Skocz do zawartości

kamyq13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamyq13

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Chojnów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

275 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kamyq13

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z 1.8 agn w ktorym zbiera się olej w zbiorniczku wyrownawczym. Wyjalem chlodniczke oleju i podlaczylem pod nią cisnienie ok. 8 bar na krocce wodne i wsadzilem pod letnią wode i z wewnatrz chlodniczki poszlo kilka bombelek, po wsadzeniu jej do gorącej wody poszlo tych bombelek troche więcej. Zastanawiam sie czy przez takie niewielkie rozszczelnienie olej moze sie dostawac do wody.
  2. Możesz mi powiedzieć, co było przyczyną bo właśnie popełniłem ten sam błąd i mam te same objawy.
  3. pożałujesz każdej zmiany jaką wniesiesz w oryginalny układ wydechowy (z wyjątkiem wymiany na nowy) ;P
  4. kamyq13

    Problem z 1.6 - nie odpala

    prawie strzał w 10. zdejmowałem kable na pamiec, bo setki razy to robiłem w takich samych i podobnych silnikach nie zważając na kolejnośc i założyłem tak jak ma być, 1 od bloku, 3 od grodzi, 4 od pompy abs, 2 od chłodnicy, co sie okazało aparat zaplonowy przestawiony o 180 stopni.
  5. kamyq13

    Problem z 1.6 - nie odpala

    Witam mam problem z A4 95r 1.6 benz + lpg BRC. Otóż auto zgasło podczas jazdy, dodam że silnik jest na aparacie zapłonowym. Okazało sie, że znikła iskra, do cewki był przykrecony moduł, kupiłem nową cewke (od golfa 3, dodam, że poprzednio auto jeździło na identycznej 2 lata), przekreciłem moduł, który był do tej cewki podłączony a do niego wtyczka, auto odpaliło. Stwierdziłem, że zmienie kable i świece, po zmianie kabli i świec auto przestało palić, kreci dobrze, ale nie odpala. Oto co sprawdziłem: - brak błedów, jedynie po długim kreceniu błąd na czujnik halla, - sterownik widzi obroty silnika (mimo to podmieniłem czujnik położenia wału bez skutku), - wyjąłem wtryski, każdy psika paliwem tak samo (mam wrażenie co prawda, że za bogato dają bo śmierdzi paliwem podczas krecenia) - świece, kable, aparat zapłonowy i palec nowy bosha - rozrząd na znakach, tłok w górze, - bezpieczniki sprawne, - przekaźnik pompy sprawny, - ciśnienia co prawda nie mierzyłem, no ale auto chodziło po zmianie cewki, Jak zewre przekaźnik od pompy paliwa to słychać jakby ta pompa mieliła bo nie pracuje jednolicie, po zdjeciu weża, paliwo leci, jakie ciśnienie nie wiem, ale zdechło podczas jazdy na gazie i wtryski pryskają. Dziwi mnie to, że nie widze kontrolki od immo, a po wypieciu kostki pojawił sie błąd na immo, ale dał sie wykasować i od tej pory nie wrócił, ale auto by odpalało na tą sekunde, dwie. W skórcie, iskra jest, paliwo dochodzi, rozrząd ok, obroty wału widzi. Czy ktoś ma jakieś pomysły ? Byłbym wdzieczny za jakiekolwiek nakierowanie. Aha, dodam, że ta instalacja nie ma możliwości awaryjnego odpalenia na gazie.
  6. Witam, kupilem auto po swapie z 2.4 na 2.8-I chcialem przekodowac sterownik bo widzi ciagle 2.4. Pacjent a4 99r fwd 2.8 manual, aktualne kodowanie to 05501, szukalem wszedzie, ross-tech itd nic nie znalazlem. Jest w stanie ktos mi to ogarnac?
  7. A jak dostane w pioro to masz spuchniety gorny waz?
  8. no teoretycznie powinno jak ja ją testowałem to nie ubywało, gościu wziął ją na tydzień i ma dać znać czy wszystko ok, narazie 2 dni jeździ i sie nie odzywa wiec mam nadzieje że jest OK, ja wiem że po odkreceniu poziom płynu wzrośnie, ale wg mnie powinien stać w miejscu a tu sie podnosi, po czym zakrece korek żeby nie wyrzuciło, postrzela kilka sekund w wezyk przelewowy i znów sie normuje
  9. Panowie, panowie no dobra, to co mowicie to ma sens, ale jak w takim razie np sprawdzic testerem czy w ukladzie nie ma spalin 99% przypadkow nie pokaze na zimnym silniku, dopiero po rozgrzaniu, w VW w ogole ciezko zeby nawet przy uszczelce plyn reakcyjny zmienil kolor, trzeba sie niezle napedalowac a przeciez przy zakreconym korku tego nie sprawdzimy, poza tym robilem ostatnio pod rzad dwie glowice a4 b7 1.9 I sharana 1.9 115 I w obu przypadkach na wolnych obrotach I przy jezdzie do 100km/h nic sie nie dzialo, a dostala w pioro to wlasnie po odkreceniu korka byla fontanna, a po zrobieniu uszczelki byl spokoj tester oczywiscie nic nie pokazal
  10. zalałem płyn, odpowietrzyłem w 2 miejscach, na odpowietrzniku imbusowym i na nagrzewnicy, ogrzewanie na HI, pochodziła z 20 minut, przejechałem sie, termostat sie otworzył, wentylatory sie włączyły, teraz jest tak: weze są miekkie na postoju i przy spokojnej jeździe, jak dostanie w pióro to weze delikatnie puchną, ale po odkreceniu korka nie ma fontanny, ale po chwili płyn zaczyna rosnąć, zakrece spowrotem i przez 10-15 sekund zaczyna strzelać w wąż powrotny po czym wszystko wraca do normy. może ktoś sprawdzić czy u niego w 1.8 T po mocniejszej jeździe i odkreceniu korka w zbiorniczku jest tak samo czy może poziom stoi w miejscu ?
  11. wstyd sie przyznać ale właśnie nie sprawdzałem, bo kupiłem ją od kolegi i zaufałem mu że jest dobra.
  12. Witam, mam kolejny problem z BFB, otóż po peknieciu rozrządu była założona druga głowica, kupiłem ją z wyżartymi kanałami wodnymi, zostały napawane, głowica splanowana, przyłożyłem uszczelke idealnie wyprowadziłem kanały wodne, poskładałem i jest problem, auto jak złapie temperature wyrzuca wode, ale wyrzuca tylko gdy odkrece korek, na zakreconym niby nic sie nie dzieje ale po mocniejszej jeździe gdy ścisne wąż to czuć że przez chwile idą takie delikatne "strzały" po czym sie uspakaja, narazie jeżdże na wodzie i zastanawiam sie czy to nie jest przyczyną bo termostat otwiera sie przy 105 i czy w tym czasie woda sie nie gotuje. Termostat nowy (sprawdzony), chłodnica nowa, układ przepłukany, pompa wody nowa, korek nowy, wody w oleju nie ma, oleju w wodzie też, nie kopci. Głównie moje pytanie brzmi tak, czy u was po odkreceniu korka wyrzuca płyn czy bez wzgledu na temperature stoi nieruchomo. Dodam że ogrzewanie jest normalnie i czasami weze są tak delikatnie spuchniete ale po chwili wracają do "miekkości"
  13. zamierzam ją właśnie zawieść do magika który dospawa tam troche materiału a potem do planowania
  14. https://zapodaj.net/f338c24f3fd4e.jpg.html Komunikat pali sie caly czas a cisnienia na wolnycg 1.2 bara jednak a nie 1, stan oleju max, przekroczy 2000 I odrazu sie zapala I utrzymuje nawet na wolnych, jestem na etapie podmieniania czujnika w misce. Jednak to byl czujnik w misce, a sprawa plynu w zbiorniczku tez jest raczej jasna, oto ona: https://zapodaj.net/0c4730e5ae98a.jpg.html
  15. Pomiar ciśnienia na rozgrzanym oleju: wolne obroty - 1 bar, 2000 obrotów - 3,5-3,9 bara, 3500 obrotów - 4 bary Kontrolka od oleju nadall zapala sie na rozgrzanym, czujnik podmieniony z innego auta. https://zapodaj.net/702ba6c4b0003
×
×
  • Dodaj nową pozycję...