Skocz do zawartości

zax99

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zax99

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    ALF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Wiem, że odkop stulecia, ale szukałem tej informacji w googlach i znalazłem tylko ten temat. Sprawdzone - lampa z B7 jest węższa o dobry centymetr i zaokrąglona, więc zostaną dziury po bokach. Nie można założyć lampy z B7 do B6 ani z B6 do B7.
  2. Ok, okazało się, że po wymianie łapy problem występuje nadal :) To znaczy trzeci wiatrak się rozleciał. Sprawdziłem, jak rusza się silnik na hamulcu po puszczeniu sprzęgła. Podskakuje około 10 cm do góry... I wszystko się wyjaśniło. Zamówiłem poduszki pod silnik. Meyle. Zobaczymy, ile są warte. Testował już ktoś takie? Bo lemfordera nie widzę w hurtowniach, a do aso nie mogę się dodzwonić. Czy macie jakieś podpowiedzi na temat wymiany tych poduszek? Specjalne narzędzia, albo jakieś porady, czego nie robić? :)
  3. Okazało się, że lewa łapa skrzyni pękła, dlatego silnik rusza się na tyle, że wyłamywał łopaty z wiatraka...
  4. No i pomogło! Dzięki
  5. Za naprawdę ciężko zabrudzone auto wyszło jeśli dobrze pamiętam 200 albo 300 zł. Nie pamiętam, bo to było już dawno. Zapytaj Goldiego. W każdym razie tanio, a jakość super
  6. Dzięki. Będziemy podmieniać i sprawdzać!
  7. Witajcie! Połamał mi się o boki tunelu już drugi wiatrak. Czy wiecie może, jaką średnicę mają te wiatraki z obramówką, a jaką te z v6stek? Prawdopodobnie silnik za bardzo rusza się na poduszkach przy ostrych startach i wyłamują się łopatki. Zastanawiam się, czy nie da się na to wisko założyć odrobinę mniejszego wiatraka, albo takiego z obręczą dookoła jak np w dieslu. Będe wdzięczny za wszystkie porady w temacie.
  8. Dzięki. Wymieniać? Co tam w nim się może stać? Podłączony jest, bo błędów nie ma.
  9. Witajcie, Mam problem z Golfem, w którym do wymiany poszło turbo. Mapy N75, czasów wtrysków, ciśnień doładowania i dawek są wrzucone z ARLa. http://vaglogi.pl/log-011_003_ZODdOiK.html Od 36 sekundy jest wciśnięty gaz. Czy ciśnienie aktualne nie powinno się zmieniać? Czyżby padnięty był czujnik w IC? Czemu dane z MAFa nagle spadają przy 2000 obrotów?
  10. Witajcie, pacjent to A4 b5 avant AFN z 1997 roku. Światełko w podsufitce zapala się tylko po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. O ile z przodu mogły się teoretycznie zepsuć mikrostyki, o tyle z tyłu w drzwiach są klasyczne "krańcówki". Lampka nie reaguje na otwarcie żadnych. Gdzie szukać usterki? Dodatkowo zauważyłem, że po kliknieciu guzika otwarcia na drzwiach pompka działa. Ale po wciśnięciu zamykania już nie. Macie jakiś pomysł od czego zacząć poszukiwania? Poprzedni właściciel wpadł na genialny pomysł założenia tylnej klapy z polifta, dzięki czemu nie działa otwieranie z przycisków na klapie - jedynie kluczykiem. Jeśli ktoś z Was kojarzy, skąd wziąć +, który będzie dostępny w wiązce klapy, gdy auto jest otwarte, proszę o informację No chyba, że trzeba ciągnąć koniecznie coś z pompki central zamka. Pozdrawiam, Kamil
  11. Czyli co, przepływka i podciśnienia? Czy to falowanie na wolnych obrotach może być spowodowane brudną przepustnicą?
  12. Witaj, dzięki za odpowiedź! Przepływkę z miesiąc temu czyściłem... Czyli pewnie wypadałoby podmienić? Logi są na LPG. Błędy przed tym kasowałem, po tym wychodziło właśnie too lean. Zrobić jeszcze na benzynie?
  13. Witajcie, Mam problem z moją łapczywą paskudą. Instalacja gazowa to KME Diego G3 na wtryskiwaczach Valteka. Na 100 km spala około 7 litrów benzyny. Po mieście więcej. Do tego oczywiście gaz też pali Na wolnych obrotach autem na LPG rzuca delikatnie. Na benzynie pracuje równo. Błędy z VAGa są dość dziwne, bo raz mam 17546 - fuel trim: bank 2 (add) - P1138 - 35 - 00 - System too lean, a następny odczyt 17544 - Fuel trim: Bank 1 (Add) P1136 - 35-00 - System too lean i jeszcze 17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult) P1130 - 35-00 - System too lean. Zdarzyło się również 16534 - Oxygen (Lambda Sensor B2 S1 P0150 - Malfuncion in Circuit - intermittent), ale przewody wyglądają ok. Logi z jazdy tutaj: http://vaglogi.pl/log-002_033_Em61ko.html http://vaglogi.pl/log-090_093_64n49R.html I na postoju: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_fd8ms.html Zauważyłem tylko, że od 4000 rpm lambda 2 cały czas ma niskie napięcie. Ale to inny temat. W każdym razie nigdzie się ta benzyna nie wylewa, sprawdziłem układ paliwowy. Nie chcę odłączać pompy paliwowej, bo raz, że jak będzie potrzeba, to jak się przełączy z braku gazu, to nie pojedzie, a dwa - podobno to ma zły wpływ na wtryskiwacze. Miał ktoś z Was podobny problem, albo ma pomysł od czego zacząć? Byłem u gazowników. Dobrych gazowników. Zrobili regulację, adaptację, sprawdzili ustawienia, nigdzie nie ma dotrysku benzyny...
  14. Chciałem polecić forumowicza o nicku goldi. Wprawdzie nie robił mi Audi, ale coś znacznie trudniejszego do czyszczenia - Suzuki Grand Vitarę użytkowaną przez roboli, zapuszczoną przez cały okres eksploatacji. Całe czyszczenie przeprowadzili w jeden dzień! Auto, w którym fotele i boczki były po prostu zabite pół centymetrową warstwą syfu doprowadzili do stanu jak z fabryki Cała deska i tapicerka perfekcyjnie odkurzona, wysprzątana i nabłyszczona. Nawet tapicerkę podłogi udało się doczyścić! Oferują też czyszczenie podsufitki. Z czystym sumieniem polecam. Nr tel. 665 965 614.
  15. Bo nie wiemy, czy mamy przyjeżdżać... Ja chyba B6stką podjadę, bo do B5 już kolegów nie ma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...