Skocz do zawartości

Wisnia000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wisnia000

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

208 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Wisnia000

0

Reputacja

  1. Katalizatora niema juz sprawdzalem. Jezdze raczej spokojnie bo na zimnym go nie katuje a mam tylko 6 km do pracy. W zeszlym tygodniu zrobilem nim trase ok 300 km w jedna strone. Jak jechalem tam to urwal i dalem mu wtedy popalic na urwanym turbie ale po ok 100km zjechalem, wylaczylem go i na nowo wlaczylem zeby tryb awaryjny sie wylaczyl i do dzisiaj jak reka odjal... Smiga i nic sie z nim nie dzieje... Moim zdaniem logi nic nie daja przy takiej sytuacji bo juz raz bylem... Ale jak sie to powtorzy to zrobie. Aaa i soft jest seryjny... Aaa i soft jest seryjny...
  2. Witam. Wiem ze jest duzo tematow o tym ale po porobieniu wszystkiego o czym pisali dalej turbo urywa. Audi a4 b5 1.9 tdi afn 97r. Kupilem samochod z urywajacym turbem. Zaslepilem egr, poprzemienialem zawor n75 i ten drugi z trzema podcisnieniami, czujnik cisnienia doladowania i przeplywke z innego audika z takim samym silnikiem ktory jezdzi bez zastrzezen i dalej to samo, sprawdzilem mapsensor w sterowniku i go wyczyscilem (jest szczelny). Dalem turbine do regeneracji. Po regeneracji bylo dobrze na 2 miesiace pozniej znow to samo. Caly czas blad "czujnik cisnienia doladowania w kolektorze ssacym g71- przeladowany. Sprawdzili mi turbine kompem i powiedzieli mi ze turbina jest zasyfiona. Oddalem znowu do regeneracji i powiedzieli mi ze cos zasyfia turbine. Dlaem wtryski do regeneracji, pompe do sprawdzenia, sciaglem glowice i okazalo sie ze ma duze luzy zaworowe wiec tez ja dalem do regeneracji, przy okazji wymienilem pierscienie, tloki i blok zdrowe. Znow po 2 miesiacach to samo. Przed turbina sucho bez oleju. W ssacym sa sladowe ilosci oleju ale moim zdaniem zawsze cos tam bedzie oleju. Ktos jakies pomysly?
  3. Witam. Chciałbym się upewnić czy wejdą do audi a4 b5 przedliftowej 1.9 tdi felgi 17 z takim oznaczeniem: 8 cali, 35 et? Oponki chciałbym założyc 225/45. Wiem mniej więcej jak to wygląda z tym et ale nie umiem sobie tego wyobrazić ani obliczyć czy nie bedą ocierać. Może ktoś już założył kiedyś takie koła do takiego auta. Prosze o porady i z góry dziekuję.
  4. Witam. Posiadam audi a4 b5 przedlift i kupilem kiere z audi a6 c5 z multifunkcja i mam takie pytanko: 1. Jaka tasme musze do tej kiery zakupic? z audi a4 b5 polift czy z a6 c5? 2. Czy musze kupic sama tasme czyli te okragle z przelacznikiem kierunkowskazow czy cala z obudowa od tylu?
  5. Ok. Radio mam alpine ida x313 wiec bede musial poczytac czy ma ta funkcje. Teraz bedzie ciezko kupic kiere w dobrym stanie i to przedlifta bo duzo ogloszen ma napisane tylko ze to jest kiera sline. A jak mozna poznac te ladunki? Widac to golym okiem? Czym sie roznia?
  6. Witam. Chcialbym sie dokladnie przygotowac do podmianki kierownicy z przedliftowej czteroramiennej na trzyramienna sline. Wiem ze trzeba miec redukcje na wieloklin i pokombinowac z kabelkami z poduszki i klaksona. Teraz mam takie pytanie: 1.Co z tasma kierownicy? Trzeba ja jakos przerabiac czy trzeba kupic pod nowa kiere? Chodzi mi o ten "kwadracik" ktory znajduje sie zaraz za kiera i jest on do niej przykrecany. Daje linka na ktorym jest to pokazane. Chodzi mi o ta czesc ktora jest podpisana "audi a4 b5". http://allegro.pl/audi-a4-b5-tasma-airbag-pod-kierownice-poduszki-i4989081928.html 2.Czy beda pasowac plastiki ktore znajduja sie zaraz za kiera (oslaniajace stacyjke)? Mam tez takie pytanie niezwiazane z podmianka: Cy mozna podlaczyc kierownice wielofunkcyjna do nieoryginalnego radia? Z góry dzieki za pomoc:)
  7. Nooo i jednak katalizator:) za turbinke bylem pewny bo zawsze biore od jednego kolesia i nigdy nie mialem problemu:) dzieki za pomoc. A tak pewni ze turbo....
  8. Ok to w tym tygodniu jak czas pozwoli to wywale kata i zrobie te logi.
  9. Katalizator jeszcze jest. Czyscilem map sensor i dalej to samo. A jest szczelny. A powiedz mi co to znacza te "logi"?
  10. Turbinka jest regenerowana oczywiscie... Nie wiem moze ja dam gdzies jeszcze do sprawdzenia do pewnosci bo juz nie wiem co mam robic.
  11. Witam. Wiem ze jest duzo postow na ten temat ale juz wszystko zrobilem co pisali i dalej urywa. Tzn: na 3 biegu przy obrotach 3 tys urwie (tak samo na 4 i 5), jak zgasze i zapale silnik to znowu jest ok do momenty 3 tys obr. Na kompie pokazuje cisnienie w rurze dolotowej (przeladowany). Podmienilem przeplywke, zaworki sterujace (bodajze N75 sie nazywaja) jeden przy rurze dolotowej a drugi na dole kolo turbiny, zaslepilem egr, wymienilem turbo, wszystkie mozliwe przewody podcisnienia. Dolot sprawdzony, nie kopci, nie gwizdze. Zaslepilem serwo bo myslalem ze vacum nie wyrabia ale dalej to samo. Slyszalem o jakims "pudelku" w kompie co idzie do niego podcisnienie. Zdjalem plastik z kompa i faktycznie idzie tam wezyk ktory laczy sie z rura dolotowa wlasnie zaraz kolo tego zaworka sterujacego. Slyszalem ze te "pudeleczko" jak sie zasyfi lub nie bedzie szczelne to tez bedzie uywac. Czy slyszal ktos o czyms takim i po co wogole to jest w tym kompie? Co jest przyczyna urywania? 1.9 TDI 110 AFN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...