Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomocy! Ciagle urywa moc.


Wisnia000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wiem ze jest duzo postow na ten temat ale juz wszystko zrobilem co pisali i dalej urywa. Tzn: na 3 biegu przy obrotach 3 tys urwie (tak samo na 4 i 5), jak zgasze i zapale silnik to znowu jest ok do momenty 3 tys obr. Na kompie pokazuje cisnienie w rurze dolotowej (przeladowany). Podmienilem przeplywke, zaworki sterujace (bodajze N75 sie nazywaja) jeden przy rurze dolotowej a drugi na dole kolo turbiny, zaslepilem egr, wymienilem turbo, wszystkie mozliwe przewody podcisnienia. Dolot sprawdzony, nie kopci, nie gwizdze. Zaslepilem serwo bo myslalem ze vacum nie wyrabia ale dalej to samo. Slyszalem o jakims "pudelku" w kompie co idzie do niego podcisnienie. Zdjalem plastik z kompa i faktycznie idzie tam wezyk ktory laczy sie z rura dolotowa wlasnie zaraz kolo tego zaworka sterujacego. Slyszalem ze te "pudeleczko" jak sie zasyfi lub nie bedzie szczelne to tez bedzie uywac. Czy slyszal ktos o czyms takim i po co wogole to jest w tym kompie? Co jest przyczyna urywania?

1.9 TDI 110 AFN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi i załóż temat w dziale z logami, tam chłopaki powiedzą Ci dlaczego auto wpada w tryb awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 90% geometria w turbo stoi w miejscu.


Tak ma dzialac ciegno z turbo, jesli jego ruch jest mniejszy badz ma trudnosci, bedzie tryb awaryjny i wtedy turbo trzeba wyczyscic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor pisal że wymienił turbo... ciekawe czy na używkę z zawaloną geo czy "nową"... znaczy się regenerowaną? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbinka jest regenerowana oczywiscie... Nie wiem moze ja dam gdzies jeszcze do sprawdzenia do pewnosci bo juz nie wiem co mam robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rób w ciemno.

Zrób logi, wrzuć do odpowiedniego działu.

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wyjmij ten wężyk który idzie do map sensora w ecu i go przedmuchaj z oleju a później zrób logi

Nie napisałeś czy masz katalizator jesli tak usuń ze srodka zostaw puszkę

Edytowane przez goldi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator jeszcze jest. Czyscilem map sensor i dalej to samo. A jest szczelny. A powiedz mi co to znacza te "logi"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj może w twojej okolicy są jakieś spoty czy zloty audi a4może ci ktoś pomorze zrobić logi i trzeba pozbyć sie tego katalizatora ze środka jak jest zapchany turbina nie ma dobrego przepływu spalin i zmienna geometria sie zawala sadzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99,9% turbo.Miałem taki przypadek w kilku TDI ;)

Możesz pisać, ale zamiast sprawdzic to , co mowilem, to juz kata wycinaja :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mu wyjdzie na dobre a jak zrobi logi będzie wiadomo więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo i jednak katalizator:) za turbinke bylem pewny bo zawsze biore od jednego kolesia i nigdy nie mialem problemu:) dzieki za pomoc. A tak pewni ze turbo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...