Wisnia000 0 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Witam. Wiem ze jest duzo postow na ten temat ale juz wszystko zrobilem co pisali i dalej urywa. Tzn: na 3 biegu przy obrotach 3 tys urwie (tak samo na 4 i 5), jak zgasze i zapale silnik to znowu jest ok do momenty 3 tys obr. Na kompie pokazuje cisnienie w rurze dolotowej (przeladowany). Podmienilem przeplywke, zaworki sterujace (bodajze N75 sie nazywaja) jeden przy rurze dolotowej a drugi na dole kolo turbiny, zaslepilem egr, wymienilem turbo, wszystkie mozliwe przewody podcisnienia. Dolot sprawdzony, nie kopci, nie gwizdze. Zaslepilem serwo bo myslalem ze vacum nie wyrabia ale dalej to samo. Slyszalem o jakims "pudelku" w kompie co idzie do niego podcisnienie. Zdjalem plastik z kompa i faktycznie idzie tam wezyk ktory laczy sie z rura dolotowa wlasnie zaraz kolo tego zaworka sterujacego. Slyszalem ze te "pudeleczko" jak sie zasyfi lub nie bedzie szczelne to tez bedzie uywac. Czy slyszal ktos o czyms takim i po co wogole to jest w tym kompie? Co jest przyczyna urywania? 1.9 TDI 110 AFN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zrób logi i załóż temat w dziale z logami, tam chłopaki powiedzą Ci dlaczego auto wpada w tryb awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Na 90% geometria w turbo stoi w miejscu. Tak ma dzialac ciegno z turbo, jesli jego ruch jest mniejszy badz ma trudnosci, bedzie tryb awaryjny i wtedy turbo trzeba wyczyscic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor pisal że wymienił turbo... ciekawe czy na używkę z zawaloną geo czy "nową"... znaczy się regenerowaną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisnia000 0 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Turbinka jest regenerowana oczywiscie... Nie wiem moze ja dam gdzies jeszcze do sprawdzenia do pewnosci bo juz nie wiem co mam robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nic nie rób w ciemno. Zrób logi, wrzuć do odpowiedniego działu. Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) I wyjmij ten wężyk który idzie do map sensora w ecu i go przedmuchaj z oleju a później zrób logi Nie napisałeś czy masz katalizator jesli tak usuń ze srodka zostaw puszkę Edytowane 18 Stycznia 2015 przez goldi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisnia000 0 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Katalizator jeszcze jest. Czyscilem map sensor i dalej to samo. A jest szczelny. A powiedz mi co to znacza te "logi"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix 0 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Poszukaj może w twojej okolicy są jakieś spoty czy zloty audi a4może ci ktoś pomorze zrobić logi i trzeba pozbyć sie tego katalizatora ze środka jak jest zapchany turbina nie ma dobrego przepływu spalin i zmienna geometria sie zawala sadzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisnia000 0 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Ok to w tym tygodniu jak czas pozwoli to wywale kata i zrobie te logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss SierraFan 3 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Na 99,9% turbo.Miałem taki przypadek w kilku TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Na 99,9% turbo.Miałem taki przypadek w kilku TDI Możesz pisać, ale zamiast sprawdzic to , co mowilem, to juz kata wycinaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 To mu wyjdzie na dobre a jak zrobi logi będzie wiadomo więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisnia000 0 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nooo i jednak katalizator:) za turbinke bylem pewny bo zawsze biore od jednego kolesia i nigdy nie mialem problemu:) dzieki za pomoc. A tak pewni ze turbo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się