Skocz do zawartości

bogdanwp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bogdanwp

Informacje

  • Imię
    Bogdan
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bogdanwp

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich ponownie 1. Sprawdziłem innymi programami a. Polski VAG 4.9 - współpracuje najgorzej ze wszystkich sprawdzanych programów - ma problemmy nawet z łącznością i rozłącza przy próbie logowania; b. VCDS - nie ogarnia mojego kabelka (zwykły KKL) - nie może się połączyć z komputerem; c. VCDS lite - łączy się zdecydowanie najsprawniej ale przy próbie logowania objawy są takie same - rozłącza połączenie; 2. W ustawieniach sterownika mam opóźnienie 1ms. Sprawdzałem zmieniając inne parametry połączenia i najczęściej wyrzucał błędy w połączeniu. Pozostało mi chyba zakupić kabelek. wybrałem coś takiego http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3-6-pl-full-audi-seat-skoda-vw-i5698995268.html - będzie działać??? Pozdrowienia Bogdan
  2. Koduję VAG-COM 208.1. Jak do tej pory wszystko mi dobrze szło tym sprzętem.
  3. Ja polecam sprawdzić oporność czujnika na kostce przy ABS. Powinna być podobna dla wszystkich czterech czujników. Jeżeli rezystancja czujnika jest OK to przy pomocy kręcenia kołem sprawdzić czy daje jakieś napięcie. Jeżeli daje napięcie takie samo jak w innych kołach to trzeba wymienić i zakodować sterownik ABS .
  4. Witam wszystkich Jak to tu bywa potrzebuję POMOCYYYY. Wymieniłem sterownik ABS (w poprzednim miałem problem z połączeniem z czujnikiem abs) i w trakcie kodowania napotkałem problem. Po wpisaniu LOGIN i zatwierdzeniu rozłącza mi sterownik (brak połączenia) i nie mogę wpisać kodu. Czynność wykonywałem zgodnie z wskazówkami z ross-tech www.youtube.com/watch?v=G7YRiVYrLjo . Login i kod biorę ze wskazówek Ross-tech dla multitronika: Login Note #1: After Login has been carried out you need to recode the control module. Note #2: Special Login 07499 is used for 6-Cylinder Diesel Engine with 1LG Brakes and Multitronic. Coding Note #1: Coding is accepted after a specific login has been carried out. Note #2: After successful coding the steering angle sensor basic setting needs to be carried out within the same diagnostic session. Note #3: Special Coding 04499 is used for BFB Engine with 1LT Brakes and Multitronic. Zauważyłem, że: 1. poza standardowymi błędami (01044 i 00778) pojawiły mi się dodatkowo błędy 18057 i 17887 na silniku oraz 18256 w automatycznej skrzyni biegów oraz w hamulcach. Błąd 17887 pojawiał się wcześniej ( o ile dobrze wiem dotyczy systemu podciśnienia coś z pompą lub wężykami). 2. nie mogę skalibrować czujnika G85. objawy jak z notatek ze strony ross-tech - poniżej Special Notes Some of the Bosch 5.7 modules will not show live Steering Angle Sensor (G85) readings after the Login and Coding are performed. If this is the case -2.5 ° may be stuck in Measuring Block 005 and will not change when the wheel is turned. Make the wheels as straight as possible and continue with the Steering Angle Sensor (G85) Calibration. Pomimo ponownej próby przeprowadzenia kalibracji nie mogę uzyskać statusu OK w oknie 04- grupa 001 okno 3 3. Zasilanie: a - bezpieczniki 07 i 09 oraz 42 sprawdzone - sprawne b - zasilanie na stykach przewodu do sterownika ABS (styki 1 i 2 oraz 5 i 6) ponad 12V c - po wciśnięciu hamulca ponad 12V 4. Sterownik - numer wymagany jest taki sam jak oryginała - końcówka 011 - ale różni się oznaczeniem w prawym górnym rogu. Oryginał jest oznaczony H34 a zakupiony H17. Czy mogę liczyć na jakieś podpowiedzi co dalej robić??? Czy przyblokowany czujnik G85 może być problemem przy kodowaniu? (kalibrację robi się na końcu) A może coś pominąłem??? DOBRA MAM NOWE DANE Czujnik G85 się odblokował, sterownik dał się zakodować ale NA SKRZYNIĘ MANUALNĄ!!! ABS działa, ESP działa, żadnych błędów w silniku oraz hamulcach. Niestety jest błąd 1316 we wskaźnikach. Przy próbie kodowania dla skrzyni automatycznej zrywa połączenie z ABS. Wychodzi na to, że multitronika koduje się jakoś inaczej - KTOŚ POMOŻE????
  5. Dziękuję bardzo za podpowiedzi. Najbardziej mnie zastanawia czy ten spadek ciśnienia (na wykresie oscyloskopu) przy wciskaniu pedału gazu to normalne. Nie powinno chyba być tak bo ciśnienie tak spada, że aż się dławi, a jak jest zimny to przy ruszaniu potrafi zgasnąć. To przełączanie na PB przy 4200obr ustawione jest specjalnie. Jak potrzebuję mocy to mam ją mieć a na benzynie mimo wszystko ma jej trochę więcej. Bogdan.
  6. WITAM Posiadam 4 letnią instalację EUREKA z nowym reduktorem KME SILVER do 200 KM. Po zmianie reduktora mam problem z gwałtownym przyspieszaniem. W momencie, gdy naciskam pedał gazu (jadąc na LPG) ciśnienie gazu spada, do takiego stopnia, że gdy jest zimny to gaśnie a gdy jest rozgrzany i jadę a nie stoję to przełącza się na gaz. Zdołałem zrobić scrina z oscyloskopu podczas gwałtownego przyspieszania przy rozgrzanym silniku. Jest efekt chwilowy i najczęściej obserwowany po hamowaniu silnikiem. CZY TAK MA BYĆ CZY TO JEST USZKODZONY REDUKTOR???? Mój silnik to 1,8T 163KM BFB. Z góry dziękuję za ewentualne podpowiedzi. Bogdan. ---------- Post dopisany at 20:16 ---------- Poprzedni post napisany at 20:07 ----------
  7. Autosystemy-Kliczkowski Warsztat Montażu Autogazu KRĘPA koło Zielonej Góry. Profesjonalna obsługa, zrozumienie, wysłuchanie, podjęcie prób i podmianek na własny koszt - efekt A4 jeździ jak na benzynie. Miałem kłopoty przez pół roku i nikt nie mógł pomóc a tutaj chwila moment i wszystko działa. Bogdan
  8. Witam wszystkich na stronce. Zawsze byłem fanem AUDI ale dopiero teraz mnie było stać sobie takie sprawić. Jka na razie jest SUPER. Bogdan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...