieple raczej ma moc . Pytanie co to moze byc Panewki ,popychacz, zawor regulujacy cisnienie w glowicy , czy moze pompa olejowa . Odglosy sa naprawde bardzo glosne . Gdy jechalem autem na 4 biegu spokojnie usterka wystapila po wrzuceniu na luz stukanie znacznie ucichlo , i byl odglos taki jak w puszce pelnej kamieni ktora sie telepie . Samochod zgasilem i odholowałem . Prosze o pomoc bo nie bardzo wiem za co sie zabrac .
LukiA4B6 Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 sprawdź ustawienie rozrządu , możliwe ze przeskoczył o ząbek i klekocze , to pierwsze przyszło mi na myśl , chyba ze szklanki nagle odmówiły posłuszeństwa , ale to by wcześniej juz dawały znać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
mortek1986 Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 słychac na wolnych? czy pod obciazeniem podczas jazdy
Adek-Audi Posted November 9, 2016 Author Posted November 9, 2016 (edited) sprawdź ustawienie rozrządu , możliwe ze przeskoczył o ząbek i klekocze , to pierwsze przyszło mi na myśl , chyba ze szklanki nagle odmówiły posłuszeństwa , ale to by wcześniej juz dawały znać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Witam filmik wrzuce jutro . Bardzo podobne odglosy wydaje moj silnik Edited November 13, 2016 by Adek-Audi
LukiA4B6 Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 wyjebalo szklankę na 99% , zwalaj dekiel i sprawdź która siedzi , przy okazji zbadaj rozrząd , to jest V6 jak jeden wałek przeskoczy i tak zapali normalnie u mnie waliło podobnie po wymianie szklanek zanim sie napompowaly olejem , rownież jak zle ustawiłem rozrząd to tez tak waliło a odpalam normalnie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Adek-Audi Posted November 9, 2016 Author Posted November 9, 2016 Dzieki za podpowiedz jutro zrzucam graty i obadam sytuacje . Duzo roboty przy wymianie szklanek ? I
LukiA4B6 Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 rozrząd do rozebrania publokowac co sie da , zrzucić wałek i wymienic Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Adek-Audi Posted November 13, 2016 Author Posted November 13, 2016 Witam problem z moim Audi zostal rozwiazany . Obrociło pierwsza panewke druga zaczynala byc juz luzna i z tad ta głośna praca . Na wale nie zauwazylem uszkodzen . Nie wykluczam szlifu . Co do samej pracy przy samochodzie to bez podnosnika dobrego zestawu roznorodnych kluczy sie nie obeszło ,nowicjuszom w tym temacie odradzam generalnie grzebanie . Jutro zamawiam komplet nowych panewek Firma INA koszt 175 pln Jesli ma ktos pytania odnosnie przebiegu prac ,Chetnie odpowiem .Pozdrawiam:)
mortek1986 Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 czyli jednak panewka, tez to przerabiałem
Adek-Audi Posted November 14, 2016 Author Posted November 14, 2016 Tak niestety .Po wybitych numerach na panewkach stwierdzam ,iz sa one oryginalne z maja 96 roku .
Misieka4b5v6 Posted November 14, 2016 Posted November 14, 2016 Ja to przerabialem tak samo pierwsze ze szklanki . A po rozebraniu silnika ze Też panewki poszly Ja to przerabialem tak samo pierwsze ze szklanki . A po rozebraniu silnika ze Też panewki poszly
denveco Posted January 30, 2017 Posted January 30, 2017 Hehe czyli nie tylko u mnie tak klekotało, ale nie aż tak jak u mnie Też jestem po wymianie panewki znaczy w trakcie. Mmam nowe panewki korbowodowe i główne, szlif wału tylko jeden wymiar, prawdopodobnie i pierścienie też pójdą do wymiany, splanowana uszczelka pod głowicą łącznie z wymianą uszczelniaczy zaworowych. Ogólnie bez auta jestem już prawie 3 miesiące bo się okazało że otwory w które wkręca się szpilki trzymające wał są pęknięte a dokładniej 4 sztuki, musiałem znelźć drugi silnik. I z dwóch silników zrobić jeden
LukiA4B6 Posted January 30, 2017 Posted January 30, 2017 tak czytam , to dziękuje ze moje ABC lata bez problemu nakulane ma ok 280 tys , ostatnio ponad 800km zrobiła trasę bez ale ale na zapas wynagrodziłem jej bezawaryjność w moich rękach zalewając ja Liqui Moly i dolewając ceratecu , a wcześniej przed wymiana robiłem płukankę . Przed wymiana było słychać jakiś hydropopychacz , dzisiaj cisza Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
LukiA4B6 Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 zna ktoś wymiary złącza elastycznego ? nie wiem czy to różnica ale mam jednego kata w sumie najbardziej zależy mi na średnicy bo i kata chce wywalić przy okazji Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
michcio28810 Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 (edited) z rok temu wymieniałem.dokładnie nie pamiętam ale chyba 60mm Edited March 2, 2017 by michcio28810
LukiA4B6 Posted March 3, 2017 Posted March 3, 2017 uszol jak takiś mądry zapraszam do mnie w to błoto auto sporo obniżone to na pewno bez problemu zmierzysz suwmiarkę Ci dam bo wiszą kolego michcio dzięki bardzo , byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej przy okazji i zmierzyłem 60mm na zewnątrz wymiar a długość ok 15cm Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
LukiA4B6 Posted April 4, 2017 Posted April 4, 2017 pany jak tak z innej beczki , dostałem dzisiaj pompę wspólny bo moja padła i ta druga jest jakaś mniejsza , inaczej ma wyjścia na węże , szczęście ze dostałem ja z łapa wiec podkręcałem , węże jeden podoginalem , gumowy przedłużyłem , problem zaczął się gdy chciałem przykręcić cewki na swoje miejsce , stelarz cewek nie pasuje , obstawiam ze albo to jest z nowszego 2.6 albo z 2.4 ewentualnie 2.8 , ogarniał ktoś ten temat ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now