Skocz do zawartości

thenatoorat

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O thenatoorat

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Żyrardów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia thenatoorat

0

Reputacja

  1. Witam. W zwiazku z tym, ze w okolicy nie znam dobrego mechanika od turbosprezarek chcialem zapytac czy sztanga przy mieszku powinna sie ruszac? Z jednej strony czytalem ze powinna poruszac sie w zakresie ok 1.5cm z drugiej strony gdzies na forum vw pasata przeczytalem post, ze w silnikach 1.9 90km nie ma zmiennej geometrii wiec sztanga sie nie rusza (a jesli sie nie rusza to po cholere tam jest? ). Czy ktos ma jakies info na ten temat? Pozdrawiam )
  2. Do termostatu dołączone były różne uszczelki i wybrałem z nich taką o wymiarach 50x4... Odrazu po kupnie miałem wymianę termostatu u zaprzyjaźnionego mechanika i coś mi się kojarzy, że wtedy też był jakiś problem z uszczelnieniem więc coś zaklejał silikonem.
  3. Witam, przed chwilą skończyłem wymianę termostatu jednak po skończeniu roboty pojawił się delikatny wyciek (pocenie) na króćcu połączeniowym. Przed wymianą nic takiego się nie działo, jednak to moja pierwsza wymiana termostatu i nie mam pewności czy wszystko dobrze złożyłem. Sugerowałem się tym schematem: <br /><br /> czyli króciec, oring, termostat i to potem do silnika wszystko (już bez żadnego uszczelnienia). Czy źle to wszystko zmontowałem czy może zepsułem po drodze coś extra ;]? Pozdrawiam
  4. witam. od 2-3 tygodni borykam się z dziwnym problem. 1. zgrzytanie przy wrzucaniu 5-tki (za każdym razem) 2. drugi problem jest dość nietypowy. otóż czasem po ruszeniu z 1-ki nie można wrzucić na 'luz'. jedynym sposobem jaki narazie zdążyłem wymyślić jest lekkie ruszanie przy wciśniętym hamulcu... samochód poszarpie, pobuja, ale potem można wrzucić 'luz' problem leży prawie na 100% w skrzyni biegów. jednak tutaj zaczynają narastać problemy... rozbieranie i naprawa skrzyni biegów to mało przyjemna sprawa. znajomy mechanik doradził mi, żeby kupić używaną skrzynie biegów od a4. auta maja mało awaryjne skrzynie biegów, więc i ceny nie są wygórowane. co byście doradzili? grzebanie w skrzyni z nadzieją, że usterke uda się latwo naprawic? czy kupowanie uzywanej skrzyni biegow z nadzieja, ze trafimy na przyzwoity model?
  5. odświeżam temat, ponieważ problem dalej pozostał nierozwiązany, ale w 'śledztwie' odkryłem parę wskazówek, które może coś wam podpowiedzą. otóż problem pozostał bez zmian: samochód po rozgrzaniu odpala automatycznie dodając sobie więcej obrotów (około 2.5k), a następnie zapala się kontrolka świec żarowych, a silnik traci moc (tryb awaryjny) co odkryłem ciekawego? samochód gdy jest zimny pali bez problemu. cała sytuacja ma miejsce gdy samochód jest rozgrzany (około 5 minut jazdy wystarczy). jednak gdy odpalam rozgrzany samochód, to wyjeżdżam nim na droge w trybie awaryjnym, rozpędzam się troszkę, gaszę silnik i zapalam go z biegu (a nie z rozrusznika ). w efekcie nie wyświetla mi się kontolka świec żarowych, a auto zachowuje się poprawnie. a co na to wszystko vag? vag pokazał błąd o mechanicznej usterce zaworu odcinającego paliwo. czy zawór może mieć coś wspólnego z tą całą sytuacją? czy mechaniczna usterka zaworu ma jakiś związek z nastawnikiem pompy? co należy przedsięwziąć? wyjąć zawór i go wyczyścić? i czy dysponuje ktoś fotką zaworu odcinającego paliwo, abym mógł zobaczyć czy nie widać żadnej usterki? edit: co d fotki, to chodzi mi dokładnie o sprężynkę którą znalazłem wewnątrz zaworka, jest ona luzem, a mam przeczucie, że powinna być ona tam jakoś zamocowana[br]Dopisany: 24 Lipiec 2008, 15:01 _________________________________________________problem uważam za rozwiązany. do końca nie wiem co przyczyniło się do naprawy, ale doległość zniknęła po wyczyszczeniu zaworu odcięcie paliwa N109 oraz wyczyszczeniu kabelka który jest do niego podłączony.
  6. z tym trybem awaryjnym to raczej informacja wyciagnieta z ksiazki od audi a4, osobiscie nie odczuwalny jest jakis diametralny spadek mocy pozdrawiam .
  7. otoż w ostatnim miesiący podczas jazdy, pojawia się pewien problem. podczas rozruchu czasem silnik chwilowo (dosłownie na sekunde) osiąga 2.5-3 tysiace obrotow, a potem wraca do normalnych obrotów. 20 sekund po uruchomieniu silnika zaczyna mrygac kontrolka swiec zarowych. z obserwacji: nie za kazdym razem samochod uruchamia się z tymi objawami i nie wiem jakie okolicznosci wywoluja to zdarzenie. uwazam to za sytuacje losową. kontrolka swiec zarowych gdy zapala sie w czasie jazdy informuje o bledach w pracy silnika i automatycznie przelacza go w tryb awaryjny. jakiekolwiek sugestie? czy nie ma innej drogi rozwiazania problemu, tylko warsztat? pozdrawiam .
  8. witam wszystkich kierowców. a4-klub odkryłem przy wymianie wahaczy . jako wlasciciel sprawiajacego problemu modelu, chetnie skorzystam z waszych cennych porad pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...