-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Spotkałem się kiedyś z takim przypadkiem i powodem mogą być trochę zasyfione wtryski. Wlej do banku coś na przeczyszczenie wtryskow (STP) lub coś podobnego i może coś pomoże na pewno nie zaszkodzi.
-
Nie czujnik ciśnienia co jest przy filtrze oleju ma winę tylko ten czujnik z przodu silnika. Czujnik regulacji ciśnienia oleju o takim nr.59115243
-
Podepni kompa i odczytaj błędy. Ja miałem do wymiany czujnik regulacji ciśnienia oleju.
-
Przy ostatniej wymianie filtra paliwa nie używałem komputera i nie rozkręcałem "listwy" żeby odpowietrzyć układ paliwowy. Zamontowałem nowy filtr i parę razy włożyłem kluczyk żeby pompa podała ropę do filtra.
-
U mnie w CCWA znajduje się od spodu samochodu od strony pasażera. Wymienisz go sam do odkręcenia osłona podwozia i filtra. Później tylko 2 opaski i montujesz nowy. Nic nie trzeba odpowietrzać samo to się zrobi. Po pierwszym odpaleniu samochód zgaśnie i za następnym razem możesz trochę dużej kręcić rozrusznikiem. Oczywiście montujesz strzałkami do przodu.
-
U mnie czy zimą czy latem zawsze odpala prawie od strzału. Nigdy nie zdążyło mi się żeby kręcił długo rozrusznikiem (nie mierzyłem czasu czy to sekunda czy dwie).
-
Mrugającą kontrolka tak zwana spirala sygnalizuje błąd sinika i tu mogą być różne przyczyny. Odczytaj błędy i wszystko będzie wiadomo. Np. U mnie ta kontrolka sygnalizowała awarie przełącznika ciśnienia oleju.
-
Czujnik wymieniony i myślę że pomogło. Tydzień jazdy i nic się nie pojawia.
-
Bierze olej w rekordowych ilosciach. WTF?
ryku1980 odpowiedział(a) na AudiFan&Seller temat w 3.0TFSI
Ok. Nie wiedziałem o tym i dzięki za pouczającą informację. -
Bierze olej w rekordowych ilosciach. WTF?
ryku1980 odpowiedział(a) na AudiFan&Seller temat w 3.0TFSI
Na myśli miałem turbo. No chyba że te twoje TFSI tyrba nie posiada ? -
Czujnik wymieniam w następnym tygodniu 059115243B regulator ciśnienia oleju. Wyczytałem że osoby już borykały się z tym problemem z silnikami 1,8 tfsi. Wymienili tą część i było wszystko OK. Jak wymienię zaraz napisze czy pomogło.
-
Bierze olej w rekordowych ilosciach. WTF?
ryku1980 odpowiedział(a) na AudiFan&Seller temat w 3.0TFSI
Ja bym zaczął od obejrzenia turbiny i filtra powietrza. -
Witam. Dzisiaj pojawił się ten sam problem "mrugająca kontrolka od podgrzewania świec i informacja ograniczenie obrotów silnika do 2500/min. Jechałem dzisiaj autostradą w Finlandii 120 km/h około 40 kilometrów i po zjeżdzie z autostrady zwolniłem , wrzuciłem 3 bieg i przyspieszałem i wyskoczył ten problem. Błąd na pewno ten sam P164B00. Jak pisałem wyżej olej wymieniony na LM top tec 4200 i czujnik (przełącznik) ciśnienia oleju wymieniony. Może ktoś ma jakiś pomysł i dobrze doradzi. Dodam jeszcze że błąd P164B00 (przełącznik ciśnienia oleju) przyczyny -nieprawidłowy poziom oleju -Błąd ciśnienia paliwa oraz uszkodzony czujnik. No i doczytałem się jeszcze błędu P164E00 (zawór regulujący ciśnienie paliwa) Funkcja: zawór elektromagnetyczny reguluje ciśnienie oleju w obwodzie. No i teraz pytanie czy przyczyną może być ten błąd dotyczący paliwa , a nie problem z olejem. Silnik chodzi cichutko spaliny jak w najlepszym pożądku 176 co2, odpala bez żadnego problemu i na 1 i 2 nieraz 3 biegu ciągnie do odcięcia nieraz na 3 biegu wpierniczy się to ograniczenie obrotów.Co wy na to.
-
Witam. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z turbiną ponieważ błąd na diagnostyce wyskakuje taki (P164B00 Przełącznik ciśnienia oleju. Usterka sporadyczna).Wymieniłem czujnik, przepłukałem silnik i zalałem olejem LIQUI MOLY Top Tec 4200 5w30. Jak narazie nic się nie dzieje silnik na tym oleju pracuje chyba lepiej.
-
Witam Uporałeś się z tym problemem? Pytam bo mam to samo tylko w 3.0 TDI 2009 rok też mi wyskakuje błąd dotyczący ciśnienia oleju ( nierówne sporadyczne) i to jak trochę go przeciągnę na 4-5 biegu samochód wchodzi w tryb awaryjny z informacją o ograniczeniu obrotów.Już mechanicy coś tam grzebali,czyścili jakieś przewody i nic to nie dało. Może ty coś podpowiesz na ten temat jak borykałeś się z takim samym problemem.