Skocz do zawartości

Januszl0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Januszl0

Osiągnięcia Januszl0

0

Reputacja

  1. Jak wymusić VAGiem odczyt softu z płyty ktorą włożysz. Jak mam tego dokonać? opcja szukaj nie pomaga
  2. Witam ja mam pytanie jak się programuje silnik Audi A4 po 2004 roku po pierwsze jest tam 7 cyfr a z opisu ros-tech tam podają bity jak to poskładać do kupy tym bardziej że (1C) nie da się wpsiać Pozdrawiam
  3. A4 benzyna 2.4 bo to braciaka samochod, mój to jak w profilu
  4. mam podobne objawy z obrotami ale na vagu pokazuje mi : 17939 - Przestawianie faz wrozrządurz¹du: przerwa w obwodzie P1531 - 0sygnałuak sygnału / brak komunikacji przeczyścia mam zamiar przeczyscic przpustnice i zrobic adaptacje ale błędu jak ugryźćod ten błą nie mam pojecia nawet nie wiem gdzie ręce wsadzić CO mi proradzicie ??
  5. no i znaki sie zgadzają , dodatkowo zauważyłem że jak odkręce korek od oleju ta zasysa mi powietrze a przy głowicyjest zawór DV no i on mi wygląda na niesprawny zaglądałem do środka i tam jest guma która nierówno siedzi gdzieś na jakimś forum chyba czytałem że nie da się jej ustami przedmuchać a tu bez kłopotu mało tego z niego też powietrze uchdzi lub zasysa trudno sprawdzićale tochyba wina błędu ""17705 - Spadek ciśnienia pomiêdzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!) P1297 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona ""[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 19:51_________________________________________________tu troche poczytałęm na temat 17705 http://www.forum.a3-club.net/showthread.php?p=360158
  6. ale ciekawi mnie jak skasuje błędy to idzie równo
  7. mam nierówne obroty jak kasuje błędy to idzie równo, mam podejrzenia na HALLA moge podesłać logi ale jak na początek to nie wiem gdzie rece wsadzić może od paska rozrządu zacząć Adres 01: Silnik Numer seryjny sterownika: 8E0 909 518 AA Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT 0002 Kodowanie: 0011581 Kod serwisu: WSC 63351 6 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 17939 - Przestawianie faz wa³ka rozrz¹du: przerwa w obwodzie P1531 - 004 - Brak sygna³u / brak komunikacji 17705 - Spadek ciœnienia pomiêdzy Turbo a przepustnic¹ (sprawdŸ bloki pomiarowe!) P1297 - 001 - Górna wartoœæ skrajna przekroczona 16684 - Rozpoznano wypadanie zap³onów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 002 - Dolna wartoœæ skrajna przekroczona 16685 - Cylinder 1: rozpoznane wypadanie zap³onów P0301 - 002 - Dolna wartoœæ skrajna przekroczona 16687 - Cylinder 3: rozpoznane wypadanie zap³onów P0303 - 002 - Dolna wartoœæ skrajna przekroczona 16688 - Cylinder 4: rozpoznane wypadanie zap³onów P0304 - 002 - Dolna wartoœæ skrajna przekroczona a to z vaga mi wyleciało. Może ktoś miał coś podobnego a w piątek mam zrobić 2000 km co robić?
  8. z wallingford to troche daleko a z szukaniem to troche kiepsko idzie mozna nawet sprawdzic wpisac laser, czyszczenie soczewki,czyszczenie lasera[br]Dopisany: 28 Marzec 2009, 20:37_________________________________________________doszukalem sie jak wyczyscic wyczyscilem ale cd czyta i to nawet brudne a map ani huhu troche vagiem mieszalem i zastanawiam sie czy tam cos moglem namieszac
  9. a co jezeli rns czyta CD a nie czyta mapy mam orginal
  10. Witam ponownie wszystkich Rezam Rns-e by uruchomić kierownice noo i tu poległem z kretesem może macie jakieś informacje jak uruchomić kierownice, chodzi mi wszystko razem z wyświetlaczem a navi ciągle podaje błędy w połączeniu z kierownicą (chyba że jestbrak sterowanie kierownicą) . Mam Audi a6 19 TDI 2000r. ewentualnie gdzie o tym poczytać kolega Boberk mnie tu skierował no po przeczytaniu mam troche obaw Muli kierownice mam w standardzie a numer z vaga 4B0 907 487 no żadnej literki na końcu [br]Dopisany: 31 Październik 2008, 17:56_________________________________________________a i mam jeszcze jeden problem jak wchodzę vagiem na kierownice nie mogę jej kodować tz. przycisk od kodowania jest nieaktywny
  11. Witam wszystkich miłośników Audi różnego kalibru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...