Skocz do zawartości

ochkarol81

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ochkarol81

Osiągnięcia ochkarol81

0

Reputacja

  1. Ten filtr UFI to wlasnie ori....Takie zapodaja w aso ...jest juz zalozony i niech sie sprawdza...:)Ale nastepnym razem mann..."_"_:) pzdr
  2. Witka....kupilem dzis zestaw filtrow do auta z audi i qrde wszystko innych firm....ale najbardziej zaskoczylem sie filtrem paliwa firmy ufi.....jest normalnie logo audi numer vag 057127435D i napisane made in china....czy oplaca sie dawac za ten filtr tyle kasy??czy oddac go i kupic manna o polowe tanszego????bo co to za roznica w nich w sumie??? W ogole manna bardzo chwala ludzie,wiec moze wszystko manna kupowac i bedzie git??bo jak maja tak dawac rozne firmy w tym audi to nie bardzo mi lezy:) pzdr
  3. A ja wrócę do tematu i przytakne tylko tym co tankują na shell...nie wiem czy są jakies różnice między orlenem a shellem ,ale raz zatankowałem na esso w belgi zwykly on (jeszcze mialem afn)...jak mi sie skonczylo to zalałem na shell po drodze.....i róznica była bardzo duża z + na shella...naprawdę!!ALe to europa zachodnia nie wiem jak w Polsce:)
  4. Siema maniaki Audi!!!Wiecie co wam powiem...że podziwiam czasami te posty i sam jestem w sumie laikiem w tych sprawach ale nie mogę uwierzyć......jak czasami wypowiadają się ludzie którzy chyba nie mają pojęcia o temacie a próbują albo dodać sobie liczbę postów albo się komuś nudzi......cytuję "5 tys obrotów nic nie zaszkodzi"....ja pierdykam kto wali silnikiem tdi pod 5 tys obrotów?????Bo ja napewno nie i Ci co wiedzą że to nic nie da a może zaszkodzić (np.mojemu kumplowi poszły uszczelki pod głowicą ... )nie jezdzą przy takich obratach...dlatego one sa chyba na czerwono.....To po primo....a następna rzecz to jest taka że w końcu każdy z nas kupuje to 110,130,150,180 itd koniczków zeby z nich korzystać więc przestańcie walic teksty typu...."raz dziennie trzeba turbince przygazować....zeby syfu nie było" :polew: :tongue4: Ciekawe kto jezdzi jednymi z najlepszych silników w tdi i nie wciska w pedał gazu ....bo to aż kusi!! Oczyscie bez obrazy chłopaki....ale wypowiadajcie się proszę z sensem na dane tematy,bo wchodzi człowiek który chce uzyskać pomocy i czytając takie posty miesza mu się w głowie....sam tak mam jak czytam niektóre tematy.....co drugi post to riposta i fight na temat kto jak i dlaczego...... Pozdrawiam oczywiście wszystkich a w szczególności tych co mają wózki Audi...ahahahahaah :good: :)
  5. "Nie wlewalbym 5.5l, bo w tym silniku powinno sie lac 5.3l, a i tak nigdy wszystkiego nie spuscisz." Mądrze powiedziane:):)W takim razie walne na poczatek 5 l i zobaczymy co bedzie...jak bedzie trzeba to doleje:) Dzieki wielkie chlopaki!!!!!
  6. Witka pro maniaki Audi:):)Mam pytanko tylko co do tego ile oleju potrzebuje ten przecudny silniczek 2.5 v6??:)Zakupiłem już 2 x 5 litrów Motula 8100 i będę go niedlugo traktował Motul cleanerem i nową oliwą...z tym że próbowałem się doczytać ile wlać i coś nie mogłem znależć...Czy tam wchodzi 4.5 litra czy 5.5 litra?????
  7. Witka ....czytałem pare godzin te wszystkie info na temat olejów........Chciałem się tylko upewnić czy kolejnośc działań przy moim audi bedzie ok...bo mi juz sie w oczach mgli od tego wszystkiego.. Audi a4 2.5 tdi v6 2000 ok ..przebieg 210 tys...nie wiem co było lane....więc po kolei: 1.Srodek czyszczacy np.MOTUL ENGINE CLEAN na goracm oleju 15 minut na jałowym i spuszczonko... 2.Zalac olej full syntetic np...motul 5w40 lub 5w30 z normami 505.00 choc ten w40 bedzie lepszy.... 3.sprawdzać co jakis czas czy nie ma zadnych rozszczelnien itd.... I teraz tak...skoro nie wiem czy byl wczesniej polsyntetyk czy full to ten srodek jest konieczny czy moge od razu wlewac syntetyka????Czy można przeczyscic tak czy siak??I czy sie komus kiedys zdazyło że się rozszczelnił silnik po zmianie z pół na fullsyntetyc?? Dzieki za podpowiedzi i pzdr
  8. Dzieki chlopaki:):)Szukałem trochę ,ale nie ma za wiele zdjec ze srebrnym sedanem....mimo wszystko rzeczywiscie albo calosc albo w ogóle nie przyciemniam.....ale jak calosc to tylko troszke ,bo jak za ciemno to zbyt szpanersko dla mnie:):)Pozdrawiam!!!
  9. Pietrek ja bym zaczął od tego że musisz mieć przy sobie vaga lub co kolwiek ze sprzetu zeby kasować blędy....Po każdej próbie przelozenia n75 czy innych rzeczy jak włącza Ci się notloauf to musisz kasowac błąd....Musisz być cierpliwy:):)Wszysko ma swoja przyczyne tylko szukac po kolei i kasuj błędy rob logi..,a jak już nic nie bedzie pomagało no to trzeba bedzie to turbo sprawdzić...Ja sie bawilem tydzien czasu z moim afn jak go mialemi i w koncu turbo do czyszczenia bylo...wiec spokojnie a dojdziesz co sie dzieje... Pozdrawiam i zycze wytrwalosci:)
  10. Cześć...mam prosbe..moglby mi ktos wyslac fotki swojej b5 z przyciemnionymi tylnymi szybami....chcialbym zobaczyc jak to wyglada:):)Zalozyl bym sobie ale nie wiem jaki odcien wybrac i czy to ladnie pasuje........... :gwizdanie: moj mail [email protected] dzieki!! pzdr
  11. Witam was...tym razem z malym problemem:)Ostatnio przeslalem logi i wszystko bylo ok....dzis zaskoczyl mnie notlauf.......i jest przeladoanie turbiny......:)Nic wielkiego w koncu wszystko ma swoja przyczyne ,ale od czego zaczac szukanie.....czyzby turbo do czyszczenia?????:) :rolleyes:czy mi sie wydaje ze n75 niedomaga?:)I wrzucam 2 x grupe 011 bo 2 x inaczej pokazywało........ Group A: '011 Group B: Engine speed Spec, intake press, Actual intake press N75 duty cycle TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0,01 1485 1213,8 1254,6 76,9 0,4 1508 1213,8 1264,8 76,1 0,8 1554 1917,6 1305,6 85,2 1,18 1670 1927,8 1417,8 84,8 1,58 1786 1948,2 1560,6 70,6 1,97 1902 1968,6 1713,6 60 2,37 2018 1989 1887 49,3 2,77 2134 1999,2 2040 45,4 3,17 2274 2009,4 2172,6 39,1 3,57 2413 2019,6 2203,2 41,4 3,95 2529 2029,8 2101,2 40,2 4,35 2645 2029,8 2091 35,9 4,77 2784 2040 2142 35,5 5,17 2923 2050,2 2213,4 28,8 5,57 3039 2060,4 2284,8 18,1 5,95 3178 2080,8 2346 9,9 6,35 3294 2091 2386,8 9,9 6,75 3410 2111,4 2407,2 9,9 7,15 3503 2121,6 2427,6 9,9 7,55 3619 2121,6 2437,8 9,9 7,93 3735 2121,6 2448 9,9 8,33 3874 2121,6 2458,2 9,9 8,73 3921 2121,6 2478,6 9,9 9,13 4037 2121,6 2478,6 9,9 9,53 4106 2121,6 2488,8 15 9,92 4037 1693,2 2407,2 15 10,32 3967 1693,2 1948,2 15 Friday 29 May 2009 20:43:17 8D0 907 401 N 2,5l/4VTEDC 0000SG D65 Group A: '011 Group B: Engine speed Spec, intake press, Actual intake press N75 duty cycle TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0 1531 1917,6 1336,2 85,2 0,4 1601 1927,8 1448,4 84,8 0,8 1740 1938 1601,4 71,8 1,2 1833 1958,4 1764,6 58,8 1,6 1972 1978,8 1938 49,7 1,98 2088 1989 2080,8 43,4 2,38 2227 1999,2 2172,6 44,6 2,78 2366 2009,4 1948,2 53,3 3,18 2506 2019,6 1887 51,3 3,58 2622 2029,8 1917,6 54,1 3,98 2761 2040 1989 51,7 4,38 2900 2050,2 2070,6 47,3 4,78 3016 2060,4 2142 46,2 5,18 3155 2070,6 2203,2 41,8 5,58 3271 2091 2254,2 35,9 5,98 3387 2111,4 2284,8 28,4 6,38 3503 2121,6 2274,6 24,9 6,77 3596 2121,6 2274,6 17,8 7,17 3735 2121,6 2213,4 18,1 7,57 3828 2121,6 2172,6 17,4 7,97 3944 2121,6 2172,6 16,2 8,37 4037 2121,6 2172,6 13,8 8,75 4130 2121,6 2182,8 13 9,15 4153 1693,2 2193 44,6 9,55 4153 1693,2 1764,6 44,6 Group A: '008 Engine speed IQ driver IQ rpm(torque) IQ MAF(smoke) TIME 2800-3500 >41 37-40 >41 MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0 1415 0 38,6 26,7 0,4 1392 0 38,6 26,7 0,8 1438 58 38,9 26,7 1,2 1485 57,7 38,9 28,9 1,6 1554 57,1 38,9 34,2 1,98 1647 56,5 38,6 37,6 2,38 1763 55,8 38 40,5 2,78 1879 55,2 38 41,1 3,18 2018 54,6 38 42,4 3,58 2158 54 38,6 43,6 3,97 2297 53,3 38,6 44,2 4,37 2413 53 38,6 42 4,75 2552 52,4 38,9 41,7 5,15 2691 52,1 39,5 42,4 5,55 2807 51,5 40,2 43,3 5,95 2946 51,1 41,1 43,9 6,35 3086 50,5 41,1 44,2 6,73 3202 50,2 41,1 44,5 7,13 3341 49,9 41,1 44,9 7,53 3457 49,3 41,1 44,9 7,93 3573 48,9 40,8 45,2 8,33 3689 48,6 40,2 45,5 8,72 3596 0 40,5 44,2 9,12 3596 0 40,5 39,8 9,52 3434 0 41,1 35,8 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75% MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0,01 1624 643,7 588,8 95,5 0,4 1740 859,6 616,2 95,5 0,8 1856 859,6 686,9 95,5 1,18 1972 859,6 745,8 95,5 1,58 2111 867,4 796,8 95,5 1,97 2227 879,2 753,6 95,5 2,37 2366 879,2 690,8 95,5 2,77 2506 879,2 690,8 95,5 3,17 2645 879,2 726,1 95,5 3,57 2784 879,2 765,4 95,5 3,95 2900 879,2 828,2 95,5 4,35 3039 879,2 863,5 95,5 4,75 3155 879,2 883,1 95,5 5,15 3294 879,2 906,7 95,5 5,55 3410 879,2 891 95,5 5,93 3526 879,2 851,7 95,5 6,33 3642 879,2 851,7 95,5 6,72 3758 879,2 840 95,5 7,12 3874 879,2 847,8 95,5 7,52 3990 879,2 859,6 95,5 7,92 3944 879,2 722,2 95,5
  12. A tak przy okazjii słuchajcie...ile mniej wiecej wymiana zajmie czasu mechanikowi ??i czy będzie to miało jakieś znaczenie czy wymieni się podczas wymiany rozrządu ,czy można to zrobić osobno bez problemów???Bo jak szybciej podczas rozrządu to może warto sie pokusić i śmignąc to za jednym zamachem,ale z drugiej strony wymiana całego rozrządu + paski alternatora ,rlki itd..zajmie pare ladnych godzinek,no to moze odme przełożyc?:) :gwizdanie:
  13. Witam:):)Dzieki za podpowiedzi:):)Sprawa jest taka że ja kupuje części a mój kuzyn mechanik je wymienia:)Mam już wszystko tyle że z paskiem 059109243B i się przestraszyłem że muszę mieć A...no ale skoro wycofany z produkcjii no to chyba dobrze kupiłem bo mam z literką B:) Ale jak by ktoś jeszcze mógł potwierdzić to będę wdzięczny....Czyli zakładam pasek B zamiast A i jest gitara tak?:)A nie ma żadnej różnicy że tam jest 2 mm mniej szerokosci???Moze to glupie pytanie ale sie nie znam:) Pozdrawiam Temat można zamknąć...dla tych ktorzy będą mieli jeszcze jakieś wątpliwośći ....zostało potwierdzone przez Audi że pasek A wycofano z produkcji i teraz jest to 059109244B!!! Dzięki za wszelką pomoc i Pozdrawiam!!
  14. Witka ....wybaczcie z góry że się wrzucam ale jestem w trakcie kupowania rozrządu do 2.5 tdi 2000r...Kod silnika AFB...No i mamy mały problem....są 2 paski 059109119A oraz 059109119B....czy one się czymś różnią??bo czasami piszą że B pasuje do AFB i już zgłupiałem.....w faq jest podany komplet rozrządu 059109119 ale bez literek...wiec czym się kierować?? Z tego co wyczytałem to A jest do 11.2000 roku a B juz od budy b6....różnica w tych paskach to 2 mm szerokości i tyle,bo zębów mają tyle samo....więc co bedzie jak się założy pasek B zamiast A? :gwizdanie: z góry dzieki!!
  15. dzieki za podpowiedzi:):)W taki razie kupie wszystko.....a jezeli ta odme od b6 to ona bedzie pasowac do mojej b5 2000r??i jezeli tak to masz moze numery czesci ktore musze kupic razem z ta odmą??Bardzo bym prosił.... :> Dzieki wielkie i pozdrawiam P.s a w ogole to wielu ludzi nawet nie ma pojecia o wymianie tej odmy...nawet niekorzy mechanicy twierdza ze rzadko kto to wymienia.....w takimrazie to mit czy prawda ze ja trzeba wymieniac tak czesto?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...