Skocz do zawartości

Perfidniak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Perfidniak

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.6 i
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Perfidniak

0

Reputacja

  1. Mnie w temacie zegarów poratował użytkownik marcin_franz. Mam już VDO i wszystko wskazuje na to, że będzie to śmigać. Pozdrawiam Jacek
  2. Tylko w czasie jazdy, czy na postoju lub na samym zapłonie też wariują? Jak nie wariują to dobrze wskazują? Robiłeś może test wskazówek vagiem? Przepraszam, że tak bardzo po czasie. Nie robiłem testu, ponieważ jak ostatnio podjechałem do jednego warsztatu to nie mieli tego w opcjach akurat. Natomiast po objawach i przeczytaniu iluś wątków w internecie wszystko wskazuje na zegary. Jak nie wariują to wskaźnik temp pokazuje dobrze (czasem pomaga mu popukanie w zegary), natomiast wskaźnikowi paliwa nie pomaga nawet to (ale jak auto kupiłem w lutym, po dłuższej jeździe pokazywał prawidłowy stan i później znów wariował). Ostatnio prawidłowo pokazuje tylko >3/4 baku, ale czasem potrafi spaść niżej trakcie jazdy i płynnie wrócić. Często obydwa wariują przy jednostajnej jeździe np. na trasie lub jak się stanie na światłach na wolnych obrotach. Nie sądzę żeby przy ostatnich warunkach auto się gotowało bo fis mi nic nie "zgłasza". Są dni że wskaźnik temp działa normalnie i idealnie stoi na 90 (w warunkach takich samych jak wtedy gdy wariował). Jak podskoczy np do 100-110 i się w niego puknie to wraca płynnie na 90. Co do pytania z zapłonem to jak parę razy sprawdzałem to też wariowały. Przy czym wariowanie ogólnie w nich oznacza że wskaźnik paliwa pokazuje zawsze >1/2 baku chyba że zatankuje do pełna to jak pisałem powyżej do 3/4 działa normalnie i płynnie a w zasadzie to nawet do 1/2. Wskaźnik temp ma tendencje do zawyżania do 100. Ale ostatnio przyłapałem go na tym że czasem widać jakby silniczek nie miał siły dokręcić wskazówki do 90. Pokazuje 90, zaraz spada np na 70 -> 80 -> 75-> 90. Firma którą znalazłem w necie co się tym zajmuje znajduje się w Żorach, ale tam mam ponad 250km w jedną stronę. Duża wyprawa a nie chciałbym wysyłać zegarów bo boję się że jak wrócą to coś będzie z nimi nie tak. Albo z kodowaniem, albo coś, i za elektronika i kodowanie zapłacę tyle samo albo więcej niż jak pojechałbym tam autem. Ale na to brak czasu i kasy. Może znacie kogoś w okolicy Łodzi kto się tym zajmuje. O FIS ogłoszenia się pojawiają. Ale o to cisza. Serwis Audi powiedział mi że co najwyżej może zrobić mi test wskazówek, sczytać błędy z zegarów i zamówić nowe. O cenę domyślacie się że nie ma co pytać ...
  3. Witajcie, pozwolę podpiąć się pod temat kolegi ponieważ mam podobny problem. Wariuje mi w trakcie jazdy wskazówka paliwa i temp, te same zegary. Czy wie ktoś może z forumowiczów, gdzie w Łodzi i okolicach można wymienić silniczki? Serwis Audi powiedział mi, że zegary są nierozbieralne, ale w necie są firmy które się tym zajmują ale mam do nich daleko. Pozdrawiam Jacek
  4. Jako, że ja mało wylewny człowiek jestem- to napiszę tak symbolicznie: WITAM WSZYSTKICH
×
×
  • Dodaj nową pozycję...