
Frankooo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Frankooo

Informacje
-
Imię
Daniel
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CDUC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
706 wyświetleń profilu
-
Frankooo obserwuje zawartość Fotele A5 Coupe do A4 B8 ??
-
Potrzebuje pomocy:/ Mam fotele z A5 coupé piękne elektryczne ale brakuje modułów pod fotelami. Jaki numer założyć. Kostki poniżej. Stare są elektryczne ale inny moduł w nich jest. Zwykle nie kubełkowe dodatkowo kanapa za wąska muszę tapicera odwiedzić:/ chyba ze są szersze listwy narożne ? Np z A5 ? dodatkowo w moich fotelach był czujnik do poduszek kabel do tylnego oparcia. Oczywiście po wymianie swieci się błąd :/ mam org VCDS jak wykodowac tylny czujnik poduszki czy po założenie modułów foteli trzeba ściągnąć ochronę komponentu ? jak zakodować żeby wszystko działało poprawnie ? poniżej kostki w nowym fotelu i różnica w szerokości z „wolna” kostka ...
-
błedów zero. Wszystko ok. lampy działają góra dół, ale doświetlanie nie działa i nie działają skrętne.:/
-
Panowie rusze temat dalej. BCM zmieniony - zakodowany. Poziomowanie już działa. Czujnik w zawieszenie założony wiązka itp do lamp. Ale jest problem taki, że dodatkowe lampy w Bixenonie do doświetlania nie działają.... i lampa Bixenon nie skręca... co zrobiłem źle? Kodowanie ???
-
Drgania na wyższych obrotach 3.0 BITURBO po SWAPIE
Frankooo odpowiedział(a) na Frankooo temat w Audi A4 B8
Polift Wahacze też wymienialem -
Można to łatwo sprawdzić, trzeba ściągnąć szkło i zobacz czy idą dwa kabelki do szkła. jeśli idą spr kodowanie czy masz włączone podgrzewane lusterka.
-
A czy masz jakieś błedy? wystarczy jeden który mam wpływ na silnik i nic nie zrobisz. Albo DPF może być już tak zatkany, że trzeba go wyjąć:/
-
Koledzy kolejny temat. Bawię, się ze swoja A4. Wrzuciłem silnik od A6 - 326BiTDi CVU. ALe mam problem z drganiami. 5 i 6 bieg okolice 2200-2800. I czasem czuje również na 1-ym biegu tak jakby koło czy coś było dosłownie"jajowate" odczuwalne delikatnie na pedale takie dwa "uderzenia" Koła wyważone. R19. Zrobiłem Wał - wyważony, wzmocniona podpora wymienione przeguby koło Wieliczki - Koźmice - fachowiec od wałów nie PAPROK:) Wymieniona poduszka pod skrzynią, oraz dyfrem. Teraz wymienilem poduszki pod silnikiem obie! ORG założony nie podroby... Oczywiście nowy dwumas i kewlar. Olej w skrzyni tez wymienilem, w dyfrze również. Dorzuciłem poduszke od SQ5 z przodu przed pasem... i Kur... to samo:/:/ Program i elektronikę robi Krzysiek z Genowefy i musiał nawet uwalić z momentu do ok 680 zeby drgania zmniejszyć. Standard na tym sterowniku to 750. Mocą podbił do ok 390. Ale momentu słabo... bo drży bardziej... Spokojnie z tego motoru i tego co założone można zrobić ok 420-440km i 750-800Nm a tu nie ma jak. Nie ukrywam narazie nawet dymka nie puszcza więc można krecic:) Macie jakiś pomysł??? Pomóżcie...
-
Witam, Koledzy potrzebuje pomocy - chodzi o geometrie na A4 b8. Gdzie w Krakowie lub w okolicach mogę to zrobić. Już raz zrobiłem, ale wydaje mi się ze auto dalej myszkuje po drodze a na mokrym dziwnie się prowadzi. Opona 19 255/35 - tak cześć powie, że koleiny itp. Ale chodzi o autostradę np. Na suchym jest ok. A jak popada czasem strach przekroczyć 150.... Opony prawie nowe... wyważone nawet dwa razy już spr.
-
Koledzy, Jestem już prawie na finiszu. - PRAWIE:) Pomógł TOMEK z Diag TOM, z resztą będę walczyć z Genowefą (mam nadzieję ze pomoże)... natomiast mam problem co do sterownika a raczej widoczności biegów. 8k5907589C - taki teraz założony. Sterownik głównie wkładany do SQ5 - 340km. Jest od automatu. Automat wywalony, ale chodzi o światła wstecznego, czy kamere, biegi. Wtyczka na 3 piny... ale gdzie podłączyć do w/w sterownika te trzy piny. Podłączyłem tak samo jak w poprzednim, ale nic nie widzi... Może ktoś ma pomysł schemat.?/ Co do Waszych komentarzy, każdy ma rację - opłaca się i nie opłaca. Ja lubię wyzwania. Chciałem takie coś i liczyłem się z czasem czy komplikacjami. A jest ich dużo. Czasem ma się ochotę to wszystko zrzucić ze skarpy albo podpalić... Jeśli ktoś myśli, że to tylko wymiana silnika i tyle to się grubo myli... Ale myślę o tym jaki będzie efekt i dlatego pcham to do przodu. Jeśli chodzi o efekt... Myślę, że ok 400-420. Się okaże na koniec. pozdrawiam Daniel
-
Czy jest sens? Jedni powiedzą, że nie inni że tak. Padł silnik, przy okazji poleciało turbo... wtryski... hmm nie wiadomo. Jak policzyłem wychodzi podobna kwota za to i to. Oczywiście teraz trochę roboty z wydechem sterownikiem. Ale myślę że będzie to warte. Silnik już wrzucony. Czekam na wydech, a później zabawa ze sterownikiem, tzn wywalenie skrzyni, trochę kabli do podłączenia i powinno działać. Programem trochę podkręcimy, myślę ze na ok 380 km i będzie fajnie. Ale musze poszukać co z kablami i jak wywalić skrzynie ze sterownika. Narazie mam błąd zapłonu na moim sterowniku. Tym org. Dziwne.,.. może jakieś pomysły? pozdro
-
Pisałem do nich. Robili taka a5. Niestety brak czasu... I w sumie kontakt też słaby...
-
Witam, Koledzy chce wsadzić do A4 B8 silnik do A6 3.0 BiTDI. Silnik z oznaczeniem CVUA. Niestety CDUC się zes.... przy okazji poleciało TURBO... Z tego co wiem Silnik się zmieści bez problemu z Turbinami. Będzie kombinacja z DP i wydechem bo nic nie wejdzie od strony pasażera (powietrze do drugiej turbiny zajmie miejsce). Układ wydechowy będzie musiał iść obok przekładni. Natomiast mam inny problem. Wymiana sterownika, pasują: 8K5907589C (SG5) oraz 4G0907589a (A6,A7). Czy jeszcze jakies inne sterowniki mogę wrzuć? Oraz mam manuala, (założony kewlar i nowy dwumas) wiec trzeba go wykodować ze steronika. Wiązka z silnika podobna, jedynie wszystkie te silniki wychodzily z automatami. Więc musi byc usuniety oraz z tego co widze trzeba podłaczyc czujnik polozenia biegów. wtyk na trzy piny w silniku. Idąc po pinach dochodzi do sterownika, Natomiast w nawej wiązce od CVU - automatu te miejsca są wolne. Pewnie dlatego ze czyta do kostka ze skrzynia (okrągła). Co z tym zrobić. Trzeba jeszcze wywalić IMO z nowego sterownika, czy da sie dopisać moje? Czy coś jeszcze mnie zatrzyma? Oczywiście duży IC i pewnie będe chciał z tego zrobić ok 380km. Z góry dziekuje za pomoc.
-
Witam, Mam Audi A4 B8 2012 LIFT. W aucie był zamontowany Bixenon. Zmieniłem na skrętne z doświetlaniem. Co się okazuje trzeba wymienić BCM. Dorzucałem Side Assist, B&O, Kamere, elektrykę klapy i wszystko poszło na tym który był. Niestety AFL już się nie da. Robił mi to Darek z KRK - zna się na rzeczy więc nie wydaje mi się, że mi bajki opowiada. Z tego co wiem trzeba BCM 8K0907063DL. Chyba że można założyć inny który to wszystko obsłuży. Potrzebuję, też info co jeszcze trzeba zrobić, żeby to wszystko działało. Z góry dzieki za pomoc.