Skocz do zawartości

neilik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O neilik

Osiągnięcia neilik

0

Reputacja

  1. Jeżeli jest tańszy niz AHL i da sie go tu poprostu wsadzić z resztą podzespołów to pewnie tylko pytanie czy to zadziała...
  2. Jak już pisałem - nie wiadomo. auto odcholowałem do mechanika - badają sprawę czy jest sens to robić i co robic;] Ja poprostu sobie jechałem dalej mułem tak jak zawsze, żadnych szczególnych objawów dzwiękowych, szarpań itp itd.. nic ... nie mam pojecia .. czary mary hokus pokus.. Jak coś powiedzą to odrazu skrobne. Nadal nie wiem kurcze alternatywnie co tu można zapakować zamiast AHL. w wersji ahl na allegro 3 silniki w kosmos cenach.. ADP od groma za śrubki ...
  3. haha właśnie umarł mi ADP 1.6 z tymi samymi objawami przyjacielu ;] Nie zdążyłem go zrobic i dzisiaj w drodze do pracy zdechł. Jeszcze nie wiem co jest .. mial przejechane ponad 500k .. w kazdym razie wymienialem sporo, komputer po skasowaniu bledow, jezdzie dalej na ciezko odpalającym silku wywalil tylko czujnik polozenia walu. U mnie dodatkowo efekt był taki, że silnik po nagrzaniu do 60-90 stopni nagle tracił moc;] totalnie zero przyspieszenia. na zimnym jak juz odpalil to szedl jak burza do momentu w którym sie nagrzał, potem to juz byla tragedia... nie dala nic wymiana swiec, filterkow, przeplywki, przewodów, nie ma znaczenia czy gaz czy benzyna.. poprostu leżałem i kwiczałem bo nie mogliśmy dość co to. kilka dni temu odebralem uszczelke pod głowice, uszczelniacze zaworowe, uszczelke pod pokrywke , czekam na pompe wody i rozrząd ale.. podejzewam ze juz nie bedzie sensu tego zmieniac... chcialem tak dla testów zmienic najpierw te 5 rzeczy bez planowania glowicy i wymiany pierscionków.. jak mechanicy przeswietla motor to opisze co ewentualnie u mnie moglo powodowac te objawy, jesli tym razem cos odkryją.. chociaz watpie;]
  4. Witam. Jakieś 3 godzinki temu umarł poczciwy silniczek (zagazowany) AHL 1.6 w audi A4 Avant z 99 roku. Szukam czegoś na podmianke i widze ze wersji AHL jest bardzo mało i są drogie w przeciwieństwie do ADP których jest sporo i są tanie. Pytanie moje : Czy istnieje możliwość założenia do mojego auta w którym znajduje się AHL silnika ADP. Jeśli tak ,czy bedzie na zasadzie "plug&play" ;] czy osprzęt mogę przełożyć z AHL (wtedy kupie goły silnik ADP) czy koniecznie z osprzętem. Jeśli nie ADP to ewentualnie jaki silnik mogę najrościej i najtaniej przeszczepić zamiast AHL. Zależy mi na szybkiej operacji bo nie chce już naprawiać AHL gdyż ma przekulane ponad 500 tyś km i myśle, że to już nie ma sensu. Bardzo proszę o podpowiedź. Pozdrowionka.
  5. o ja na niedziele się piszę. Bo dzisiaj środa a mi gazik montują. o 17 odbieram. Ciekawe co to bedzie... Pepin ty pracujesz jakos normalnie 7-15, 8-16 ? bo jak tak to gdzies moge odebrac osobiscie jak do spociku nie dojdzie. jakos po pracy sie gdzies spotkamy i dila sie zrobi
  6. W sumie szczerze to nie mialem wiekszego wpływu na egzemplarz ktory sie skapnął. To już tak technicznie teraz. Te kilkanascie kucyków będzie odczuwalne ? I jeśli ktoś może to prosze o linka do aukcji z takim ustrojstwem
  7. Witam posiadam autko w wersji AHL 1.6 Avant z 98 roku. Czytałem, że istnieje mozliwosc zchipowania tego silnika do ok 116PS. Czy ma to wogóle sens ? Jeśli tak (a sądze, że przy tej masie zawsze to cosik da) to gdzie w Poznaniu można to tanio załatwić ;] Pozdrawiam
  8. O dzieki za review Ja sie wstepnie pisze na ten spocik.
  9. Co to są za naklejki ? W razie co ja też chętnie wezmę jedną jeśli jest taka opcja
  10. Jezdze tak pol na pol trasa miasto. tankune powiedzmy za 100 pb95 i takiego mixu przejezdzam ok 230, 240 km no czasem ciutke wiecej. Jezdzilem ostatnio saxo 1.0 z 99 roku, i peugeotem partnerem w hdi 2.0. Wiem ze to moze byc zgubne ale nawet mechanik mowil ze jakis zmulony lekko. w szczegolnosci ze mam wrazenie, ze raz z dwojki muli a raz nie. acha no i detal - opony na 17tkach - 235 szerokosc, zawiecha sportowa jakas. wszystko musze powymieniac bo sie nie nadaje do tego modelu - bede pchal te fele z oponami i zawieche tez. nie na polskie drogi.
  11. Witka. I jak tam. Spocik był, będzie, nie będzie ? Mam pare pytań, jestem nowicjuszem jesli chodzi o Audi i chciałem się troszkę przy okazji dowiedzieć Dajcie znaka. Pozdrowionka.
  12. Witam. Niedawno kupiłem 1.6 Avant z 98 i pytanie moje brzmi ile takim powinienem teraz na baku przejechać ? Jak narazie wygląda to strasznie kiepsko. Mam wrażenie, że żłopie jak smok. I pytanko. Jeśli chciałbym sprawdzić moc w Poznaniu, gdzie mogę się udać ? wymieniłem świeczki i przewody, ponoć "przepływomierz pokazuje nie takie parametry jak powinien". Nie wiem jak się do tego odnieść, ale mam wrażenie że autko muli(strasznie słabo ciągnie pomiędzy 2000 a 3000 obr na 2 i 3 biegu).Wiem, że dość ciężkie jak na ten silnik ale zdecydowanie powinna sobie radzić lepiej. Co powinienem na starcie jeszcze zbadać i wymienić, żeby poprawić dynamikę. Jak ktoś pofatygowałby się o elementy i ceny tak w przybliżeniu to będę wdzięczny.
  13. Witam. Dzisiaj umówiłem się na instalację gazu do Audi a4 1.6 z 98 roku. Pytałem na czym instalator będzie bazował i w odpowiedzi usłyszałem: Wtryskiwacze TOMASETTO i sterownik SOLARIS Nie znam się kompletnie na temacie. Moje pytania to: Czy to w tej cenie dobra instalacja ? Czy lepiej wydać przy tym silniku więcej kasy na instalację VSI ? Jeśli tak to dlaczego i ile kosztuje ? Której to generacji są zaproponowane mi przez instalatora elementy, ponieważ rozmawiałem z nim o gazie 4 generacji. Dzięki z góry.
  14. Witam. W maju nabyłem A4 1.6 1998 grudzień. Przyjechało z francji. W międzyczasie zdążyłem już niejednokrotnie podrapać się po głowie ;] Mam nadzieję, że Uczesnicy forum pomogą mi w rozwianiu paru wątpliwości i odpowiedzi na pytania. Serdecznie Pozdrawiam. Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...