Skocz do zawartości

jankes82

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jankes82

Osiągnięcia jankes82

0

Reputacja

  1. Tez myślę, że to będzie termostat. Miałem tak samo,na kanale 49 i na liczniku pokazywało max. 75 stopni po wymianie na klimatroniku jest 92-93
  2. ja tu widze potwierdzenie tego co napisałem 3 mies to 90 dni, więc mają furtke na ominięcie 30 dniowego terminu[br]Dopisany: 17 Marzec 2010, 16:26_________________________________________________sorry nie doczytałem końca tłustym drukiem. mówimy o kwocie bezspornej więc masz rację. Znaczy, że wykorzystali moją niewiedzę
  3. w wyjątkowych okolicznościach mają do 3 mies. a brak notatki jest dla nich taka okolicznością. Ja czekałem prawie 2 mies zanim warsztat się wziął za robotę bo ubezpieczalnia zwlekała z odszkodowaniem tłumacząc że cały czas nie otrzymali notatki( a jest ona potwierdzeniem winy ich ubezpieczonego) Siedząc w radiowozie też mi powiedzieli że notatka to sprawa ubezpieczalni. Nauczony doświadczeniem radzę jednak samemu dostarczyć notatkę i pozbawić ich możliwości zwlekania pod pretekstem oczekiwania na notatkę.
  4. Myślę, że tu nie chodzi o to że napęd nie daje rady tylko o to właśnie, że można coś zgubić. U mnie przy zawiasie 1BE trzeba uważać gdzie się wjeżdża. Wracając do tematu też uważam że będzie ciężko cokolwiek udowodnić, to coś jak z dziurą w jezdni i zniszczonym zawieszeniem zdjęcia i policja wtedy można powalczyć ale jak masz czas i nerwy to próbuj.
  5. Zawór jest chyba gdzieś w okolicach filtra powietrza a dzwięk najwyraźniej słychać w okolicach chłodnicy
  6. Witam. Od wczoraj słyszę dziwne cykanie( coś jak chodzący głośno i szybko zegarek) spod maski. Mam auto od 1.5 roku i po raz pierwszy pojawił się taki dźwięk. Dźwięk raczej nie pochodzi z silnika, najlepiej słyszalny jest w okolicach wentyltora. Filmik specjalnie nagrałem z zamknięta maską inaczej dźwięk jest zagłuszany przez pracę silnika. Jeśli ktoś miał podobne doświadczenia bądź dysponuje jakąś wiedzą mogącą pomóc byłby bardzo wdzięczny. http://jankes82.wrzuta.pl/film/1adT1eynzgV/dziwny_dzwiek_spod_maski_a4
  7. Na zimę mam 195/65R15 i nie ma problemu( też mam zawias 1BE) Ten zapas to nie jest typowy rozmiar.
  8. W przeciwieństwie do Ciebie dzięki takim jak BUBA to forum istnieje. 200zł to nie majątek ale wydane gdy można to zrobić samemu to 200zł wyrzucone w błoto( za te pieniądze masz olej + filtr). Masz 15 letnie auto( z czasem nie będzie coraz młodsze) jak ze wszystkim będziesz jeździł do aso to powodzenia. Jeśli jesteś kompletnym laikiem w mechanice i się boisz sam grzebnąć to Twoja sprawa ale nie twierdź że ci co starają się wiele rzeczy robić we własnym zakresie powinni jeździć maluchami.
  9. Myślę że kontrolki i adaptacja to dwie inne rzeczy ( świadczy o tym sam fakt, że kontrolki się świecą kilka sekund a przepustnica się adaptuje kilkadziesiąt) Jak wszystko jest w porządku to nie powinno mieć znaczenia czy poczekasz aż się zaadaptuje czy nie. Jeśli jednak coś jest nie tak wówczas warto poczekać ( miałem taką sytuację po odłączeniu akumulatora)
  10. Że tak powiem, czapki z głów Ciekawy pomysł z tym silnikiem i ze zostawieniem znaczków. Fotele sie fajnie prezentują, ktoś już pytał,jaki był kosz ich obicia? A z tymi końcówkami wydechu to faktycznie jest pierwsza rzecz, która się rzuca w oczy. P.S. Odnośnie tej kierownicy, mam taką samą i to chyba nie jest od S4 (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ja mam we wlepce jako opcję trójramienna skórzana kierownica)
  11. Wiem,ale potocznie mówi się rondo Sobieskiego i tak samo można sobie i innym takim manewrem niezłe kuku zrobić. Ważne, że na przyszłość będzie już wiedział.
  12. Dobrze, że kolega suhy nie jest z pomorskiego Może taki jest efekt wciskania kursantom suchej teorii.
  13. właśnie miałem to samo. Skrzypiało jak jasna cholera przy skręcaniu i na wybojach. Wachacz dolny przedni główka . Na razie wstrzyknąłem oliwy do maszyn precyzyjnych( sporo jakieś 4cm aż ciśnienie wywaliło nadmiar, trzeba duzo bo w odróżnieniu do dolnego tylnego główka jest u góry i smar musi tam dotrzec, mała ilość nie pomogła) i nastała błoga cisza. Wkońcu pewnie wymienię ale aż szkoda nic nie puka,zero luzów.[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2009, 20:41_________________________________________________
  14. Ja w swoim wymieniłem bez odkręcania baku. Filtr jest trzymany jedynie przez plastikową obejmę przymocowaną do baku, nie dałem rady dojść do śróby by ją popuścić więc przeciąłem obejmę i wysunąłem filtr( póżniej załapałem dwiema opaskami samozaciskowymi i dobrze trzyma). Mało profesjonalne ale jak już się wziąłem za robotę to musiałem skończyć tak czy innaczej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...