
bimmer
Pasjonat-
Postów
79 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bimmer

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jk w temacie..zaczęło się od niemożliwości otworzenia tylnej klapy po rozebraniu i sprawdzeniu mikrostyku klamki okazuje się, że jest on ok., wymiana blaszki w silniczku siłownika tez nie pomogła..po jakimś czasie, a dokładniej po umyciu auta pokazuje się nowy problem FIS nie widzi otwartych drzwi zarówno przednich jak i tylnych prawej strony...pomimo, że przód na jakiś czas załącza i na FISIe widać to tył jest zepsuty na dobre...do tego dochodzi kolejny problem...po podstawieniu do mechanika auto nie zapala, świeca się zegary,wskaźniki poziomu paliwa i temperatury wskazują jak przy przekręconym zapłonie,pomimo tego,że klucze są wyjętę, a auto zgaszone..odpięcie akumulatora w tej kwestii pomogło auto zapaliło,ale problem klapy i drzwi pozostał...Jeżeli ktoś może pomóc będę wdzięczny...
-
tak się tez domyślam,zamierzam wyregulować instalkę od tego filtra,jeżeli nie pomoże wsadzam zwykły filtr papierowy i po sprawie.
-
Pytanie jak w tytule czy filtr k&n przy aucie z instalacja gazową będzie/może powodować zwiększone spalanie gazu..po założeniu filtra do 1.8 turbo quattro silnik amb 170 km spalanie wzrosło..czy przyczyna tego stanu rzeczy może być zwiększona dawka powietrza i tym samym rekompensowanie mieszanki większa dawką paliwa...Dodam, że po zainstalowaniu filtra zapalił się na krótko check,ale po jakimś czasie zgasł, ale instalacja nie była dostrajana po założeniu filtra..Proszę o podpowiedź.
-
Koledzy może mi doradzicie co robić? W moim autku jak nadejdą mrozy zapala się check engine...i jak do tej pory to zawsze z powodu mieszanki...Po jakimś czasie check wygasza się sam. Czy ktoś jest w stanie podpowiedziecieć mi corobić? Czy jeździć z taka przypadłością czy ustawiać do tej pory aż będzie dobrze? Kumplowi w toyocie robiło się to samo,ale po wgraniu map na nowo jest dobrze....???? [mod]Kolejny wątek bez prefixa odrazu poleci do kosza[/mod]
-
[ALL B5] Jakie spalanie gazu w quattro? Wszystkie silniki.
bimmer odpowiedział(a) na CrazyMax temat w Audi A4 B5
mi jara miedzy 14-15 lato jesień,a zimą do 17...z tymże zimą zawsze zapala mi się check i po paru dniach jazdy gaśnie...przy okazji może ktoś wie więcej na ten temat..wywala check'a z uwagi na mieszankę...muszę chyba podjechać do gazownika.Czy wystarczy ustawić mieszankę czy np. wgrywać mapy na nowo? A propos spalania to nie wierzę kłamczuchom i pseudo znawcom, ze quattro pali mniej więcej to samo co napęd na jedną oś...głupota do granic...chla więcej i wszystko w temacie..to jest napęd i opory...chyba, że ktoś ma tylko quattro na atrapie...pozdrawiam... [br]Dopisany: 21 Grudzień 2010, 12:38_________________________________________________spalanie oczywiście tylko wmieście trasy nie biorę pod uwagę...robię więcej miasta jak trasy... -
Do nobile...tak klime moge wlaczyc i dmucha zimnym...ale jjak wlacze grzanie to od razu piecze....
-
Panowie mam problem z powodu zbytniego grzania nawiewu w mojej audi...A mianowicie chodzi o to, ze nawet jak nastawię nawiew na 18 stopni to wali goracym jak przy 25...i nic nie moge z tym zrobic jest lekka lipa,bo jesienia w aucie robi sie sauna i jest zbyt goraco....Kiedys pisalem na forum i ktos wspomnial o opcji ustawienia otwarcia klap w kompie...Czy ktos orientuje sie gdzie i jak tego szukac? Prosze o powazne odpowiedzi...
-
Zakładaj i sie nie zastanawiaj...masz prosty motor,dobry do gazu ja jeżdżę na gazie w uturbionym silniku i jest puki co ok. Także wcale bym sie nie zastanawiał tylko wkładał....Każde tankowanie odczuwasz w kieszeni i to jest fajne a czy się będzie zwracał rok czy dwa to tylko czcze gadanie....Każdy liczy wylicza i nic z tego nie wychodzi..zainwestuj i potem licz,ale wierz mi, że nie będziesz tego robił..po prostu będziesz jeździł...pozdrawiam.
-
Czy ktos może sie orientuje co mogłoby być przyczyna brzęczenia tłumika końcowego (jednego z dwóch)....z tego co sie orientowałem to po jakims czasie problem ustaję...może z uwagi na tempoereturę jakiej tłumik dostaje po jakims czasie? Mieliście z tm jakieś doświadczenie? Prosiłbym o pomoc. We własnym zakresie będę próbował jeszcze dojść co to może być,ale każda ułatwiająca życie podpowiedź mile widziana..dzieki
-
Wiem, ze watek był niejednokrotnie poruszany,ale nie znalazłem odpowiedzi, czy czerwony płyn mobil atf 320 nadaje sie na dolewkę do audiczi gdzie powinien byc zastosowany mineralny G 002? Wcisnieto mi ten plyn twierdzac ze jest dobry, ale przed dolaniem zastanowił mnie kolor..no i zacząłem dochodzić..Proszę o odpowiedź...
-
ok jak zmienię olej to napiszę czy coś drgnęło w kierunku polepszenia. [br]Dopisany: 07 Grudzień 2009, 09:11_________________________________________________A propos możecie doradzić jaki olej? Planuje kupic castrol gl4/gl5 chyba TAf-x jak sie nie mylę...Ile go może wchodzic?
-
dzieki tak myslałem,że trzeba zacząć od oleju
-
Nie wiem czemu,ale zawsze na zimnym silniku ciężko mi wchodzi jedynka...Kiedys podobna sytuacje miałem w starej B# i była to wina oleju,czy tutaj może byc podobnie? NIc nie zgrzyta nie skrzypi...po prostu ciężko sie wkłada jedynke...proszę o odpowiedź co to może być...
-
szczerze to jezdżę po mieście i to krótkie odcinki,ale muszę zwrócić uwagę na trasie czy będzie non stop grzało czy po dogrzaniu wnetrza ustąpi...Ale dobrze, że podpowiadasz,bo bym kombionował od tyłu a jednak puki co łatwiej poobserwoać...nara
-
No właśnie wczoraj dzwoniłem do mechaniora,ale on nigdy tego nie robił i dalej problem pozostaje nierozwiązany...Kontynuujemy wątek dalej może coś się jednak da zrobić... Może jednak VAG tylko co dalej?