Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[2.5 V6 TDI] Gdzie tankujecie?


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie do posiadaczy wszystkich V6 TDI zasilanych nieszczesnymi pompami VP44.

Gdzie tankujecie? Od jak dawna? Czy nie macie problemow z autem (konkretnie z VP) ?

Przez ostatnie pare miesiecy tankowalem BP Ultimate'a i teraz wiem, ze to byl blad...

Nie dosc, ze auto palilo 1-1,5l wiecej to podobno jakosc paliwa drastycznie spadla.

Teraz jezdze od 2 tygodni ponownie na EkoDieslu z Orlenu i poki co same korzysci w postaci nizszego spalania.

Jestem jednak ciekaw, czy nie wypadaloby stosowac jakichs dodatkow do paliwa pod katem zywotnosci VP44...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tankuje na Shell'u od początku jak kupilem auto czyli sierpień 2007, ale chyba przeniose sie na Orlen bo duzo ludzi chwali to paliwko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze jeszcze o informacje, czy tankujecie zwykle ON, czy z dodatkami (BP Ultimate, V-Power, Verva itd.). :cwaniak1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze jeszcze o informacje

Alez prosze bardzo :naughty: Z reguły tankuje zwykłego diesla jednak raz na 2-3 tankowania zalewam V-Power.

Ps. Flyer podpis masz pierwsza klasa :kox::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na początku też jeździłem na BP Ultimate. Jednak raz zalałem Verve na stacji orlanu i to był strzał w 10-tke - auto o wiele lepiej zapala, mniej dymi i spala gdzieś 0,7l mniej niż ultimate, ale w przyspieszaniu nie odczułem jakiejś większej różnicy. Od tego czasu tylko to leję.

Teraz zatankowałem na próbę zwykły ON na Statoil (opisany jako do -32 stopni) i też jest gorzej niż na vervie, więc raczej już tego ON nie wleje.

adikrakow, jak Ci sie udało nalać tego bezsiarkowego ON ? Ja też chciałem go nalać, ale końcówka pistoletu była na tyle duża, że nie mogłem w ogole jej włożyć w otwór wlewowy. Jakieś zabezpieczenie czy jak ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalej cos orlenowskiego i porownaj spalanie... powinno byc mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adikrakow, jak Ci sie udało nalać tego bezsiarkowego ON ? Ja też chciałem go nalać, ale końcówka pistoletu była na tyle duża, że nie mogłem w ogole jej włożyć w otwór wlewowy. Jakieś zabezpieczenie czy jak ? :)

Bo to dystrybutor dla TIR-ów był zapewne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luuuudzie, czytajcie tematy!

Czy prosilem o informacje od osob z innymi silnikami niz 2.5TDI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tankuje tylko BP ultimate i nie dam sobie nic powiedziec na to paliwo (tym bardziej ze zawsze tankuje na jednej stacji). Zatankowalem 2 razy Verve i dla mnie na Ultimate duzo lepiej jezdzi (przynajmniej w moim miescie), mysle ze to nie chodzi tu co tankujemy a gdzie tankujemy. Jesli ktos na paliwie nie oszukuje i nie kombinuje autko powinno latac dobrze. Raz zatankowalem w Bytomiu na BP ultimate i myslalem ze auto sie zje..., po nastepnym tankowaniu wszystko wrocilo do normy. Tak wiec tankujmy na sprawdzonych przez siebie stacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojtusania, ale niestety BP Ultimate ma np. wieksza temp. spalania, katuje uszczelki, auto pali wiecej... i nie jest to tylko wynik moich obserwacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wallbash: to co tankowac, napewno nie verve :no: probowalem i lipa, eko diesel tez mi sie nie widzi wydaje mi sie ze jak cos jest eko to jest do bani, jedynym dobrym rozwiazaniem jest Diesel shell power racing - jedyne paliwo ktore przychodzi do polski zaplombowane z hamburga, reszta paliw pochodzi z jednej rozlewni, hurtowni paliw a pozniej na stacjach dodawany jest tylko uszlachetniacz. (Wiem bo znam kierownika na stacji .... , pracowal juz w kilku miejscach i zawsze to samo). Sami zwroccie uwage ze jedna cysterna zaopatruje orlena, bp, shella itp. Jak macie duzo czasu to wysledzcie cysterne w swoim miescie i sami sie przekonacie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znowu slyszalem, ze Shell importuje tylko V-Power Racing ale PB...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wallbash: to co tankowac, napewno nie verve :no: probowalem i lipa, eko diesel tez mi sie nie widzi wydaje mi sie ze jak cos jest eko to jest do bani, jedynym dobrym rozwiazaniem jest Diesel shell power racing - jedyne paliwo ktore przychodzi do polski zaplombowane z hamburga, reszta paliw pochodzi z jednej rozlewni, hurtowni paliw a pozniej na stacjach dodawany jest tylko uszlachetniacz. (Wiem bo znam kierownika na stacji .... , pracowal juz w kilku miejscach i zawsze to samo). Sami zwroccie uwage ze jedna cysterna zaopatruje orlena, bp, shella itp. Jak macie duzo czasu to wysledzcie cysterne w swoim miescie i sami sie przekonacie.

Nie mam znajomych na stacjach no i nie jestem ekspertem, ale też nigdy nie widziałem, żeby przy wlewaniu do zbiorników coś na stacji dolewali. Zresztą nie wiem jak to miałoby sie zmieszać dobrze z paliwem - w końcu zbiornik na stacji jest nieruchomy. Wiele razy widziałem na stacjach BP jak i Orlen cysterny zaopatrzenia i zawsze była zaopatrzone w logo bądź to BP bądź Orlenu, więc tu raczej nie można mówić o zaopatrywaniu jedną cysterną stacji kilku koncernów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...