Skocz do zawartości

szef_ff

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szef_ff

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    łodź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

243 wyświetleń profilu

Osiągnięcia szef_ff

0

Reputacja

  1. Witam Was gorąco ? Jestem nowym posiadaczem B6 ASN ? Super jest to forum bo znalazlem tutaj bardzo duzo odpowiedzi ? Pozdrawiam Arek
  2. Witam, po uporaniu sie ze sterownikiem ABS pojawil sie drugi problem. Z dnia na dzień auto zaczelo źle jeździć na benzynie... Obajw taki że bardzo trudno wkręcić silnik nawet na postoju do 2000 obr. Powyżej nagle silnik pracuje dobrze i póki nie zejde z obrotów poniżej 2000 to reaguje na gaz. Na wolnych obrotach pracuje bardzo źle, gasnie, nie pali na wszystkie cylindry, czuć niespalona benzynę z tlumika. Zatankowany do połowy zbiornika. Jak było mniej tez nie miało to wplywu. Na gazie problemu nie ma. Silnik pracuje bez zarzutu w calym zakresie obrotów. Co moglo sie zepsuć? Diagnostyka pokazuje bogata mieszanke na dwie sondy. Na gazie sondy pracują prawidłowo.
  3. Temat wiele razy powielany ale pogubilem sie troche w kolejności. Kupilem "świadomie" auto z niedzialajacym sterownikiem ABS Bosch 5.7. Kupilem druga pompe o tych samych numerach. Mam B6 3.0 ASN manual- druga pompa z automata. Próbowałem zalogować sie i zakodowac sterownik ABS. Niby login zatwierdzilo, kodowanie zatwierdziło. Błąd z diagnostyki zniknął o błednym kodowaniu ale... Mam szereg innych błędów: Czujnik skretu, czujnik obrotu osi pionowej, czujnik ciśnienia ukladu (290,22bar), czujnik dzwigni regulacyjnej, czujnik przyspieszenia Rozumiem ze powinienem skalibrowac czujnik skretu (pokazuje 0,0 stopnia) oraz zrobić procedure startowa dla ESP. W jakiej kolejności to sie robi? Jak zapisać kodowanie ponieważ co kilka podłączeń diagnostyki wywala mi ponownie błąd - Błędne kodowanie ABS. Niestety używam Delphie. Nie mam chwilowo dostepu do VCDSa.
  4. Wcześniej napisałem ze u mnie trzeba wymienic skrzynie (mechaniczne uszkodzenie). Pytanie dotyczyło jakie są predkości na 5 biegu. NIe pytałem o to jakie telefony mają dzieci, ale widze ze zapychanie tematu durnymi komentarzami jest powszechnie stosowane przez niektórych klubowiczów z "rangą".
  5. Nie mam dżipiesa. Łatwiej napisać na forum niż prosić sie kogoś zeby na 10 minut pożyczył urządzenie. Tak właśnie chciałem zrobić. Jest to prostsze i szybsze niż wyrzyganie 700 zł na wymianę skrzyni. To znaczy, że musze troche wolniej jeździć Dzięki
  6. Kupiłem auto z popsutym licznikiem i nie pokazuje prędkosći. Problem tkwi gdzieś głębiej... Jakie prędkości są na piątym biegu przy 1500 obr, 2000 obr, 2500 obr, 3000 obr, 4000 obr? Audi A4 B5 1.9 TDI 90KM
  7. Cześć wszystkim Paniom i Panom. Od niedawna mam fajną B5, która stała sie moim oczkiem w głowie. Pozdrawiam Arek
  8. Od jakiegoś czasu pojawia mi sie problem ze sztywną kierownicą podczas jazdy. Problem lekko irytujący. Gdy odpalę rano auto przez moment jest OK. Gdy przejadę około 1km to kierownica trzyma na wprost. Problem pojawia sie gdy chce delikatnie skręcic w lewo. Kierownica trzyma i trzeba użyć delikatnie wiecej siły zeby skręcić. Gdy "puści" dalej idzie już bez problemu. Słychać przy tym bardzo delikatne stuknięcie. Gdy auto już się dobrze rozgrzeje problem znika. Na jałowych obrotach gdy chce szybciej zakręcic kierownicą w miejscu to znika mi wspomaganie (w obie strony). Gdy kręce wolno i spokojnie działa bez zastrzeżeń. Jak podnisę obroty do 1800 to wspomaganie działa przy szybkim kręceniu. Zmieniałem już płyn na nowy ale właściwie nic nie pomogło. Wycieków też nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...