jurus38
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O jurus38
Informacje
-
Imię
Jerry
-
Miasto
Debica
Auto
-
Model
A3 8P
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia jurus38
0
Reputacja
-
Tez to mam zasysa korek ze nie sposob go odkrecic masz moze rozwiazanie twojego problemu U mnie zasysa bardzo mocno i silnik szatkuje ,usunoles problem ktos pomogl ? tez ma problem mocno zasysa korek i silnik szatkuje ktos pomoze ?
-
Co da wymiana korkajak podcisnienie jest w silniku pod deklem
-
Tez mam podobnie nie rowne obroty i mocno zasysa korek . Znalazles przyczyne napisz prosze
-
Napisz prosze czy rozwiazales problem mam to samo mocno zasysa korek wlewu oleju
-
Zasysanie korka wlewu oleju w sposób uniemożliwiajacy go odkrecenie jak silnik pracuje, to tak mam byc ? jest Pan pewny ?silnik 2,0tfsi. Moze ktos pomoze? ,tylko prosze nie piszcie prosze ze odma
-
Witam. Prosze o sugestie w temacie podwyzszonych obrotów biegu jalowego tak do 1000 obr. Audi A3 silnik 2,0 140 km 2003. Obroty sporadycznie podwyzszone ostatnio czesciej, na zimnym i cieplym silniku Test na komputerze wykazal tylko wypalenie dwoch swiec zarowych . Pompowtryski, jeden zacinal sie juz od roku zazwyczaj do wzrostu temp 90 zanikało zacinanie ale nie bylo wplywu na wysokosc obrotów , a i komp nie wykazuje uszkodzenia pompowtrysku bo pewnie nie ma takiego programy . Tak przy okazji moze ktos zna sposob stwierdzenie ktory to pompowtrysk sie zacina ? oczywiscie bez demontazu wszystkich. Wracajac do obrotówJezdze na nie codzienie tak 7km ,brak filtra czastek ,zadnych informacji na desce rozdzielczej Płyn chlodniczy oczywiscie znika ale zbiorniczek czysty no i testy zastosowaniem odpowiednich srodkow chemicznych nie wykazały przenikania do silnika Glowica jak na dzis bez pekniec . Prosze o rzeczowe podpowiedzi osob przerabiajace podobny temat ,